PROCES
VERBAL
încheiat
în urma şedinţei extraordinare a
Consiliului Local Municipal Târgovişte
din data de 26.05.2010.
Dl Secretar Chiru Cătălin Cristea,
întrucât sunt prezenţi 15 din numărul de 21 de consilieri,
declară: Şedinţa este legal constituită, îşi poate desfaşura lucrările în conformitate cu
prevederile Legii Administraţiei Publice Locale, nr. 215/2001,
republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Această şedinţă
extraordinară a Consiliului Local Municipal Târgovişte a fost
convocată de Primarul Municipiului Târgovişte, dl. jr. Gabriel Florin
Boriga, prin Dispoziţia nr. 2219 din data de
21.05.2010.
La această şedinţă
participă un număr de 15 consilieri din totalul de 21 consilieri în
funcţie, (absenţi fiind Ana George Bogdan, Dănciulescu
Ion, Frăţilă Ioan Cezar, Paraschiv Cornelia, Păunaş Maria - Roxana, Stănescu Iulian),
directori ai societăţilor din subordinea Consiliului Local,
şefi de servicii din partea Aparatului Propriu precum şi
reprezentanţi ai mass-media locale.
Şedinţa de astăzi este
condusă de dl. cons. Ilie Valentin.
Se propune suplimentarea ordinii de zi cu
un punct: Proiect de hotărâre
privind modificarea H.C.L. nr. 72/05.05.2010 referitoare la preluarea activitatilor de paza efectuate de Serviciul Public Judetean de Paza si Protectie Dambovita si
transferul a 100 de posturi de personal
contractual si personalul aferent acestora catre
Politia Comunitara a Municipiului Targoviste
Se supune la vot
suplimentarea ordinii de zi. Se aprobă: o abţinere – Vasiliu Emilian Teodor şi 13 voturi pentru (dl. cons. Rusescu vine în sală
la punctul 2 al ordinii de zi).
Se supune la vot ordinea de zi. Se aprobă : o abţinere – Vasiliu Emilian
Teodor şi 13 voturi pentru.
1.
Proiect de hotărâre
privind stabilirea limitelor mandatului reprezentantului Municipiului
Târgovişte în Adunarea Generală Extraordinară a Acţionarilor la S.C. COMPANIA DE
APĂ S.A din data de 27.05.2010
Se dă citire
proiectului de hotărâre. Se dă cuvantul dlui. Radu Vasilescu,
director general al S.C. COMPANIA DE APĂ TÂRGOVIŞTE DÂMBOVIŢA
S.A., care prezintă situaţia existentă, precum şi ordinea
de zi a Adunării Generale Extraordinare a Acţionarilor. Se supune la
vot proiectul de hotărâre. Se aprobă : 2 abţineri :
Ţuţuianu Ioan şi Vasiliu Emilian Teodor şi 12 voturi
pentru. (dl. cons. Rusescu vine în sală la punctul 2 al ordinii de zi)
2.
Proiect de hotărâre
privind stabilirea limitelor mandatului reprezentantului Municipiului
Târgovişte în Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor la S.C. COMPANIA DE
APĂ S.A din data de 27.05.2010
Se dă citire
proiectului de hotărâre. Se dă cuvantul dlui. Radu Vasilescu,
director general al S.C. COMPANIA DE APĂ TÂRGOVIŞTE DÂMBOVIŢA
S.A., care prezintă situaţia existentă, precum şi ordinea
de zi a Adunării Generale Ordinare a Acţionarilor. Dl. consilier Vasiliu doreştesă
cunoască modalitatea prin care a fost ales auditorul. Dl. director
Vasilescu menţionează că modalitatea de alegere a auditorului
este licitaţia deschisă. Dl. consilier Liţă doreşte
să ştie care sunt tarifele în mediul rural. Dl director Vasilescu
afirmă că se încadrează în aceiaşi parametrii. Se supune la
vot proiectul de hotărâre. Se aprobă : o abţinere - Vasiliu
Emilian Teodor şi 14 voturi pentru.
3.
Proiect de hotărâre
privind aprobarea noii valori a proiectului « Consolidare,
reabilitare şi modernizare Grupul Şcolar Voievodul Mircea, Municipiul
Târgovişte » şi asigurarea resurselor financiare pentru proiect
(cofinanţare)
Se dă citire
proiectului de hotărâre. Se dă cuvântul dlui. Folea Dragoş din
partea Direcţiei Tehnice, care prezintă motivul iniţierii
proiectului de hotărâre. Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se
aprobă în unanimitate.
4.
Proiect de hotărâre privind modificarea H.C.L. nr. 72/05.05.2010
referitoare la preluarea activitatilor de paza
efectuate de Serviciul Public Judetean de Paza si Protectie Dambovita si transferul a 100 de posturi de personal contractual si
personalul aferent acestora catre Politia Comunitara
a Municipiului Targoviste
Se dă citire
proiectului de hotărâre. Se dă cuvântul dlui. Dinu Gheorghe, director
al Poliţiei Comunitare, care prezintă motivul iniţierii
proiectului de hotărâre. Dna consilier Diculescu doreşte să
ştie dacă personalul preluat are contracte. Dl. Dinu afirmă
că în H.C.L. nr. 72 se prevăd contracte pentru 95 agenţi
pază, 3 soferi şi 2 muncitori. Dna consilier Diculescu doreşte
să ştie dacă agenţii de pază îşi
desfăşoară activitatea la instituţiile din
administraţia publică. Dl. director confirmă că activitatea
agenţilor de pază este legată de administraţia
publică. Dl Vasiliu afirmă că nu este de acord cu această
hotărâre. Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se respinge :
2 abţineri - Vasiliu Emilian Teodor, Diculescu Maria şi 13 voturi
pentru, întrucât majoritatea calificată pentru adoptarea prezentului
proiect de hotărâre era de 14 voturi, respectiv 2/3 din consilierii în
funcţie conform art.45, alin. 3 din Legea Administraţiei Publice
Locale, nr. 215/2001, republicată, cu modificările şi
completările ulterioare, deoarece preluarea unui patrimoniu ca sumă a
unor drepturi şi obligaţii al unei alte entităţi juridice
are influenţă asupra patrimoniului unităţii
administrativ-teritoriale, fie prin mărirea acestui patrimoniu, în
situaţia când patrimoniul preluat are un activ mai mare decât pasivul, fie
micşorarea patrimoniului în situaţia în care patrimoniul preluat are
un pasiv mai mare decât activul.
PREŞEDINTE
DE ŞEDINŢĂ SECRETAR
MUNICIPIU
Ing.
Ilie Valentin jr. Chiru
Cătălin Cristea