REFERAT DE OPORTUNITATE
pentru atribuirea
contractului de servicii
”Complex turistic de natatie Targoviste” – servicii de publicitate
Autoritatea Contractantă MUNICIPIUL TARGOVISTE Adresa postala: Revolutiei 1-3 , Localitatea:
Targoviste , Cod postal: 130011 ,
1413/
26.03.2011”Complex turistic de natatie
Targoviste”, cod SMIS 14788 , finantare obtinuta prin prin
Programul Operational Regional 2007-2013 – Axa prioritară 5 “Dezvoltarea durabila si promovarea turismului”
– Domeniul de interventie
5.2 –“Crearea, dezvoltarea,
modernizarea infrastructurii
de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterea
calitatii serviciilor turistice ”:Comunicat de presa privind inceperea implementarii
proiectului, Montare panou provizoriu,Campanie de promovare Complex Turistic
de Natatie Targoviste,Comunicat de presa privind finalizarea implementarii
proiectului,Publicare articol de informare asupra proiectului si a rezultatelor
sale,Montare placa permanenta.
Context/premise : Municipiul Targoviste , in urma incheierii contractului de finantare 1413/
26.03.2011desfasoara activitatea de implementare a acestuia. Activitatea este
cuprinsa in bugetul contractului de finantare 1413/
26.03.2011cod SMIS 14788. Activitatea de publicitate a proiectului se va realiza in
conformitate cu prevederile Regulamentului CE Nr. 1083/2006 privind normele
generale asupra Fondurilor Structurale, Regulamentului CE Nr. 1828/2006 privind
regulile de implementare a Regulamentului CE Nr. 1083/2006 si a Regulamentului
Nr. 1080/2006 al Parlamentului si al Consiliului privind Fondul European de
Dezvoltare Regionala ce definesc masurile de informare si publicitate privind
operatiunile finantate din instrumente structurale, precum si cu prevederile
Regulamentului CE Nr. 846/2009 privind modificarile aduse Regulamentului CE nr.
1828/2006.Serviciile
de publicitate vor fi desfasurate cu respectarea cerintelor AM POR/OI,
respectarea prevederilor din Manualul de Identitate Vizuala Regio al
Programului Operational Regional editia a III-a consolidata
martie2012 si a prevederilor Contractului finantare nr. 1413/26.03.2011 pentru
obiectivul mentionat mai sus, prevederi cuprinse in Ghidul solicitantului
pentru POR – Axa prioritara 5 – Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul
major de interventie 5.2- Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de
turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterea calitatii
serviciilor turistice.
Serviciile vizate:
elaborarea unui comunicat de presa care va anunta inceperea derularii
proiectului, realizarea si montarea pe toata durata de implementare a
proiectului a unui panou de informare in locatia unde va fi construit noul
Complex Turistic de Natatie, realizarea si derularea unei campanii de promovare
a Complexului Turistic de Natatie Targoviste, elaborarea unui comunicat de
presa in care se va anunta finalizarea proiectului, elaborarea si publicarea
unui articol de informare asupra proiectului si a rezultatelor sale in ziarul
local cu cea mai mare audienta, realizarea si montarea unei placi permanente.
Motivele pentru care este necesară
achiziţionarea acestor
servicii:
Obiectivul
specific consta in asigurarea unor servicii corespunzatoare, in vederea
respectarii obligatiilor asumate de Primaria Municipiul Targoviste in ceea ce
priveste masurile de publicitate si informare necesare implementarii in bune
conditii a proiectului prezentat mai sus. Asigurarea derularii in termenele
mentionate a activitatii de publicitate , conform Anexei II a Contractului de
finantare si cu respectarea prevederilor Manualului de Identitate Vizuala Regio
pentru Programul Operational Regional editia a III-a consolidata martie2012
reprezinta
rezultatul asteptat al acestui contract.
Obiectivele vizate de materialele difuzate prin serviciile de publicitate
Această activitate
urmăreşte conştientizarea
populaţiei pentru ca investiţia să nu fie
deteriorată de intervenţia
factorului uman, precum şi informarea despre acest proiect
şi despre sprijinul primit de la Uniunea Europeană în realizarea sa.
Se va urmari asigurarea vizibilitatii maxime pentru POR
si pentru contributia financiara a Uniunii Europene.
Publicul ţintă vizat de materialele realizate prin serviciile de publicitate
Comunitatea locala, ca si turistii si
vizitatorii municipiului
Targoviste
Materialele propuse a fi difuzate/realizate
Comunicat de presa privind
inceperea implementarii proiectului,
Comunicatul va include
urmatoarele elemente: sigla Guvernului Romaniei, Logo-ul Regio si sloganul:
“Initiativa locala. Dezvoltare regionala.”, sigla Fondurilor Structurale in
Romania, sigla Uniunii Europene, valoarea proiectului, titlul proiectului,
numele beneficiarului, precum si inscriptia „Investim in viitorul tau! Proiect
selectat in cadrul Programului Operational Regional si cofinantat de Uniunea
Europeana prin Fondul European de Dezvoltare Regionala.”
Montare panou provizoriu
Panourile vor fi confectionate
dintr-un material rezistent si vor fi suficient de vizibile, astfel incat
trecatorii sa poata citi si intelege natura proiectului. Dimensiunea minima a
panoului va fi de 2 x 1.2 m, iar 25% din suprafata panoului va fi alocata
contributiei Uniunii Europene si va include urmatoarele informatii:• Logo-ul
Uniunii Europene si cuvintele: “Uniunea Europeana”, fara abrevieri;• Mentionarea
Fondului European de Dezvoltare Regională (FEDR);• Textul “Investim in viitorul
tau! Proiect selectat in cadrul Programul Operational Regional si cofinantat de
Uniunea Europeana prin Fondul European de Dezvoltare Regionala.”Panoul va mai
include si urmatoarele informatii:• Logo-ul Guvernului Romaniei; numele
Ministerului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor;• Logo-ul Regio si
sloganul: “Initiativa locala. Dezvoltare regionala.”;• Logo-ul Fondurilor
Structurale;• Numele proiectului;• Numele beneficiarului;• Data inceperii
proiectului;• Data finalizarii proiectului;• Valoarea proiectului;• Contributia
financiara a Uniunii Europene;• Numele organismelor intermediare
Campanie de promovare Complex
Turistic de Natatie Targoviste- va include cel putin urmatoarele: - Articole in ziare
locale si nationale, precum si reclame in reviste de specialitate-minim 5
articole;- Conceperea si tiparirea de pliante informative despre noile
infrastructuri de agrement, ce vor fi distribuite in unitatile de cazare si in
Gara Targoviste. -50.000 flyere tiparite si distribuite;autocolante pentru
dotari - Montarea a 5 panouri/bannere outdoor care sa informeze publicul despre
existenta noului Complex Turistic de Natatie in Municipiul Targoviste.
Panourile/bannerele vor fi montate la intrarile in oras dinspre urmatoarele
orase: Bucuresti, Pitesti, Ploiesti, Culoarul Rucar Bran, Pucioasa.;- Montarea
unui numar de 20 de indicatoare in oras, care sa indrume posesorii de
autoturisme catre locatia Complexului Turistic de Natatie.- Realizarea unui
website, care sa ofere turistilor mai multe informatii cu privire la noul
complex si promovarea Complexului Turistic de Natatie in mediul online, prin
bannere pe diferite site-uri.- Realizarea unui spot radio si difuzarea acestuia
timp de cel putin 2 luni pe posturile nationale si locale de radio;
Comunicat de presa privind
finalizarea implementarii proiectului- Acest comunicat va cuprinde
aceleasi elemente prezente si in comunicatul privind inceperea proiectului.
Publicare articol de informare
asupra proiectului si a rezultatelor sale-
La finalizarea proiectului se va
publica un articol de informare asupra proiectului si a rezultatelor sale in
ziarul local cu cea mai mare audienta. Articolul va include urmatoarele
elemente obligatorii: sigla Guvernului Romaniei, sigla si sloganul POR, sigla
Fondurilor Structurale in Romania sigla Uniunii Europene, valoarea proiectului,
titlul proiectului/ investitiei, numele beneficiarului.
Montare placa permanenta- dimensiuni 70 x 45 cm,
in locul cu o vizibilitate cat mai buna pentru toti vizitatorii. Placa
permanenta va fi confectionata din tabla si va avea inscriptionate informatii
specifice proiectului, conform Manualului de Identitate Vizuala.
Evaluarea rezultatului obţinut
Criteriile
de evaluare a rezultatului obţinut: gradul de informare a publicului larg privind proiectul
- rapoartele de activitate realizate de prestatorul de servicii - vor cuprinde caracteristicile fiecarui articol (perioada publicarii, numărul de aparitii, dimensiunile anuntului, numarul cotidienelor in care a fost publicat, contravaloarea prestaţiei, eventuale discount-uri daca este cazul, locul amplasarii panourilor, precum si pentru materialele tiparite , un exemplar sau modelul aprobat
s.a.).
Prezentul
Referat de oportunitate poate fi descărcat
de pe pagina de Internet proprie: www.pmtgv.ro, sistemul informatic de utilitate publică, accesibil prin Internet, la adresa www.publicitatepublica.ro