PROCES VERBAL
încheiat
în urma şedinţei extraordinare a
Consiliului
Local Municipal Târgovişte
din
data de 26.07.2013
Dl.
Chiru Cătălin Cristea, întrucât sunt prezenţi 18 din
numărul de 21 de consilieri, absenţi fiind: Babeu Pavel, Dobâdă
Ion, Moţoc Honorius, declară: Şedinţa este legal
constituită şi îşi poate desfaşura lucrările în
conformitate cu prevederile Legii Administraţiei Publice Locale, nr.
215/2001, republicată, cu modificările şi completările
ulterioare.
Această
şedinţă extraordinară a Consiliului Local Municipal
Târgovişte va fi condusă de dl. viceprimar Prisăcaru Ciprian
şi a fost convocată de primarul municipiului Târgoviste, dl. Gabriel
Florin Boriga, prin dispozitia nr. 2251 din data de 22.07.2013, cu
următoarea ordine de zi:
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea numărului de posturi
şi a structurii funcţionale, după caz, pentru Aparatul de
Specialitate al Primarului Municipiului Târgovişte, instituţiile
şi serviciile publice din subordinea Consiliului Local Municipal
Târgovişte, în conformitate cu măsurile prevăzute la art. 1 - 3
din O.U.G. nr. 77/2013
2. Proiect de hotărâre privind modificarea
inventarului bunurilor care aparțin domeniului public al Municipiului Târgoviște
3. Proiect de hotărâre privind aprobarea accesului public la investiția “Modernizare drumuri de
exploatare agricolă în municipiul Târgoviște, județul Dâmbovița”
Se dă
cuvântul dlui Primar, care adresează consilierilor municipali invitaţia
de a participa marţi, 30.07.2013, ora 11, în Sala Florentină, la
semnarea oficială a Contractului de Execuţie pentru Planul Integrat
de Dezvoltare Urbană a Municipiului Târgovişte, zona B.
Dna Bănescu aduce la
conoştinţa consilierilor municipali două probleme ale
comunităţii: ţânţarii şi şobolanii, şi
doreşte să ştie ce măsuri va lua primăria pentru
rezolvarea acestora. Dl Primar afirmă că la rectificarea de buget va
exista un capitol bugetar pentru rezolvarea acestor probleme.
Dl Stan doreşte să ştie
când va fi discutată rectificarea bugetară şi dacă
există o întalnire prealabilă a consilierilor în vederea dezbaterii
acestui subiect. Dl Primar afirmă că rectificarea bugetară va fi
discutată în şedinţă extraordinară, marţi
30.07.2013, ora 14 şi invită consilierii municipali la discuţii
legate de acest subiect - luni, 29.07.2013, ora 10.
Dl Răducanu aminteşte că în
Priseaca există un focar de hepatită şi propune alocarea de
fonduri pentru a rezolva situaţia.
Dl Stan propune suplimentarea ordinei de
zi cu: Proiect de hotărâre privind
acordarea unui sprijin financiar în valoare de 15.000 lei ASOCIATIEI FOLCLORICE “FIR
DE DOR”, in vederea
participarii la SKOURS INTERNATIONAL FOLK DANCE FESTIVAL KASSANDRA-HALKIDIKI
GRECIA, ce va avea loc in perioada 21-25
august 2013. De asemenea mai precizează că există alocare
bugetară pentru suma menţionată şi că hotărârea
Consiliului Local este necesară pentru ca Asociaţia “Fir de Dor” să
facă dovada susţinerii materiale pentru evenimentul amintit.
Se supune la vot ordinea de zi suplimentată. Se aprobă
în unanimitate cu 18 voturi pentru.
Dl Secretar Cristea precizezază în urma votului
consilierilor locali a fost convocată o şedinţa
extraordinară, cu convocare de îndată, având ca punct pe ordinea de
zi proiectul de hotărâre privind acordarea
unui sprijin financiar în valoare de 15.000 lei ASOCIATIEI FOLCLORICE “FIR DE DOR”, in vederea participarii la SKOURS
INTERNATIONAL FOLK DANCE FESTIVAL KASSANDRA-HALKIDIKI GRECIA, ce va avea loc in perioada 21-25 august 2013.
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea numărului de posturi
şi a structurii funcţionale, după caz, pentru Aparatul de
Specialitate al Primarului Municipiului Târgovişte, instituţiile
şi serviciile publice din subordinea Consiliului Local Municipal
Târgovişte, în conformitate cu măsurile prevăzute la art. 1 - 3
din O.U.G. nr. 77/2013
Se dă cuvântul Secretarului Municipiului pentru a prezenta
materialul. Dl Stan doreşte să ştie dacă instituţiile
din subordinea Primăriei au fost informate în legătură cu
această ordonanţă. Dna Neagu din partea Serviciului Resurse
Umane afirmă că direcţiile au fost înştiinţate prin
adrese scrise. De asemenea mai precizează că au analizat situaţia şi au făcut
propuneri, conform ordonanţei.
Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se aprobă în
unanimitate cu 18 voturi pentru, proiectul devenind H.C.L. nr. 164.
2. Proiect de hotărâre privind modificarea
inventarului bunurilor care aparțin domeniului public al Municipiului Târgoviște
Se dă cuvântul Secretarului Municipiului pentru a prezenta
materialul.
Dna Bănescu doreşte să ştie când vor fi
făcute drumurile din cartierul Priseaca.
Dl Cioacă afirmă că au existat două proiecte
majore demarate simultan: primul prin P.N.D.I - programul naţional de
investitii şi cel de al doilea prin A.P.D.R.P. Proiectul demarat prin
P.N.D.I. a fost suspendat, fiind continuat doar cel prin Agenţia
Naţională pentru Dezvoltarea Rurală. Municipalitatea a dorit
dezvoltarea Cartierului Priseaca, dar suspendarea proiectului a împiedicat
continuarea acţiunilor legate de această zona. De asemenea, mai
afirmă că, la acest moment municipalitatea nu dispune de suficiente
fonduri pentru refacerea drumurilor din Cartierul Priseaca. Dl Cioacă mai precizează că
drumurile din Priseaca au fost predate constructorului, iar Primăria nu
mai poate interveni pe acestea, deoarece există un litigiu cu societatea
care a obţinut contractul de execuţie al lucrărilor; a existat o
discuţie între conducerea Primăriei şi cea a S.C. Compania de
Apă Târgovişte - Dâmboviţa S.A. cu privire la gospodăriile
din Cartierul Priseaca neracordate la reţeaua de apă până la
acest moment şi identificarea resurselor necesare racordării acestora,
ţinând cont de posibilitatea asfaltării acestor drumuri.
Dl Enache propune o reducere a impozitului pentru zona Priseaca
şi doreşte să ştie în ce zonă de impozitare se
regăseşte Priseaca. Dl Stan precizează că se află în
zona de impozitare C, pe care o consideră ridicată. Dl Stan mai
precizează că în 2008 străzile din zona Cartierului Matei
Voievod şi cele din Priseaca se aflau în zona C. Dl Secretar
precizează că încadrarea în zona D nu ar fi posibilă, deoarece
zona D presupune că nu există utilităţi în zona
respectivă.
Dl Stan precizează că doreşte să ii fie
prezentate Criteriile de stabilire ale zonelor de impozitare.
Dl Ţuţuianu precizează că în bugetul anului
2013 a fost prevăzută o sumă de 500.000 lei pentru pietruirea
străzilor din Cartierul Priseaca.
Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se aprobă în
unanimitate cu 18 voturi pentru, proiectul devenind H.C.L. nr. 162.
3. Proiect de hotărâre privind aprobarea accesului public la investiția “Modernizare drumuri de
exploatare agricolă în municipiul Târgoviște, județul Dâmbovița”
Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se
aprobă în unanimitate cu 18 voturi pentru, proiectul devenind H.C.L.
nr. 163.
Se trece la discutarea punctului aflat pe ordinea de zi a
şedinţei extraordinare, cu convocare de îndată.
Proiect de hotărâre
privind acordarea unui sprijin financiar în valoare de 15.000 lei ASOCIATIEI FOLCLORICE “FIR
DE DOR”, in vederea
participarii la SKOURS INTERNATIONAL FOLK DANCE FESTIVAL KASSANDRA-HALKIDIKI
GRECIA, ce va avea loc in perioada 21-25
august 2013
Se
supune la vot proiectul de hotărâre. Se aprobă în unanimitate cu 18
voturi pentru, proiectul devenind H.C.L. nr. 165.
Dl Cioacă informează Consiliul Local
că există un regulament privind gospodărirea comunală din
decembrie 2008 şi se doreşte actualizarea acestuia. De asemenea
invită consilierii să studieze regulamentul aprobat prin H.C.L. nr.
477/12.12.2008 şi să facă propuneri pentru
îmbunătăţirea acestuia.
PRESEDINTE DE SEDINTĂ SECRETAR
MUNICIPIU
prof. Ciprian Prisăcaru
jr.
Chiru Cătălin Cristea
Red. D.M.