PROCES VERBAL
încheiat în urma şedinţei ordinare a
Consiliului Local Municipal Târgovişte
din data de 28.02.2011
Dna Sivia Stanca,
întrucât sunt prezenţi 19 din numărul de 21 de consilieri,
declară: Şedinţa este legal constituită, îşi poate
desfaşura lucrările în conformitate cu prevederile Legii
Administraţiei Publice Locale, nr. 215/2001, republicată, cu
modificările şi completările ulterioare.
Această şedinţă
ordinară a Consiliului Local Municipal Târgovişte a fost
convocată de Primarul Municipiului Târgovişte, dl. jr. Gabriel Florin
Boriga, prin Dispoziţia 1212 din data de 22.02.2011.
La această şedinţă
participă un număr de 19 consilieri din totalul de 21 consilieri în
funcţie, absenţi fiind Păunaş Maria Roxana şi Rusescu
Gheorghe, directori ai societăţilor din subordinea Consiliului Local,
şefi de servicii din partea Aparatului Propriu precum şi
reprezentanţi ai mass-media locale.
Se fac propuneri
pentru stabilirea unui preşedintele de şedinţă. Dl. Dănciulescu
îl propune pe dl. Babeu, iar dl. Băluţă îl propune pe dl.
Stănescu. Dl. Babeu refuză. Se supune la vot alegerea dlui.
Stănescu ca preşedinte de şedinţă. Se aprobă: 18
voturi pentru şi 2 abţineri: Dănciulescu Ion şi Vasiliu
Emilian Teodor.
Se supune la vot
procesul verbal al şedinţei ordinare din data de 10.01.2011. Se
aprobă: 18 voturi pentru şi 1 abţinere – Vasiliu Emilian Teodor.
Se supune la vot
procesul verbal al şedinţei extraordinare din data de 31.01.2011. Se
aprobă: 15 voturi pentru şi 4 abţineri: Dănciulescu Ion,
Diculescu Maria, Frăţilă Ioan Cezar şi Ţuţuianu
Ioan.
Dl. viceprimar
Briceag propune retragerea de pe ordinea de zi a punctelor 13 şi 15. Dl
consilier Dănciulescu afirmă că punctul 13 este o
iniţiativă a consilierilor PSD şi PNL şi nu a primit
răspuns în termen legal. Dl. Vasiliu afirmă că un proiect nu
poate fi retras decât de iniţiator.
În sală soseşte şi dna.
Păunaş Maria Roxana, numărul consilierilor prezenţi fiind
de 20.
Dl Stănescu
supune la vot retragerea pct. 15.Se aprobă: 13 voturi pentru şi 7
voturi împotrivă: Dănciulescu Ion, Diculescu Maria,
Frăţilă Ioan Cezar, Paraschiv Cornelia, Tănase Silviu
Gabriel, Ţuţuianu Ioan şi Vasiliu Emilian Teodor.
Dl consilier
Stănescu dă cuvântul dlui. Primar, care face precizarea că pe 18
decembrie a fost depusă iniţiativa celor 7 consilieri, astfel că
acest punct a fost introdus pe ordinea de zi. S-a întocmit un raport de
specialitate, de către Biroul Contencios Juridic, care a apreciat
această iniţiativă ca fiind nelegală. Din acest motiv dl
viceprimar a propus retragerea punctului.
Se supune la vot
retragerea de pe ordinea de zi a punctului 13. Se aprobă: 13 voturi pentru
şi 7 voturi împotrivă: Dănciulescu Ion, Diculescu Maria,
Frăţilă Ioan Cezar, Paraschiv Cornelia, Tănase Silviu
Gabriel, Ţuţuianu Ioan şi Vasiliu Emilian Teodor.
Se supune la vot ordinea de zi, cu modificările menţionate. Se
aprobă: 13 voturi pentru
şi 7 voturi împotrivă: Dănciulescu Ion, Diculescu Maria,
Frăţilă Ioan Cezar, Paraschiv Cornelia, Tănase Silviu
Gabriel, Ţuţuianu Ioan şi Vasiliu Emilian Teodor.
1.Proiect
de hotărâre privind aprobarea criteriilor de evaluare ale veniturilor
potentiale provenite din valorificarea bunurilor ce depasesc cantitativ
categoriile de bunuri considerate de stricta necesitate pentru nevoile unei
familii beneficiara de ajutor social.
Se
dă citire proiectului de hotărâre. Se dă cuvântul dnei. Marcela
Iordache, din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială, care
prezintă motivul iniţierii proiectului de hotărâre. Se supune la
vot. Se aprobă: 19 voturi pentru şi o abţinere – Vasiliu Emilian
Teodor.
2.Proiect
de hotărâre privind aprobarea numarului de asistati prin cantina de ajutor
social pe anul 2011.
Se dă citire proiectului de hotărâre. Se
dă cuvântul dnei. Marcela Iordache, din cadrul Direcţiei de
Asistenţă Socială, care prezintă motivul iniţierii
proiectului de hotărâre. Se dă cuvântul dlui. consilier
Dănciulescu care doreşte să cunoască numărul de cereri
şi majorarea acestuia faţă de anul trecut. Dna. Iordache
precizează că sunt cu 110 cereri mai mult. Se supune la vot. Se
aprobă în unanimitate.
3.Proiect
de hotărâre privind aprobarea Planului de acţiuni de interes local pe
anul 2011, pentru repartizarea orelor de muncă prestate lunar de
către persoanele apte de muncă din familia beneficiară de ajutor
social în conformitate cu prevederile Legii 416/2001 privind venitul minim
garantat, cu modificările şi completările ulterioare.
Se dă citire
proiectului de hotărâre. Se dă cuvântul dnei. Mihai, din cadrul
Direcţiei de Salubritate, care prezintă motivul iniţierii
proiectului de hotărâre. Se dă cuvântul dlui. consilier Vasiliu care
solicită o informare legată de numărul de ore de muncă ce
trebuie efectuate de fiecare cetăţean. Dna. Iordache Marcela
răspunde că se efectuează un număr de 64 ore. Se supune la vot. Se aprobă: 13 voturi
pentru şi 7 abţineri: Dănciulescu Ion, Diculescu Maria,
Frăţilă Ioan Cezar, Paraschiv Cornelia, Tănase Silviu
Gabriel, Ţuţuianu Ioan şi Vasiliu Emilian Teodor.
4.Proiect
de hotărâre privind desemnarea directorului general interimar la S.C.
ECO-SAL 2005 S.A Targovişte
Se
dă citire proiectului de hotărâre. Dl. viceprimar Briceag
prezintă propunerea executivului legată de noul director – Pană
Cătălin Florin. Se supune la vot. Se aprobă în unanimitate.
5.
Proiect de hotărâre privind desemnarea
unor membri în Consiliul de Administraţie
la S.C. ECO-SAL 2005 S.A Targovişte.
Se dă citire
proiectului de hotărâre. Dl. consilier Babeu face 2 propuneri pentru cei 2
membri: Poenaru Eugenia şi Ianculescu George. Se supune la vot. Se propune
votul deschis. Se aprobă: 13 voturi pentru şi 7 abţineri:
Dănciulescu Ion, Diculescu Maria, Frăţilă Ioan Cezar,
Paraschiv Cornelia, Tănase Silviu Gabriel, Ţuţuianu Ioan şi
Vasiliu Emilian Teodor.
Se supune la vot
proiectul de hotărâre cu cele 2 propuneri. Se aprobă: 13 voturi
pentru şi 7 abţineri: Dănciulescu Ion, Diculescu Maria,
Frăţilă Ioan Cezar, Paraschiv Cornelia, Tănase Silviu
Gabriel, Ţuţuianu Ioan şi Vasiliu Emilian Teodor.
6.
Proiect de hotărâre privind aprobarea
Regulamentului de organizare si Functionare al Direcţiei de Salubritate
Se dă citire proiectului de hotărâre. Se
dă cuvântul dnei. Mihai, din cadrul Direcţiei de Salubritate, care
prezintă motivul iniţierii proiectului de hotărâre. Se supune la
vot. Se aprobă în unanimitate.
7.Proiect
de hotărâre privind aprobarea rezultatului final al concursului de
proiecte de management pentru ocuparea postului de manager al Teatrului
Municipal Târgovişte.
Se dă citire
proiectului de hotărâre. Se dă cuvântul dnei. Neagu din partea Compartimentului
Resurse Umane, care prezintă situaţia existentă în urma
desfăşurării concursului. Se supune la vot. Se aprobă: 13
voturi pentru şi 7 abţineri: Dănciulescu Ion, Diculescu Maria,
Frăţilă Ioan Cezar, Paraschiv Cornelia, Tănase Silviu
Gabriel, Ţuţuianu Ioan şi Vasiliu Emilian Teodor.
8.
Proiect de hotărâre privind aprobarea
studiului de fezabilitate şi a indicatorilor tehnico-economici pentru
obiectivul „Creşa Piticot” şi identificarea suprafeţei de teren
pusă la dispoziţie pentru implementarea proiectului
Se dă citire proiectului de hotărâre. Se
dă cuvântul dlui Bălaşa, directorul Direcţiei Tehnice, care
prezintă motivul iniţierii proiectului de hotărâre. Se supune la
vot. Se aprobă în unanimitate.
9.
Proiect de hotărâre privind aprobarea
studiului de fezabilitate şi a indicatorilor tehnico-economici la
obiectivul « Extinderea reţelei de canalizare menajeră pe
străzile Crişan, Morilor şi Iazului din Municipiului
Târgovişte »
Se dă citire proiectului de hotărâre. Se dă
cuvântul dlui Bălaşa, directorul Direcţiei Tehnice, care
prezintă motivul iniţierii proiectului de hotărâre. Se supune la
vot. Se aprobă în unanimitate.
10.
Proiect de hotărâre privind participarea
Municipiului Târgoviște
la „Programul de stimulare a înnoirii
Parcului auto național”
pentru anul 2011- proprietar persoană juridică sau operator economic
fără personalitate juridică.
Se dă citire proiectului de hotărâre. Se
dă cuvântul dnei. Paraschiva, din partea
Direcţiei Tehnice, care prezintă motivul iniţierii
proiectului de hotărâre. Se supune la vot. Se aprobă în unanimitate.
11.
Proiect de hotărâre privind aprobarea
„Programului EU si U.E.: azi, mâine, poimâine”, pentru sărbătorirea
ZILEI EUROPEI TARGOVIŞTE (aprilie- mai 2011)
Se dă citire proiectului de hotărâre. Se
dă cuvântul dlui Niţu, din partea Serviciului Relaţii Externe
şi Relaţii cu Publicul, care prezintă motivul iniţierii
proiectului de hotărâre. Dl consilier Stănescu aminteşte că
la comisia economică s-a propus suma de 15.000 lei pentru acest eveniment.
Se supune la vot hotărârea cu suma maximă de 15.000 lei. Se
aprobă în unanimitate.
12. Proiect
de hotărâre privind vanzarea unui apartament din fondul locativ de stat
către actualul chiriaş.
Se dă citire proiectului de hotărâre. Se
dă cuvântul dlui. Maican, directorul Direcţiei de Administrarea a
Patrimoniului Public şi Privat, care prezintă motivul iniţierii
proiectului de hotărâre. Se supune la vot. Se aprobă în unanimitate.
13. Proiect
de hotărâre privind sprijinirea agenţilor economici pentru încasarea
datoriilor restante şi creşterea transparenţei în modul de
efectuare a plăţilor de către Primăria Municipiului
Târgovişte
RETRAS
14.
Proiect de hotărâre privind includerea
in domeniul public al Municipiului Târgovişte a unui teren în
suprafaţă de 170 mp., situat în Bulevardul Libertăţii nr.78
Se dă citire proiectului de hotărâre. Se
dă cuvântul dlui. Maican, directorul Direcţiei de Administrarea a
Patrimoniului Public şi Privat, care prezintă motivul iniţierii
proiectului de hotărâre. Se supune la vot. Se aprobă în unanimitate.
15.
Proiect de hotărâre privind includerea
in domeniul public al Municipiului Târgovişte a obiectivului „Staţie
Epurare Cartier Priseaca”.
RETRAS
16.
Proiect de hotărâre privind trecerea din
administrarea Directiei de Administrare a Patrimoniului Public si Privat în
administrarea Poliţiei Locale a Municipiului Targoviste a bunurilor
proprietate publică şi privată ale Municipiului Târgovişte
aflate în locaţia fosta „Baia Comunală” din B-dul Independenţei
nr.2
Se dă citire proiectului de hotărâre. Se
dă cuvântul dlui. Maican, directorul Direcţiei de Administrarea a
Patrimoniului Public şi Privat,care prezintă motivul iniţierii
proiectului de hotărâre. Se supune la vot. Se aprobă în unanimitate.
17.
Proiect de hotărâre privind modificarea
inventarului bunurilor date în administrare către S.C. ECO-SAL 2005 S.A
Târgovişte şi Direcţia de Salubritate
Se dă citire proiectului de hotărâre. Se
dă cuvântul dnei. Mihai, din cadrul Direcţiei de Salubritate, care
prezintă motivul iniţierii proiectului de hotărâre. Se supune la
vot. Se aprobă în unanimitate.
18. Proiect
de hotărâre privind aprobarea unor
Planuri Urbanistice
Dl. consilier Stănescu solicită ca
la Planurile Urbanistice să fie ataşate la mape si schiţele
legate de acestea.
18/1 P.U.Z. studiat pentru
„Construire locuinţe colective P+4+M”, în Municipiul Târgovişte, str.
Madrid, nr. 2, beneficiar FLORESCU COSTEL
Se dă citire proiectului de hotărâre. Se
dă cuvântul dnei. Leca, Arhitectul Şef,care prezintă motivul
iniţierii proiectului de hotărâre. Se supune la vot. Se aprobă
în unanimitate.
18/2 P.U.Z. studiat pentru
„Introducere în intravilan şi lotizare teren pentru construire
locuinţe” în Municipiul Târgovişte, Tarla 43, Parcela 624, beneficiar
CHIRIŢESCU ALEXANDRU
Se dă citire proiectului de hotărâre. Se
dă cuvântul dnei. Leca, Arhitectul Şef,care prezintă motivul
iniţierii proiectului de hotărâre. Se supune la vot. Se aprobă
în unanimitate.
18/3 P.U.Z. studiat pentru
„Centru de Dezvoltare a Afacerilor”, în Municipiul Târgovişte, str. C-tin
Brâncoveanu, nr. 67 B, beneficiar S.C. ONCAS COM S.R.L.
Se dă citire proiectului de hotărâre. Se
dă cuvântul dnei. Leca, Arhitectul Şef,care prezintă motivul
iniţierii proiectului de hotărâre. Se supune la vot. Se aprobă
în unanimitate.
18/4 P.U.D. studiat pentru
„Atelier Service Auto” în Municipiul Târgovişte, str. Tudorică
Popescu, nr. 116, beneficiar GRAJDAN FLORINEL
Se dă citire proiectului de hotărâre. Se
dă cuvântul dnei. Leca, Arhitectul Şef,care prezintă motivul
iniţierii proiectului de hotărâre. Se supune la vot. Se aprobă
în unanimitate.
19. Proiect
de hotărâre privind scoaterea la licitaţie publică în vederea
închirierii pe o perioadă de 5 ani, cu posibilitatea de prelungire de 2
ani şi 6 luni a 2 spaţii situate în str. Vlad Ţepeş –
adiacent pieţei Vlad Ţepeş – şi a unui spaţiu situat
în Calea Bucureşti, bl. O 1, parter, în vederea
desfăşurării activităţii de comerţ sau
prestări servicii.
Se dă citire proiectului de hotărâre. Se
dă cuvântul doamnei Mihai, de la
Direcţia de Salubritate, care prezintă motivul iniţierii
proiectului de hotărâre. Se propune votul deschis. Se supune la vot. Se
aprobă: 15 voturi pentru şi 5 abţineri: Dănciulescu Ion,
Diculescu Maria, Frăţilă Ioan Cezar, Ţuţuianu Ioan
şi Vasiliu Emilian Teodor. Se propun cei 3 membri ai comisiei: Babeu
Pavel, Liţă Ion şi Tănase Silviu Gabriel.
Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se
aprobă: 15 voturi pentru şi 5 abţineri: Dănciulescu Ion,
Diculescu Maria, Frăţilă Ioan Cezar, Ţuţuianu Ioan
şi Vasiliu Emilian Teodor. Se propun cei 3 membri ai comisiei: Babeu
Pavel, Liţă Ion şi Tănase Silviu Gabriel.
Dna consilier Diculescu şi dl. consilier Ilie
îşi exprimă nemulţumirea faţă de faptul că unuii
poliţişti locali, nu îşi îndeplinesc atribuţiile în mod corespunzător
şi că în anumite situaţii abuzează de funcţiile pe
care le deţin, ignorând faptul că intră în contact cu
reprezentanţi ai cetăţenilor.
PREŞEDINTE DE
ŞEDINŢĂ SECRETAR MUNICIPIU
ing. Stănescu Iulian jr. Chiru Cătălin Cristea