PROCES VERBAL
încheiat în urma şedinţei
extraordinare a
Consiliului Local Municipal Târgovişte
din data de 27.02.2012
Dl Secretar Chiru Cătălin Cristea, întrucât sunt prezenţi
13 din numărul de 21 de consilieri,
absenţi fiind: Badiu Cristina, Băluţă
Vasile, Dănciulescu
Ion, Diculescu Maria, Paraschiv
Cornelia, Rusescu Gheorghe, Ţuţuianu
Ioan şi Vasiliu Emilian Teodor declară: Şedinţa este legal constituită, îşi poate desfaşura lucrările în conformitate cu
prevederile Legii Administraţiei Publice
Locale, nr. 215/2001, republicată,
cu modificările şi
completările ulterioare.
Această
şedinţă extraordinară a Consiliului Local Municipal Târgovişte a fost convocată prin Dispoziţia Primarului nr. 893 din data de 23.02.2012.
La
această şedinţă mai participă directori ai societăţilor
din subordinea Consiliului
Local, şefi de servicii
din partea Aparatului Propriu precum şi reprezentanţi ai mass-media locale.
Şedinţa de astăzi va fi condusă
de dl. cons. Moţoc
Honorius.
Se supune la vot ordinea de zi. Se aprobă în unanimitate.
Se trece la dezbaterea
punctelor aflate pe ordinea de zi.
1.
Proiect de hotărâre privind rectificarea Bugetului de Venituri şi Cheltuieli al Consiliului Local
Municipal Târgovişte pe anul
2012
Se dă citire proiectului de hotărâre. Se dă cuvântul dnei.
Popa Daniela, director al Direcţiei Economice pentru a prezenta
materialul. Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se aprobă în
unanimitate (12 voturi), proiectul devenind hotărârea nr. 46.
2.
Proiect de hotărâre privind modificarea
HCL nr. 62/2011 referitoare la acordarea
unui sprijin financiar unor persoane
Se dă citire proiectului de
hotărâre. Se dă cuvântul dnei. Iordache Marcela, din partea
Direcţiei de Asistenţă Socială pentru a prezenta
materialul. Dl. consilier Ilie susţine că în hotărâre ar trebui
să se precizeze că se modifică de la 100 la 150 lei cuantumul
sprijinului. Se supune la vot proiectul de hotărâre cu acest amendament. Se
aprobă în unanimitate, proiectul devenind hotărârea nr. 47.
3.
Proiect de hotărâre privind aprobarea criteriilor de selectie a dosarelor de angajare a asistentilor personali in cadrul DAS, modificarea organigramei, a statului de functii si a ROF –ului Directiei de Asistenta Sociala
Se dă
citire proiectului de hotărâre. Se dă cuvântul dnei Iordache Marcela,
din partea Direcţiei de Asistenţă Socială pentru a prezenta
materialul. Dna. Ioradache aminteşte ca a fost propusă dna consilier
Badiu pentru comisia de selecţie. Dl consilier Pantea propune ca din
această comisie să facă parte dna consilier Butnaru. Dl.
consilier Liţă doreşte să ştie dacă
asistenţii sunt din cadrul familiei. Raspunsul oferit de dna. Iordache
este afirmativ. Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se aprobă în
unanimitate, proiectul devenind hotărârea nr. 48.
Cu
acestea, sedinta se declara inchisa.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ SECRETAR
MUNICIPIU,
prof.
Moţoc Honorius jr.
Chiru Cătălin Cristea