PROCES VERBAL
încheiat în urma ședinței ordinare a
Consiliului Local Municipal Târgoviște
din data de 28.02.2017
Dl. Chiru
Cătălin Cristea, întrucât sunt prezenți 20 din numărul de 21 consilieri în
funcție, (dl. Tănase Silviu sosește în sală ulterior începerii lucrărilor)
ședința este legal constituită și își poate desfășura lucrările în
conformitate cu prevederile Legii Administrației Publice Locale, nr. 215/2001,
republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Această ședință
ordinară a Consiliului Local Municipal Târgoviște a fost convocată de Primarul
Municipiului Târgoviște dl. jr. Daniel-Cristian Stan, prin Dispoziția nr. 662
din data de 24.02.2017.
La această
ședință participă directori ai societăților din subordinea Consiliului Local,
șefi de servicii din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului precum și
reprezentanți ai mass-media locală.
Ședința de astăzi este condusă de dl. cons.
Cătălin Rădulescu.
Se supune la vot ordinea de zi. Se aprobă
cu 20 voturi pentru.
Se supune la vot
procesul verbal al ședinței extraordinare a Consiliului Local Municipal
Târgoviște din data de 26.01.2017. Se aprobă cu 20 voturi pentru.
Se supune la vot
procesul verbal al ședinței ordinare a Consiliului Local Municipal
Târgoviște din data de 30.01.2017. Se aprobă cu 20 voturi pentru.
Se trece la ordinea de zi.
1.
Proiect de hotărâre
privind modificarea
HCL nr. 117/28.06.2016 referitoare la alegerea Comisiei de validare a
Consiliului Local Municipal Târgoviște
Dl.
Secretar face prezentarea materialului. Este propus dl. Patic Paul - Ciprian
pentru a face parte din comisia de validare. Se supune votului proiectul de
hotărâre. Se
aprobă cu 19 voturi pentru și o abținere - Cucui Ion, proiectul devenind H.C.L. nr. 67.
Dl. cons. Tănase Silviu sosește în
sală, fiind prezenți 21 de consilieri.
2.
Proiect de hotărâre
privind desemnarea
Consiliului de Administrație al S.C. ECO - SAL 2005 S.A. Târgoviște
Dl.
Secretar face prezentarea materialului și precizează că recrutatorul a făcut o
selecție de 12 persoane, urmând ca 7 dintre ele să fie alese în consiliul de
administrație. De asemenea menționează că noul consiliu are obligația de a
depune, în termen de 30 de zile de la numire, un Plan de administrare al
societății, care trebuie aprobat de către Consiliul Local. În cazul în care
Planul de administrare nu este votat de către Consiliul Local în termen de 45
de zile, Consiliul de Administrație este considerat demisionat de drept și se
reia procedura de desemnare a unor noi membri. Alegerea membrilor Consiliului
de Administrație al S.C. ECO - SAL 2005 S.A se va face prin vot secret. Se
precizează modalitatea de vot: se încercuieste numărul de ordine al persoanei
care va face parte din consiliul de administrație. În urma votului secret a
rezultat următoarea situație: Gherghescu Magdalena Mariana: 17 voturi
pentru și 4 voturi împotrivă; Dumitrescu Zenovie Dan: 19 voturi
pentru și 2 voturi împotrivă; Săpunaru Stelian: 1 vot pentru și 20
voturi împotrivă; Marian Ioniță: 21 voturi pentru; Costache Lucia:
1 vot pentru și 20 voturi împotrivă; Marius
Niculin: 2 voturi pentru și 19 voturi împotrivă; Țuclea Ionuț Claudiu:
3 voturi pentru și 18 voturi împotrivă; Oprea Ionuț: 21 voturi
pentru; Dumbravă Ionuț Marius: 19 voturi pentru și 2 voturi
împotrivă; Șerbu Cristian: 1 vot pentru și 20 voturi împotrivă; Baroian
Georgiana: 19 voturi pentru și 2 voturi împotrivă; Ene Gabriel: 19
voturi pentru și 2 voturi împotrivă, nu au existat voturi nule. Consiliul de
Administrație al S.C. ECO - SAL 2005 S.A va avea următoarea componență: Gherghescu
Magdalena Mariana, Dumitrescu Zenovie Dan, Marian Ioniță, Oprea
Ionuț, Dumbravă Ionuț Marius, Baroian Georgiana și Ene
Gabriel. Se supune votului proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 21
voturi pentru, proiectul devenind H.C.L.
nr. 68.
3.
Proiect de hotărâre
privind aprobarea Planului de acțiuni sau de lucrări de interes local
pentru repartizarea orelor de muncă prestate lunar de către persoanele apte de
muncă din familia beneficiară de ajutor social
Dna. Sitaru,
directorul economic al Direcției de Salubritate, face prezentarea materialului.
Se supune votului proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 21 voturi pentru,
proiectul devenind H.C.L. nr. 69.
4. Proiect de hotărâre privind modificarea
statului de funcții și a organigramei Direcției de Asistență
Socială și a regulamentului de organizare și funcționare al
Clubului de Pensionari nr. 1
Dna.
Iordache, directorul Direcției de Asistență Socială, face prezentarea
materialului. Se supune votului proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 21
voturi pentru, proiectul devenind H.C.L.
nr. 70.
5. Proiect de hotărâre privind modificarea HCL nr.
319/2015 referitoare la aprobarea contribuției lunare și stabilirea
costului mediu lunar în centrele și serviciile sociale din cadrul Direcției de Asistență Socială
Dna. Iordache, directorul
Direcției de Asistență Socială, face prezentarea materialului. Dna. Mocanu
propune înlocuirea sintagmei începând cu data prezentei cu sintagma începând
cu data de 01.03.2017, în tot cuprinsul hotărârii, iar din art. 2 să fie
eliminată sintagma la o dată ulterioară. Se supune votului proiectul de
hotărâre cu amendamentul propus de dna. Mocanu. Se aprobă cu 21 voturi pentru,
proiectul devenind H.C.L. nr. 71.
6. Proiect de
hotărâre privind modificarea HCL nr. 5/26.01.2016 referitoare la modificarea
statului de funcții, a organigramei și aprobarea regulamentelor de
organizare și funcționare ale centrelor și serviciilor sociale din cadrul
Direcției de Asistență Socială
Dna. Iordache, directorul
Direcției de Asistență Socială, face prezentarea materialului. Se supune votului
proiectul de hotărâre. Se
aprobă cu 21 voturi pentru, proiectul devenind H.C.L. nr. 72.
7.
Proiect de hotărâre privind aprobarea Raportului de
evaluare a activității Comitetului Local pentru Situații de Urgență în anul 2016
și a Planului de măsuri privind îmbunătățirea activității Comitetului
Local pentru situații de urgență pentru anul 2017
Dl. Laurențiu Alexandru, Șeful
Serviciului Voluntar pentru Situații de Urgență, face prezentarea materialului.
Dna. Mocanu precizează că anexele prezentate la mapă trebuiau semnate de inițiatorul
proiectului de hotărâre, iar după aprobare să fie semnate de către președintele
de ședință și Secretarul Municipiului. Dl. Secretar consideră că anexele sunt
asumate de cel care a întocmit raportul de specialitae, chiar dacă nu au
semnătura acestuia. Dl. Secretar îi solicită dlui. Alexandru să semneze anexele
proiectului de hotărâre.
Se supune votului proiectul de
hotărâre. Se
aprobă cu 21 voturi pentru, proiectul devenind H.C.L. nr. 73.
Dl. Primar
dorește să aducă unele lămuriri asupra activității Comitetului Local pentru
Situații de Urgență. Comitetul a fost întrunit pentru soluționarea problemelor
de deszăpezit și precizează că în proiectul de buget sunt prevăzute sume
destinate dotării Comitetului Local pentru Situații de Urgență. De asemenea mai
precizează că atribuțiuni în desfășurarea activității comitetului au: șeful
S.V.S.U, Primarul, Viceprimarul, Secretarul Municipiului.
8.
Proiect de hotărâre
privind completarea H.C.L. nr. 58/14.03.2011 referitoare la delegarea
gestiunii serviciului public de construcții edilitar gospodărești
către S.C. Municipal Construct S.A., componentă a serviciului de utilitate
publică de administrare a domeniului public și privat al Municipiului
Târgoviște
Dl. Stanciu, directorul S.C.
Municipal Construct S.A, face prezentarea materialului. Se supune votului
proiectul de hotărâre. Se
aprobă cu 21 voturi pentru, proiectul devenind H.C.L. nr. 74.
9.
Proiect de hotărâre privind completarea H.C.L. nr.
124/17.04.2014 referitoare la
delegarea gestiunii serviciului de iluminat public către S.C. MUNICIPAL
CONSTRUCT S.A. Târgoviște
Dl. Stanciu, directorul S.C.
Municipal Construct S.A, face prezentarea materialului. Se supune votului
proiectul de hotărâre. Se
aprobă cu 20 voturi pentru și o abținere: Cucui Ion, proiectul devenind H.C.L. nr. 75.
10.
Proiect de hotărâre
privind aplicarea H.G. nr. 617/2016 prin care se aprobă Regulamentul de
valorificare a masei lemnoase din fondul forestier proprietate publică
Dl. Secretar face prezentarea materialului. Dna.
Mocanu precizează că nici anexele acestui proiect de hotărâre nu sunt semnate
de cel care le-a întocmit și solicită să fie semnate. Se supune votului proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 21 voturi pentru,
proiectul devenind H.C.L. nr. 76.
11.
Proiect de hotărâre
privind aprobarea unor Planuri urbanistice
1.
Proiect de
hotărâre privind privind aprobarea
Planului Urbanistic Zonal Construire
anexă gospodărească P+M, municipiul Târgoviște, str. Milioara, nr. 7,
beneficiari: Barbu Florica și Barbu
Florin
Dna. Soare, Arhitectul Șef, face prezentarea
materialului. Dl. Secretar precizează, că în urma modificării Legii nr.
350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul prin Ordonanța de
urgență nr. 100/2016, după ședința de consiliu, fiecare consilier are obligația
de a-și motiva votul, în scris. Se
supune votului proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 21 voturi pentru,
proiectul devenind H.C.L. nr. 77.
2.
Proiect de
hotărâre privind aprobarea Planului
Urbanistic Zonal Construire garaj și împrejmuire parțială teren, municipiul
Târgoviște, str. Teilor, nr. 31, beneficiar:
Ilie Nicolae - Cristinel
Dna. Soare, Arhitectul Șef, face prezentarea
materialului. Se supune votului
proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 21 voturi pentru, proiectul
devenind H.C.L. nr. 78.
3.
Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului
Urbanistic Zonal Construire locuință P+2, piscină și împrejmuire teren,
municipiul Târgoviște, str. I.L.Caragiale, nr. 9, beneficiari: Necula Eduard - Iulian și Necula Alina -
Stefania
Dna.
Soare, Arhitectul Șef, face prezentarea materialului. Se supune votului proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 21 voturi
pentru, proiectul devenind H.C.L. nr.
79.
4. Proiect de
hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic Zonal Construire locuință P+M
și reconstruire garaj, municipiul Târgoviște, str. Teilor, nr. 11,
beneficiar: Stancea Veronica
Dna.
Soare, Arhitectul Șef, face prezentarea materialului. Dl. Secretar precizează că dl. Barbu a adus la
cunoștință că nu va participa la dezbateri și nici nu-și va
exercita dreptul la vot pentru acest proiect de hotărâre, fiind în potențial
conflict de interese.
Se supune votului proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 20
voturi pentru, proiectul devenind H.C.L.
nr. 80.
5.
Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului
Urbanistic Zonal Construire hotel S+P+M+4 E, municipiul Târgoviște, str.
Arsenalului, nr. 13 A, beneficiar: S.C.
CANTUP S.R.L.
Dna.
Soare, Arhitectul Șef, face prezentarea materialului. Dl. Secretar precizează că dl. Barbu a adus la
cunoștință că nu va participa la dezbateri și nici nu-și va
exercita dreptul la vot pentru acest proiect de hotărâre, fiind în potențial
conflict de interese.
Se supune votului proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 20
voturi pentru, proiectul devenind H.C.L.
nr. 81.
12.
Proiect de hotărâre
privind aprobarea Procesului Verbal nr. 2/2017 al Comisiei de analiza și
repartizare a locuințelor cu chirie pentru tineri prin A.N.L
Dl. Maican Dorin, directorul Direcției de Administrare a
Patrimoniului Public și Privat face prezentarea materialului. Se supune
votului proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 21 voturi pentru, proiectul devenind H.C.L. nr. 82.
13.
Proiect de hotărâre
privind trecerea spațiului cu altă destinație decât cea de locuință, situat în
str. Maior Spirescu, bl. 23, sc. B, ap. 1, parter, în fondul locativ de stat cu
destinația de locuință
Dl. Maican Dorin, directorul
Direcției de Administrare a Patrimoniului Public și Privat face
prezentarea materialului. Se supune votului proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 21
voturi pentru, proiectul devenind H.C.L.
nr. 83.
Dl. Tănase
părăsește lucrările cu acordul președintelui de ședință. În sală sunt prezenți
20 de consilieri.
14.
Proiect de hotărâre
privind modificarea și completarea inventarului
bunurilor care aparțin domeniului public al municipiului Târgoviște
Dl. Pîrvan, reprezentantul
Compartimentului Evidența Patrimoniului, face prezentarea materialului. Se
supune votului proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 20 voturi pentru,
proiectul devenind H.C.L. nr. 84.
15.
Proiect de hotărâre privind scoaterea la licitație
publică în vederea închirierii/concesionării
unor bunuri imobile
Dl. Maican Dorin, directorul
Direcției de Administrare a Patrimoniului Public și Privat face
prezentarea materialului.
Se supune votului proiectul de
hotărâre. Se
respinge cu 9 voturi pentru, 9 împotrivă: Boboacă Doina, Bugyi Alexandru, Cucui
Ion, Erich Agnes, Ilie Monica, Ionete George, Oprescu Virgil, Patic Paul și
Păunescu Andrei și două abțineri: Bozieru Cosmin și Rădulescu
Cătălin.
Dl.
Maican Dorin, directorul Direcției de Administrare a Patrimoniului Public
și Privat face prezentarea
materialului.
Dl. Maican Dorin, directorul
Direcției de Administrare a Patrimoniului Public și Privat face
prezentarea materialului.
Dl. Oprescu propune ca perioada
concesionării să fie de 5 ani. Se supune la vot amendamentul. Se aprobă cu: 12
voturi pentru, 6 voturi împotrivă: Bercu Adrian, Ghinescu Adrian, Ion Neli,
Mîndrilă Nicolae, Mocanu Livia și Moțoc Honorius. Se supune votului proiectul
de hotărâre. Se
respinge cu 9 voturi pentru, 9 împotrivă: Barbu Dumitru, Bercu Adrian,
Gherghescu Constantin, Ghinescu Adrian, Ion Neli, Mîndrilă Nicolae, Mocanu
Livia, Moțoc Honorius, Nicolae Ana - Maria și 2 abțineri:
Bozieru Cosmin și Ionete George.
Dl. Maican Dorin, directorul
Direcției de Administrare a Patrimoniului Public și Privat face
prezentarea materialului.
Dl. Oprescu propune ca perioada
concesionării să fie de 5 ani. Se supune la vot amendamentul. Se aprobă cu: 12 voturi
pentru, 6 voturi împotrivă: Barbu Dumitru, Bercu Adrian, Ghinescu Adrian,
Mîndrilă Nicolae, Mocanu Livia și Moțoc Honorius și 2 abțineri: Gherghescu
Constantin și Ion Neli. Se supune votului proiectul de hotărâre. Se respinge cu 12
voturi pentru și 8 împotrivă: : Barbu Dumitru, Bercu Adrian, Gherghescu
Constantin, Ghinescu Adrian, Ion Neli, Mîndrilă Nicolae, Mocanu Livia,
Moțoc Honorius.
Dl. Maican Dorin, directorul
Direcției de Administrare a Patrimoniului Public și Privat face prezentarea materialului.
Dl. Oprescu propune ca perioada
concesionării să fie de 5 ani, cu posibilitatea de prelungire de 2 ani și 6
luni. Se supune la vot amendamentul. Se aprobă cu: 13 voturi pentru, 4 voturi
împotrivă: Bercu Adrian, Ion Neli, Mîndrilă Nicolae, Mocanu Livia și 3
abțineri: Gherghescu Constantin, Ghinescu Adrian și Moțoc Honorius. Se supune
votului proiectul de hotărâre. Se respinge cu 12 voturi pentru și 8 împotrivă: Barbu
Dumitru, Bercu Adrian, Gherghescu Constantin, Ghinescu Adrian, Ion Neli,
Mîndrilă Nicolae, Mocanu Livia, Moțoc Honorius.
Dl. Maican Dorin, directorul
Direcției de Administrare a Patrimoniului Public și Privat face prezentarea materialului.
Dl. Oprescu propune ca perioada
concesionării să fie de 5 ani. Se supune la vot amendamentul. Se aprobă cu: 13
voturi pentru, 2 voturi împotrivă: Mîndrilă Nicolae, Mocanu Livia și 5
abțineri: Bercu Adrian, Gherghescu Constantin, Ghinescu Adrian, Ion Neli și
Moțoc Honorius. Se supune votului proiectul de hotărâre. Se respinge cu
12 voturi pentru, 7 voturi împotrivă: Bercu Adrian, Gherghescu Constantin,
Ghinescu Adrian, Ion Neli, Mîndrilă Nicolae, Mocanu Livia, Moțoc Honorius și o
abținere: Bozieru Cosmin.
9.
Proiect de hotărâre privind scoaterea la licitație
publică în vederea concesionării pe o perioadă de 10 ani, cu posibilitate de
prelungire 5 ani, a unui teren în suprafață de 160 mp, situat în municipiul Târgoviște,
Parcul Chindia
Dna. Sitaru, directorul
economic al Direcției de Salubritate, face prezentarea materialului. Se dă
cuvântul președintelui Asociației Columbofililor, dl. Bondilă, care precizează
că valoarea redevenței este mare, iar asociația nu are o situație financiară
care să permită achitarea acesteia. De asemenea propune Consiliului Local
micșorarea redevenței. Dl. Rădulescu propune ca prețul să fie de 9 lei/mp/an,
preț perceput celor care desfășoară activități socio-culturale, asociații nonprofit,
asociații sportive. Se supune la vot amendamentul dlui. Rădulescu. Se aprobă cu
20 voturi pentru. Se supune votului proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 20
voturi pentru, proiectul devenind H.C.L.
nr. 87.
Se fac propuneri
pentru comisia de licitație: Gherghescu Constantin, Oprescu Virgil Ciprian și Păunescu Mihai Andrei. Se propune
votul deschis. Se aprobă cu 18 voturi pentru și 2 abțineri: Bozieru Cosmin și
Gherghescu Constantin. Se supune la vot componența comisiei. Se aprobă cu 18
voturi pentru și 2 abțineri: Bozieru Cosmin și Gherghescu Constantin.
Este propus dl. Rădulescu Cătălin ca
președinte pentru ședințele consiliului local din luna martie
2017. Se supune votului. Se aprobă cu 20 voturi pentru.
Cu
aceasta, ședința se declară închisă.
PREȘEDINTE
DE ȘEDINȚĂ,
SECRETARUL MUNICIPIULUI,
jr.
Cătălin Rădulescu jr. Chiru Cătălin Cristea
Red. U.M.