PROCES
VERBAL
încheiat
în urma ședinței ordinare a
Consiliului
Local Municipal Târgoviște
din
data de 27.05.2015
Dl. Chiru Cătălin Cristea, întrucât sunt
prezenți 20 din numărul de 21 de consilieri în funcție, (dl. Dumitrescu Claudiu va veni în sală ulterior începerii
lucrărilor ședinței punctul 6),
declară: Ședința este legal constituită și își poate desfașura lucrările în
conformitate cu prevederile Legii Administrației Publice Locale, nr. 215/2001,
republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Această ședință ordinară a Consiliului Local
Municipal Târgoviște a fost convocată p. Primarul Municipiului Târgoviște de
dl. jr. Cristian-Daniel Stan-Viceprimar, prin Dispoziția nr. 1370 din data de 22.05.2015.
La această ședință participă directori ai
societăților din subordinea Consiliului Local, șefi de servicii din cadrul
Aparatului de Specialitate al Primarului precum și reprezentanți ai mass-media
locală.
Ședința de astăzi este condusă de dl. cons. Honorius
Moțoc.
Se supune la vot procesul verbal al ședinței ordinare a Consiliului Local Municipal Târgoviște din data de 29.04.2015. Se aprobă cu 20 voturi pentru.
Se propune suplimentarea ordinei
de zi cu
Proiect de hotărâre privind participarea
Direcției de Salubritate la "Programul de stimulare a
înnoirii Parcului auto național pentru anul 2015 și Proiect de hotărâre privind asocierea dintre Consiliul Județean Dâmbovița prin Centrul
Județean de Cultură Dâmbovița și Municipiul Târgoviște prin
Consiliul Local Municipal Târgoviște în vederea organizării Festivalului
Medieval Dracula.
Se supune la vot ordinea de zi cu suplimentările menționate. Se
aprobă cu 16 voturi pentru și 4 abțineri: Albu Andrei, Diaconu
Diana, Enache Lucian și Georgescu Alen.
Se trece la ordinea de zi.
1.Proiect de hotărâre
privind modificarea organigramei, a statului de funcții și regulamentului de
organizare și funcționare ale Direcției de Asistență Socială.
Se dă cuvântul dnei Stanescu, directorul Direcției de Asistență Socială, pentru a prezenta materialul. Dl. Răducanu solicit informații despre condițiile ce trebuie întrunite la angajare. Dna. Stănescu precizează că posturile și condițiile de ocupare ale acestora sunt publicate la Agenția Județeană de Ocupare a Forței de Muncă și în Monitorul Oficial. Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 11 voturi pentru și 9 abțineri: Moțoc Honorius, Prisăcaru Ciprian, Mocanu Livia, Babeu Pavel, Pantea Viorel, Tică Dănuț, Diaconu Diana, Enache Lucian și Georgescu Alen, proiectul devenind H.CL. nr. 130.
2.Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului privind cadrul,
modalitatea de analiză și soluționare a cererilor de atribuire a locuințelor
pentru tineri construite prin A.N.L, administrarea, exploatarea și închirierea
acestora.
Se dă cuvântul dlui. Maican, directorul Direcției de Administrare a Patrimoniului Public și Privat, pentru a prezenta materialul. Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 19 voturi pentru și o abținere: Albu Andrei, proiectul devenind H.CL. nr. 131.
3.Proiect de hotărâre privind
stabilirea limitelor mandatului reprezentantului Municipiului Târgoviște în
Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor la S.C. COMPANIA DE APĂ TÂRGOVIȘTE -
DÂMBOVIȚA S.A.
Se dă
cuvântul dlui. Constantin, directorul S.C. Compania de Apă Târgoviște -
Dâmbovița S.A, pentru a prezenta materialul. Dl. Răducanu precizează că au
existat relații contractuale între firma de avocatură Mușat și asociații și
Compania de Apă și dorește să știe dacă au existat procese castigate de aceasta.
Dl. Constantin afirmă că au existat procese începute în anul 2012, când
Compania de Apă a achitat sume în avans unor societăți pentru efectuarea
de lucrări, lucrări nefinalizate, iar sumele nu au mai fost returnate de către
cei care le-au încasat, motiv pentru care Compania de Apă a executat scrisorile
de garanție, din acel moment fiind încheiat contractul cu casa de avocatură Mușat
și asociații, pentru recuperarea prejudiciilor. De asemenea mai precizează că
banii nu au fost recuperați până la această dată, iar procesul continuă, până
la acest moment onorariul casei de avocatură fiind de 200.000 lei.
Dl.
Rădulescu dorește să știe care sunt lucrările pentru care a fost achitat avansul.
Dl. Constantin precizează că sunt lucrări pe POS Mediu 1. Dna. Poenaru
precizează că este vorba despre lucrări de Reabilitarea și extinderea
rețelelor de apă și canalizare Titu și Reabilitarea și extinderea rețelelor
de apă și canalizare Găești. De asemenea mai precizează că firma de avocatură
a reusit să recupereze, în anul 2013, doar o parte din acești bani 3.000.000
lei, iar pentru recuperarea acestei sume, firma de avocatură și-a primit onorariul
în sumă 220.000 lei. Dna. Poenaru mai precizează că cele două firme care au
primit avansul nu au executat lucrări, motiv pentru care Compania de Apă a
reziliat în anul 2012 contractul cu acestea. Din această cauză Compania de Apă a
fost nevoită să realizeze un provizion. Dl. Rădulescu dorește să știe dacă au
fost trași la răspundere cei care au aprobat acordarea acestor avansuri de 30%
și dacă acestea erau prevăzute în contractele încheiate cu firmele. Dna.
Poenaru afirmă că avansurile erau prevăzute în contracte și au fost acordate în
anul 2012.
Dl.
Primar dorește să fie precizată valoarea celor două sume acordate ca avans.
Dna. Poenaru precizează că este vorba de suma de 4.400.000 lei, pentru
proiectul de la Titu, iar în urma execuției unor lucrări a rămas de recuperat o
sumă de 3.300.000 lei, din care Compania de Apă a reușit să recupereze
3.000.000 lei. Pentru proiectul de la Găești suma a fost de 6.900.000 lei, la
care se adaugă TVA-ul de 1.898.000 lei. Dl. Primar concluzionează că în acest
moment Compania de Apă are o pierdere de aproximativ 10.000.000 lei, ca urmare
a acordării avansurilor către societăți.
Dl.
Bozieru dorește să știe ce interval de timp a existat între acordarea primului
avans și a celui de al doilea. Dna. Poenaru afirmă că au fost acordate la un
interval de maxim două-trei luni.
Dl.
Răducanu dorește să știe cum vor fi repartizate dividendele. Dna. Poenaru
afirmă că în conformitate cu Legea Contabilității acestea vor fi utilizate în
scopul dezvoltării companiei, în concluzie vor fi repartizate pentru
investiții.
Dna.
Diculescu amintește că în ședința comisiei economice au fost purtate discuții
legate de datoriile pe care Compania de Apă le are către furnizori și au fost
solicitate explicații, în scris. Dna. Poenaru precizează că au fost prezentate
președintelui comisiei economice.
Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 11 voturi pentru și 9 abțineri: Albu Andrei, Moțoc Honorius, Prisăcaru Ciprian, Mocanu Livia, Babeu Pavel, Tică Dănuț, Diaconu Diana, Enache Lucian și Georgescu Alen, proiectul devenind H.CL. nr. 132.
4.Proiect de hotărâre privind modificarea Actului Constitutiv al S.C.
Municipal Security S.R.L. Târgoviște.
Se dă cuvântul dlui. Tomescu,
directorul S.C. Municipal Security S.R.L.
Târgoviște pentru a prezenta materialul. Se supune la vot
proiectul de hotărâre. Se respinge cu 10 voturi pentru și 10 abțineri: Albu
Andrei, Moțoc Honorius, Prisăcaru Ciprian, Mocanu Livia, Babeu Pavel, Pantea
Viorel, Tică Dănuț, Diaconu Diana, Enache Lucian și Georgescu Alen.
Dl. Primar precizează că prin
respingerea proiectului de hotărâre nu se vor putea opera modificările legate
de conducerea societății, motiv pentru care societatea nu va mai funcționa, iar
salariații nu vor putea fi remunerați, deoarece noul director nu are semnătură
în bancă.
5.Proiect de hotărâre privind alocarea sumei de 4.200 lei în vederea implementării și realizării proiectului TUR DE CICLISM 2015, Ediția a XVI - a.
Se dă cuvântul dlui. Nițu, Șef
Seviciu Resurse Umane, Relații Externe și Relații cu Publicul pentru a prezenta materialul. Se supune la
vot proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 19 voturi pentru și o abținere:
Răducanu Tudorică, proiectul devenind H.CL. nr. 133.
În sală sosește și dl. Dumitrescu Claudiu.
6.Proiect de hotărâre privind aprobarea parteneriatului educațional de
siguranță rutieră TROFEUL CORESI încheiat între Școlala Gimazială Coresi
Târgoviște, Inspectoratul de Poliție al Județului Dâmbovița, Inspectoratul
Școlar Județean Dâmbovița și Municipiul Târgoviște.
Se dă cuvântul dlui. Nițu, Șef
Seviciu Resurse Umane, Relații Externe și Relații cu Publicul pentru a prezenta materialul. Dl. Rădulescu
dorește să știe care este cota cu care participă fiecare partener. Se supune la
vot proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 20 voturi pentru și o abținere: Țuțuianu
Ioan, proiectul devenind H.CL. nr. 134.
7.Proiect de hotărâre privind privind aprobarea Acordului de
parteneriat încheiat între Universitatea Valahia Târgoviște și Municipiul
Târgoviște în vederea organizării la Târgoviște a Colocviului Internațional
Latinitate - Romanitate - Românitate - Ediția a XIV - a, în perioada 29 - 31
mai 2015.
Se dă cuvântul dlui. Nițu, Șef
Seviciu Resurse Umane, Relații Externe și Relații cu Publicul pentru a prezenta materialul. Dna. Mocanu
susține inițiativa Universității Valahia, dar precizează că se va abține la
vot din cauza calității pe care o are în cadul instituției.
Dl. Rădulescu amintește că în
anul 2014 a fost aprobat un regulament prin care se stabilea modalitatea de
acordare a sprijinelor financiare pentru activitățile culturale desfășurate în
municipiul Târgoviște și consideră că ar trebui să se țină cont de el. Dl.
Moțoc consideră că acest tip de acțiuni nu ar trebui să intre sub incidența
regulamentului respectiv.
Dl. Primar precizează că este
primul an în care a fost implementat regulamentul finanțărilor nerambursabile
și au existat manifestări care nu au fost mediatizate, motiv pentru care ar
trebui sprijinite.
Dl. Georgescu precizează că
aceste manifestări trebuie susținute, dar amintește că există elevi de la
diferite licee, care au reprezentat orașul la olimpiade naționale și internaționale
și pentru care ar trebui alocate fonduri în vederea premierii. Dl. Moțoc consideră
că până în luna septembrie se pot găsi soluții pentru premierea acestor elevi.
Dl. Prisăcaru precizează că a
participat la astfel de acțiuni în țară, iar autoritățile locale au susținut evenimentele
respective și consideră că municipiul Târgoviște are oameni de cultură
valoroși, care ar trebui susținuți în activitatea pe care o desfășoară.
Se supune la vot proiectul de
hotărâre. Se aprobă cu 18 voturi pentru și 3 abțineri: Albu Andrei, Mocanu
Livia și Babeu Pavel, proiectul devenind H.CL. nr. 135.
8.Proiect de hotărâre privind privind aprobarea Acordului de
parteneriat încheiat între Universitatea Valahia Târgoviște și Municipiul
Târgoviște în vederea organizării la Târgoviște a simpozionului științific cu
tema Lucrarea pastoral - misionară a Bisericii și impactul social și comunitar
al acesteia: istorie, actualitate, perspective", în perioada 02 - 03 iunie
2015.
Se dă cuvântul dlui. Nițu, Șef
Seviciu Resurse Umane, Relații Externe și Relații cu Publicul pentru a prezenta materialul. Dna. Mocanu
precizează că susține și acest proiect, însă se va abține la vot, din aceleași
considerente menționate la punctual anterior și subliniază că toate facultățile
Universității Valahia desfășoară proiecte de culturale.
Se dă cuvântul decanului
Facultății de Teologie Ortodoxă și Științele Educației, conf. univ. dr. Marian
Vîlciu, care prezintă pe scurt obiectul simpozionului și activitățile ce se vor
desfășura în cadrul acestuia.
Dl. Rădulescu solicită informări
despre contribuția Municipiului Târgoviște în desfășurarea acestui proiect. Dl.
Moțoc precizează că este vorba despre o contribuție în valoare de 15.000 lei.
Dl. Enache afirmă că astfel de
manifestări ar trebui organizate și cu sprijinul Consiliului Județean și recomandă
Universității Valahia ca în viitor să se adreseze și instituției menționate
anterior.
Se supune la vot proiectul de
hotărâre. Se aprobă cu 16 voturi pentru, 2 voturi împotrivă: Păunescu
Andrei și Albu Andrei și 2 abțineri: Mocanu Livia și Georgescu Alen, proiectul
devenind H.CL. nr. 136. Dl. Dumitrescu lipsește din sală.
9.Proiect de hotărâre privind participarea Direcției de Administrare a
Patrimoniului Public și Privat la Programul de stimulare a înnoirii Parcului
auto național pentru anul 2015 - proprietar instituție public.
Se dă cuvântul dlui. Maican,
directorul Direcției de Administrarea a Patrimoniului Public și Privat, pentru
a prezenta materialul. Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 19
voturi pentru, dna. Mocanu și dl. Dumitrescu lipsesc din sală, proiectul
devenind H.CL. nr. 137.
10. Proiect de hotărâre privind participarea
Direcției Grădina Zoologică la Programul de stimulare a înnoirii Parcului auto
național pentru anul 2015.
Se dă cuvântul dnei. Pârvescu,
directorul Direcției Grădina Zoologică, pentru a prezenta materialul. Se supune
la vot proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 19 voturi pentru, dna. Mocanu și
dl. Dumitrescu lipsesc din sală, proiectul devenind H.CL. nr. 138.
11.
Proiect de hotărâre privind
modificarea H.C.L. nr. 254/2007 referitoare la delimitarea zonelor de
impozitare ale Municipiului Târgoviște.
Se dă cuvântul dlui. Primar
pentru a prezenta materialul. Dl. Enache informează că distanța dintre
cartierele Matei Voievod și Prepeleac și centrul orașului este de 3 km, iar
distanța de la Priseaca până în centrul orașului este de 6 km. De asemenea
precizează că atât Cartierul Matei Basarab, cât și Cartierul Prepeleac au acces
la școlile din apropiere, pe când în Priseaca nu există școală. Având în vedere
cele menționate anterior, dl. Enache propune ca Priseaca să fie încadrată în
categoria D. Dl. Primar precizează că străzile pentru care se modifică zona de
impozitare sunt prevăzute în cele două anexe ale proiectului de hotărâre.
Dl. Enache consideră că situația
existentă în Cartierul Priseaca (lipsa asfaltului pe străzi, inundațiile
produse de pârâul Milioara) este responsabilitatea municipalității și susține
ca zona de impozitare pentru acest cartier să fie zona D.
Dl. Georgescu afirmă că există
principii pe baza cărora se stabilesc zonele de impozitare și consideră că ar
trebui respectate.
Dl. Țuțuianu consideră că trebuie
prezentate criteriile care stau la baza stabilirii zonelor de impozitare,
pentru a putea stabili câte dintre criterii se aplică cartierelor care fac
obiectul proiectului de hotărâre.
Dl. Secretar precizează că există
4 zone de impozitare de la A la D, stabilite în funcție de numărul de
facilități și utilități la care au acces cetățenii din zona respectivă și
menționează că în zona Priseaca există străzi neasfaltate, iar canalizarea este
la stadiul de probă, după această etapă începându-se branșarea.
Dl. Prisăcaru consideră că
cetățenii nu ar trebui să plătească pentru facilități pe care nu le au și
consideră că există două variante: inventarierea străzilor din cartiere pentru
a vedea în ce categorie se încadrează sau votarea proiectului de hotărâre
prezentat de executiv.
Dl. Primar precizează că au fost
demarate proiecte de investiții în Cartierul Matei Voievod - Calea Ploiești
este asfaltată în proportie de 50%, la acest moment, iar cel de al doilea proiect
este în desfășurarea în Cartierul Prepeleac. De asemenea mai precizează că în
Priseaca sunt finalizate racordurile pentru canalizare și urmează, ca în cea de
a doua parte a anului, după rectificarea bugetară, să se deruleze un proiect de
investiții de aproximativ 3.000.000 lei, care vizează asfaltarea a 3 km de
străzi. Dl. Primar menționează că documentația este înaintată Consiliului
Județean, iar lucrările amintite se vor desfășura în baza O.U.G 28/2013 pentru aprobarea
Programului național de dezvoltare locală. Tot în baza ordonanței mai sus
menționate și având sprijinul Consiliului Județean vor fi executate lucări la
Grădinița nr. 9 și Grădinița nr. 16.
Se supune la vot amendamentul
dlui. Enache. Se respinge cu 9 voturi pentru: Georgescu Alen, Enache Lucian,
Diaconu Diana, Tică Dănuț, Pantea Viorel, Babeu Pavel, Mocanu Livia, Prisăcaru
Ciprian și Moțoc Honorius.
Se supune la vot proiectul de
hotărâre. Se aprobă cu 11 voturi pentru și 9 abțineri: Moțoc Honorius, Prisăcaru
Ciprian, Mocanu Livia, Babeu Pavel, Pantea Viorel, Tică Dănuț, Diaconu Diana,
Enache Lucian și Georgescu Alen (dl. Dumitrescu lipsește din sală), proiectul
devenind H.CL. nr. 139.
12.
Proiect de hotărâre privind
aprobarea Procesului Verbal nr. 1/2015 al Comisiei de analiză și repartizare a
locuințelor sociale.
Se dă cuvântul dlui. Maican,
directorul Direcției de Administrarea a Patrimoniului Public și Privat, pentru
a prezenta materialul. Dl. Prisăcaru menționează că de la sedința Comisiei de analiză și repartizare a locuințelor sociale au absentat
consilierii locali și propune ca cei care nu pot participa la aceste ședințe să
se retragă din comisie. Dl. Rădulescu precizează că neanunțarea, din timp, a
datei ședințelor și lipsa materialelor ce urmează a fi dezbătute în ședința
comisiei, l-au determinat să absenteze. Dl. Albu își dă demisia din Comisia de
analiză și repartizare a locuințelor sociale, în plenul ședinței.
Se supune la vot proiectul de
hotărâre. Se aprobă cu 20 voturi pentru și o abținere - Albu Andrei,
proiectul devenind H.CL. nr. 140.
13.
Proiect de hotărâre privind
modificarea H.C.L. nr. 58/14.03.2011
referitoare la delegarea gestiunii serviciului public de constructii edilitar
gospodaresti către S.C. Municipal Construct S.A., componentă a serviciului de
utilitate publică de administrare a domeniului public și privat al Municipiului
Târgoviște.
Se dă cuvântul dlui. Stanciu,
directorul S.C.
Municipal Construct S.A., pentru a prezenta materialul. Se
supune la vot proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 19 voturi pentru și o
abținere - Albu Andrei (dl. Dumitrescu lipsește din sală), proiectul devenind H.CL.
nr. 141.
14. Proiect de hotărâre privind transmiterea fără
plată din proprietatea privată a municipiului Târgoviște în proprietatea
Arhiepiscopiei Târgoviștei a unui bun imobil situat în str. Calea Domnească,
nr. 95A.
Se dă cuvântul dlui. Maican,
directorul Direcției de Administrarea a Patrimoniului Public și Privat, pentru
a prezenta materialul. Dl. Păunescu precizează că nu este prima cerere depusă
de Arhiepiscopia Târgoviștei, dar nici un reprezentant nu a venit pentru a
susține materialul. Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se respinge cu 12
voturi pentru, 2 voturi împotrivă: Păunescu Andrei și Albu Andrei și 6
abțineri: Rădulescu Cătălin, Georgescu Alen, Tică Dănuț, Diaconu Diana,
Dumitrescu Claudiu și Răducanu Tudorică (dl. Enache lipsește din sală).
Se solicită o pauză de 5 minute.
15. Proiect de hotărâre privind darea în folosință
gratuită către Clubul Sportiv Târgoviște a unui teren proprietatea privată a
Municipiului Târgoviște în suprafață de 935 mp, situat în str. Doctor Marinoiu,
nr. 17.
Se dă cuvântul dlui. Maican,
directorul Direcției de Administrarea a Patrimoniului Public și Privat, pentru
a prezenta materialul. Dl. Prisăcaru aduce lămuriri legate de cererea înaintată
de Clubul Sportiv Școlar și precizează că se va abține de la vot, având în
vedere funcția pe care o deține în cadrul instituției mai sus amintite.
Se supune la vot proiectul de
hotărâre. Se aprobă cu 19 voturi pentru și două abțineri - Albu Andrei și
Prisăcaru Ciprian, proiectul devenind H.CL. nr. 142.
16. Proiect de hotărâre
privind darea în folosință gratuită către Uniunea Arhitecților din România -
Societatea Arhitecților Dâmbovița a unui teren proprietatea Municipiului
Târgoviște situat în str. A.I.Cuza, nr. 12 A.
Se dă cuvântul dlui. Maican,
directorul Direcției de Administrarea a Patrimoniului Public și Privat, pentru
a prezenta materialul. Dl. Rădulescu dorește să știe dacă Uniunea Arhitecților
din România a pus la dispoziția municipalității proiecte gratuite și dacă
deține teren pentru ridicarea unei construcții în care să își desfășoare
activitatea. Dl. Maican precizează că există un teren concesionat. Dl. Enache
precizează că există două organizații ale arhitecților: Ordinul Arhitecților
din România și Uniunea Arhitecților din România, care iși desfășoară
activitatea într-un spațiu de 100 mp, concesioant. De asemenea mai precizează
că niciuna dintre cele două organizații nu poate pune la dispoziție proiecte
gratuite, fiind asociații profesioanle. Dl. Enache precizează că se va abține
la momentul votului, deoarece este cel care a semnat cererea înaintată
Consiliului Local.
Se
supune la vot proiectul de hotărâre. Se respinge cu 12 voturi pentru și 9
abțineri: Răducanu Tudorică, Păunescu Andrei, Albu Andrei, Țuțuianu Ioan,
Bănescu Rodica, Pătrașcu Eugen, Diculescu Maria, Rădulescu Cătălin și Enache
Lucian.
17. Proiect de hotărâre privind trecerea unor
bunuri din domeniul public în domeniul privat al Municipiului Târgoviște pentru
scoaterea din funcțiune în vederea casării.
Se dă cuvântul dlui. Maican,
directorul Direcției de Administrarea a Patrimoniului Public și Privat, pentru
a prezenta materialul. Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 19
voturi pentru și 2 abțineri - Albu Andrei și Georgescu Alen, proiectul
devenind H.CL. nr. 143.
18. Proiect de hotărâre privind trecerea din
domeniul public în domeniul privat al Municipiului Târgoviște pentru scoaterea
din funcțiune în vederea casării a unor bunuri aflate în concesiunea S.C.
Compania de Apă Târgoviște - Dâmbovița S.A.
Se dă cuvântul dlui. Maican,
directorul Direcției de Administrarea a Patrimoniului Public și Privat, pentru
a prezenta materialul. Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 19
voturi pentru și 2 abțineri - Albu Andrei și Țuțuianu Ioan, proiectul
devenind H.CL. nr. 144.
19. Proiect de hotărâre privind scoaterea la
licitație publică în vederea închirierii/concesionării unor bunuri imobile
Se dă cuvântul dlui. Maican, directorul Direcției de Administrarea a Patrimoniului Public și Privat, pentru a prezenta materialul. Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 20 voturi pentru și o abținere - Albu Andrei, proiectul devenind H.CL. nr. 145.
Se dă
cuvântul dlui. Maican, directorul Direcției de Administrarea a Patrimoniului
Public și Privat, pentru a prezenta materialul. Dl. Georgescu precizează că
aceste aparate automate pot reprezenta un pericol pentru copii, datorită
cablurilor electrice.
Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 16 voturi pentru și 5 abțineri - Albu Andrei, Prisăcaru Ciprian, Mocanu Livia, Babeu Pavel și Georgescu Alen, proiectul devenind H.CL. nr. 146.
Se dă
cuvântul dlui. Maican, directorul Direcției de Administrarea a Patrimoniului
Public și Privat, pentru a prezenta materialul. Dl. Prisăcaru prezintă
fotografii care dovedesc că persoanele care au închiriat spații în ședința
anterioară depășesc suprafețele aprobate prin hotărârile Consiliului Local și
propune să fie menținut amendamentul din ședința anterioară: Depășirea
suprafeței care face obiectul închirierii/concesiunii va constitui clauză de
reziliere în mod unilateral a contractului de închiriere/ concesiune, din
partea municipiului Târgoviște. Dl. Primar îi solicită dlui. Maican să
înștiințeze Poliția Locală despre neregulile sesizate și să se facă un inventar
ar lucrărilor de intervenții ale furnizorilor de utilități, iar pentru cei care
nu își îndeplinesc obligațiile legale să fie luate măsuri.
Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se respine cu 11 voturi pentru și 10 abțineri: Albu Andrei, Dumitrescu Claudiu, Moțoc Honorius, Prisăcaru Ciprian, Mocanu Livia, Babeu Pavel, Pantea Viorel, Tică Dănuț, Diaconu Diana și Georgescu Alen.
Se dă
cuvântul dlui. Maican, directorul Direcției de Administrarea a Patrimoniului
Public și Privat, pentru a prezenta materialul. Dl. Prisăcaru dorește solicit
informații legate de tipul comerțului ce se va desfășura pe acest teren și
consideră că existența chioșcurilor pe trotuare nu este dăunează imaginii
orașului.
Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 14 voturi pentru și 7 abțineri: Albu Andrei, Georgescu Alen, Diaconu Diana, Tică Dănuț, Babeu Pavel, Mocanu Livia și Prisăcaru Ciprian, proiectul devenind H.CL. nr. 147.
Se dă cuvântul dlui. Maican, directorul Direcției de Administrarea a Patrimoniului Public și Privat, pentru a prezenta materialul. Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 20 voturi pentru și o abținere - Albu Andrei, proiectul devenind H.CL. nr. 148.
Se dă cuvântul dlui. Maican, directorul Direcției de Administrarea a Patrimoniului Public și Privat, pentru a prezenta materialul. Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 19 voturi pentru și 2 abțineri - Bozieru Cosmin și Răducanu Tudorică, proiectul devenind H.CL. nr. 149.
Se dă cuvântul dlui. Maican, directorul Direcției de Administrarea a Patrimoniului Public și Privat, pentru a prezenta materialul. Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 18 voturi pentru și 3 abțineri: Albu Andrei, Bozieru Cosmin și Răducanu Tudorică, proiectul devenind H.CL. nr. 150.
Se dă cuvântul dlui. Maican, directorul Direcției de Administrarea a Patrimoniului Public și Privat, pentru a prezenta materialul. Dl. Rădulescu dorește să știe de ce nu există locuri de parcare pentru PUZ-ul aflat în derulare în zona respectivă. Dl. Secretar precizează că proprietarul va depune actele necesare pentru aprobarea unui PUZ. Dl. Rădulescu afirmă că în locația respectivă există deja o construcție și dorește să știe dacă există autorizație de construire. Dl. Secretar precizează că proprietarul are o construcție autorizată pe care dorește să o extindă de la P+1 la P+2+M, iar în certificatul de urbanism au fost impuse anumite condiții, inclusive amenajarea locurilor de parcare. Se supune la vot proiectul de hotărâre. În aceste condiții, înainte de depunerea solicitării pentru PUZ si obținerea autorizației de construire, proprietarul a făcut solicitarea de concesionare a terenului de 168 mp, în vederea realizării unei parcări. De asemenea mai precizează că pentru construcția existentă nu erau necesare locuri de parcare, fiind vorba despre o construcție P+1, dar pentru construcția modificată și schimbarea destinației construcției în magazin de mobilă sunt necesare locuri de parcare. Se respinge cu 12 voturi pentru și 9 abțineri: Albu Andrei, Păunescu Andrei, Stan Cristian, Prisăcaru Ciprian, Rădulescu Cătălin, Diculescu Maria, Pătrașcu Eugen, Bănescu Rodica și Țuțuianu Ioan.
Se dă
cuvântul dlui. Maican, directorul Direcției de Administrarea a Patrimoniului
Public și Privat, pentru a prezenta materialul. Se supune la vot proiectul de
hotărâre. Se respinge cu 12 voturi pentru, 1 vot împotrivă - Păunescu Andrei
și 8 abțineri: Rădulescu Cătălin, Diculescu Maria, Pătrașcu Eugen, Bănescu
Rodica, Țuțuianu Ioan, Albu Andrei, Răducanu Tudorică și Stan Cristian.
Se fac propuneri pentru comisia de închirieri/concesiuni: Enache Lucian, Diculescu Maria și Păunescu Andrei. Se propune votul deschis. Se aprobă cu 21 de voturi pentru. Se supune la vot componența comisiei. Se aprobă cu 21 de voturi pentru.
SUPLIMENTARE Proiect de hotărâre privind participarea
Direcției de Salubritate la "Programul de stimulare a
înnoirii Parcului auto național pentru anul 2015
Se dă
cuvântul dnei. Mihai, reprezentantul Direcției de Salubritate, pentru a
prezenta materialul. Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 20
voturi pentru și o abținere: Albu Andrei, proiectul devenind H.CL. nr. 151.
SUPLIMENTARE Proiect de hotărâre privind asocierea dintre Consiliul Județean
Dâmbovița prin Centrul Județean de Cultură Dâmbovița și
Municipiul Târgoviște prin Consiliul Local Municipal Târgoviște în
vederea organizării Festivalului Medieval Dracula
Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 16 voturi pentru și 5 abțineri: Albu Andrei, Babeu Pavel, Diaconu Diana, Enache Lucian și Georgescu Alen, proiectul devenind H.CL. nr. 152.
Dl. Pantea este propus pentru a conduce
lucrările ședințelor din luna iunie. Se aprobă cu 21 voturi pentru.
Cu aceasta ședința se declară închisă.
PREȘEDINTE
DE ȘEDINȚĂ, SECRETARUL MUNICIPIULUI,
prof. Honorius Moțoc jr.
Chiru Cătălin Cristea
Red. U.M.