PROCES VERBAL
încheiat în urma
şedinţei ordinare a
Consiliului
Local Municipal Târgovişte
din data de 25.10.2012
Dl Secretar Chiru
Cătălin Cristea, întrucât sunt prezenţi 21 din numărul de
21 de consilieri declară: Şedinţa este legal constituită
şi îşi poate desfaşura lucrările în conformitate cu
prevederile Legii Administraţiei Publice Locale, nr. 215/2001,
republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Şedinţa
de astăzi va fi condusă de dl. cons. Stan Daniel Cristian, ales
preşedinte pentru şedinţele lunii octombrie.
Această şedinţă
ordinară a Consiliului Local Municipal Târgovişte a fost
convocată de Primarul Municipiului Târgovişte, dl. jr. Gabriel Florin
Boriga, prin Dispoziţia nr. 4641 din data de 19.10.2012.
La această şedinţă mai
participă directori ai societăţilor din subordinea Consiliului
Local, şefi de servicii din partea Aparatului Propriu precum şi
reprezentanţi ai mass-media locale.
Se propune suplimentarea ordinii de zi cu
nou punct: Proiect de hotărâre privind completarea H.C.L. nr.
174/10.07.2012 referitoare la aprobarea numarului, denumirii si componentei
comisiilor de specialitate ale Consiliului Local Municipal Targoviste.
Dnii. cons. Păunescu Andrei şi
Bozieru Cosmin, membri ai PP-DD, aduc la cunoştinţa consiliului local
că în data de 23.10.2012, PP-DD a depus
Dl. Păunescu Andrei întreabă
reprezentantul Direcţiei de Asistenţă Socială, dna.
Iordache Marcela, având în vedere că proiectul s-a derulat prin
această direcţie, care este motivul pentru care a fost sistat acest
ajutor acordat pensionarilor. Dna Iordache răspunde că gratuitatea a
fost acordată până la data de 01.10.2012, iar în ceea ce
priveşte motivul sistării, dl. Primar este în măsură
să răspundă la această întrebare.
Referitor la proiectul de hotărâre
depus de PP-DD, dl. secretar Cristea răspunde că s-a primit
solicitarea în data de 23.10.2012, şedinta consiliului a fost
convocată în data de 19.10.2012 şi, conform legislaţiei în
vigoare, aparatul de specialitate are la dispoziţie 30 de zile termen pentru
a se pronunţa.
Dl. cons. Stan susţine că
nefiind întocmit un raport de specialitate pentru acest proiect, nu poate intra
pe ordinea de zi, iar în ceea ce priveşte propunerea dlui. consilier
Bozieru ca această solicitare să fie discutată în cadrul unei
şedinţe extraordinare, reaminteşte că o astfel de şedinţă poate fi
convocată de o treime de numărul consilierilor în funcţie.
Se supune la vot ordinea de zi cu
suplimentarea propusă referitoare la completarea comisiilor de specialitate ale
consiliului local. Se aprobă în unanimitate.
Se supune la vot procesul-verbal al
şedinţei extraordinare a Consiliului Local Municipal Târgovişte din
data de 21.09.2012. Se aprobă în unanimitate.
Se supune la vot procesul-verbal al
şedinţei extraordinare a Consiliului Local Municipal Târgovişte din
data de 24.09.2012. Se aprobă în unanimitate.
Se supune la vot procesul-verbal al
şedinţei ordinare a Consiliului Local Municipal Târgovişte din
data de 26.09.2012. Se aprobă în unanimitate.
Se trece la ordinea de zi.
1.Proiect
de hotărâre privind completarea H.C.L. nr. 174/10.07.2012 referitoare la
aprobarea numarului, denumirii si componentei comisiilor de specialitate ale
Consiliului Local Municipal Targoviste
Se
dă citire proiectului de hotărâre. Se supune la vot proiectul de
hotărâre. Se aprobă în unanimitate cu 21 voturi pentru, proiectul
devenind HCL nr. 286.
2. Proiect de hotărâre privind transformarea unei
funcţii publice din cadrul Serviciului Public Comunitar de
Evidenţă a Persoanelor al Municipiului Târgovişte
Dna. Andreia
Puşcaşu, reprezentantul Serviciului Resurse Umane face prezentarea
materialului. Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se aprobă în
unanimitate cu 21 voturi pentru, proiectul devenind HCL nr. 287.
3. Proiect de hotărâre privind transformarea a patru
funcţii publice din cadrul Direcţiei de Administrarea a Patrimoniului
Public şi Privat
Dl.
Maican Dorin, Directorul Direcţiei de Administrare a Patrimoniului Public
şi Privat face prezentarea materialului. Se supune la vot proiectul de
hotărâre. Se aprobă în unanimitate cu 21 voturi pentru, proiectul
devenind HCL nr. 288.
4.Proiect de hotărâre privind privind modificarea statului de
funcţii al Poliţiei Locale a Municipiului Târgovişte
Dl.
Dinu Gheorghe, Directorul Poliţiei Locale face prezentarea materialului.
Dl. cons.
Rădulescu consideră că directorul Poliţiei Locale nu se
implică suficient în activitatea poliţiei locale, că nu a
întocmit proiecte referitoare la activitatea şi protejarea
angajaţilor poliţiei locale, drepturile acestora nefiind
susţinute în faţa consiliului local.
Liderii de sindicat
ai poliţiei locale prezenţi în sala de şedinţă aduc la
cunostinţa consiulului local că potrivit hotărârilor
instanţelor judecătoreşti salariaţii poliţiei locale
au dreptul la norma de hrană şi sporul de neconcurenţă
stabilite prin contractul colectiv de muncă, drepturi restante care nu li
se acordă, invocându-se lipsa mijloacelor financiare.
Dl. cons.
Rădulescu acuză directorul poliţiei locale că a făcut
deplasări în străinătate în interes personal cu maşina
instituţiei şi cere public demisia dlui. Dinu din funcţia de
director al Poliţiei Locale pentru slaba implicare în activitatea
poliţiei locale.
Dl. Babeu
consideră că trebuie analizat în detaliu materialul supus
atenţiei consiliului local de către reprezentanţii poliţiei
locale, fiind mai multe aspecte care nu
fac obiectul şedinţei de astăzi.
Dl. cons. Stan
afirmă că, având în vedere informarea primită, Uniunea Social
Liberală va face o solicitare oficială către conducerea
Poliţiei Locale referitoare la această situaţie, eventual într-o
şedinţă extraordinară se va solicita constituirea unei
comisii care să verifice situaţia susmenţionată.
Dl. Secretar face
precizarea că funcţionarii publici din cadrul Poliţiei Locale au
primit integral drepturile salariale şi conform legislaţiei în
vigoare, nu se pot acorda drepturi în natură sau băneşti, altele
decât cele prevăzute în lege.
Se supune la vot
proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 20 voturi pentru, (dl.
Liţă Ion nefiind prezent în sală) proiectul devenind HCL nr. 289.
5. Proiect de hotărâre privind menţinerea
contribuţiei lunare de întreţinere şi stabilirea costului mediu
lunar în Centrul Social Integrat Sf. Maria
Dna.
Iordache Marcela, directorul adjunct al Direcţiei de Asistenţă
Socială face prezentarea materialului. Se supune la vot proiectul de
hotărâre. Se aprobă în unanimitate cu 21 voturi pentru, proiectul
devenind HCL nr. 290.
6. Proiect de hotărâre privind menţinerea
contribuţiei lunare de întreţinere de 60% şi stabilirea costului
mediu lunar în Centrul Social pentru vârstnici Sfânta Elena
Dna.
Iordache Marcela, directorul adjunct al Direcţiei de Asistenţă
Socială face prezentarea materialului. Se supune la vot proiectul de
hotărâre Se aprobă în unanimitate cu 21 voturi pentru, proiectul
devenind HCL nr. 291.
7. Proiect de hotărâre privind aprobarea
înfiinţării Cresei Sagricom în cadrul Direcţiei de
Asistenţă Socială – Serviciul Creşe
Dna.
Iordache Marcela, directorul adjunct al Direcţiei de Asistenţă
Socială face prezentarea materialului. Se supune la vot proiectul de
hotărâre. Se aprobă în unanimitate cu 21 voturi pentru, proiectul
devenind HCL nr. 292.
8. Proiect de hotărâre
privind revocarea H.C.L. nr. 189/21.08.2012, urmare a recursului Graţios
formulat de către Instituţia Prefectului - Judeţul Dâmboviţa împotriva
acestui act administrativ
Dl. Secretar
Cristea face prezentarea materialului.
Dna. cons.
Mocanu menţionează posibilitatea consiliului local de a revoca sau nu
actul administrativ al cărui emitent este, având în vedere că actul a
intrat în circuitul civil. O dată exercitată procedura
prealabilă, aceasta are drept scop revocarea actului administrativ
considerat nelegal, de către autoritatea emitentă, şi având în
vedere că actul nu a produs efecte juridice civile, este de acord cu
revocarea.
Dl. cons.
Stan susţine că la acest moment HCL nr. 189/2012 a produs efecte juridice,
existând hotărârea Adunării Generale a Acţionarilor
Dl. cons.
Cioacă susţine că odată începută procedura de
către Instituţia Prefectului urmează o cerere de chemare în
judecată a consiliului local pentru revocarea hotărârii, efectul este
deci suspendarea de drept de către instanţă a actului
administrativ şi, având în vedere acest rezultat, ar trebui numit un nou
reprezentant AGA , trebuind astfel să se ia o nouă hotărâre de
către consiliul local care priveşte revocarea actului administrativ
şi într-o şedinţă ulterioară rezolvarea acestei
probleme prin numirea reprezentanţilor conform legii. Totodată, lipsa
din sală a membrilor PDL, nu presupune că aceştia nu aveau
dreptul de a-şi numi un reprezentant în AGA, conform algoritmului politic
stabilit la ultimele alegeri locale şi este de acord cu revocarea
hotărârii 189/2012.
Dl. cons.
Ţuţuianu consideră că este necesară existenţa
unei hotărâri judecătoreşti care să lămurească
şi aspectul algoritmului politic, având în vedere că la unele
societăţi, consiliul local va trebui să numească un singur
reprezentant.
Se supune
votului proiectul de hotărâre. Se respinge: 8 voturi pentru: Babeu Pavel,
Liţă Ion, Moţoc Honorius, Mocanu Livia, Cioacă Gabriel,
Răducanu Tudorică, Prisăcaru Ciprian şi Dumitrescu Claudiu,
13 voturi împotrivă: Dobândă Ion, Bozieru Cosmin, Păunescu
Andrei, Albu Andrei, Ţuţuianu Ioan, Bănescu Rodica,
Pătraşcu Eugen, Diculescu Maria, Georgescu Alen, Rădulescu
Cătălin, Stan Daniel Cristian, Enache Lucian şi Diaconu Diana
9. Proiect de hotărâre
privind modificarea HCL nr. 67/13.04.2010
referitoare la aprobarea şi instrumentarea proiectului „Modernizare
drumuri de exploatare agricolă în Municipiul Târgovişte, judeţul
Dâmboviţa”, precum şi asigurarea resurselor financiare pentru proiect
Dl.
Bălaşa Constantin, directorul Direcţiei Tehnice face prezentarea
materialului. Se supune votului proiectul de hotărâre. Se aprobă cu
19 voturi pentru (dnii. Ţuţuianu Ioan şi Cioacă Gabriel
nefiind prezenţi în sală), proiectul devenind HCL 285.
10.Proiect de hotărâre privind
stabilirea unor măsuri de pregătire a concursului de proiecte de
management pentru ocuparea postului de manager al Teatrului Municipal
Târgovişte
Dl. Niţu,
şef Serviciu Resurse Umane face prezentarea materialului.
Dl. Stan
reaminteşte că există neconcordanţă între proiectul de
hotărâre şi raportul de specialitate, în sensul că în raportul
de specialitate există şi propunerea numirii unei noi comisii.
Dna. Diaconu
consideră că postul nu a putut fi ocupat datorită faptului
că au fost comasate trei instituţii de cultură într-una
singură, punct de vedere susţinut şi de dl. Rădulescu, în
sensul că niciunul dintre candidaţi nu a putut prezenta un proiect
pentru cele trei instituţii.
Se
supune la vot proiectul de hotărâre. Se respinge cu 6 voturi pentru: Moţoc Honorius, Mocanu Livia,
Cioacă Gabriel, Răducanu Tudorică, Prisăcaru Ciprian
şi Dumitrescu Claudiu, 1 abţinere: Albu Andrei şi 12 voturi
împotrivă: : Dobândă
Ion, Bozieru Cosmin, Păunescu Andrei, Ţuţuianu Ioan,
Bănescu Rodica, Pătraşcu Eugen, Diculescu Maria, Georgescu Alen,
Rădulescu Cătălin, Stan Daniel Cristian, Enache Lucian şi
Diaconu Diana (dnii.
Liţă Ion şi Babeu Pavel nefiind prezenţi în sala de
şedintă)
11.
Proiect de hotărâre privind acordarea unui sprijin financiar pentru Corala
Appassionato
Dl. Niţu, şef Serviciu Resurse Umane face prezentarea
materialului şi dl. Badea, reprezentantul Coralei Appassionato, susţine proiectul
pentru care se face această solicitare. Se supune la vot proiectul de
hotărâre. Se aprobă cu 19 voturi pentru (dnii. Liţă Ion
şi Babeu Pavel nefiind prezenţi în sala de şedintă),
proiectul devenind HCL nr. 293
12.
Proiect de hotărâre privind acordarea unei despăgubiri financiare
dnei Iordache Marcela
Sl.
Secretar Cristea face prezentarea materialului.
Dl.
cons. Rădulescu propune ca această sumă să fie
reţinută din garanţia de bună execuţie a firmei care a
executat lucrarea.
Dna.
Diaconu susţine că din materialele existente la mapa de
şedinţă rezultă faptul că s-au achiziţionat piese
de schimb, existând în acest sens şi o chitanţă şi
doreşte să ştie dacă se poate face reparaţia înainte
de aprobarea proiectului de hotărâre.
Se
supune la vot proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 17 voturi pentru
şi 3 abţineri: Bănescu Rodica, Enache Lucian şi Diaconu
Diana (dl. Babeu Pavel nefiind prezent în sala de şedinţă),
proiectul devenind HCL nr. 294
13.
Proiect de hotărâre privind acordarea unui ajutor material de
urgenţă sub forma executării reparaţiilor la
acoperişul blocului C 6, sc. A, Bdul Eroilor afectat de fenomenele meteorologice
înregistrate în data de 09.08.2012
Dl.
Alexandru Laurenţiu, şef S.V.S.U. face prezentarea
materialului.
Dna. cons. Bănescu aduce la cunoştinţa consiliului local că a fost la blocul C6 şi a constantat că acoperişul nu a fost distrus de fenomenele meteo din data de 09.08.2012 ci că s-a degradat
în timp. Mai mult decât atât,
administratorul blocului
i-a comunicat
că anul trecut s-au modificat
acoperişurile de la blocurile
Dl.
cons. Pătraşcu atrage
atenţia asupra faptului că s-au solicitat reparaţii pentru întreaga suprafaţă de
362 mp şi nu doar pentru porţiunea afectată şi consideră
necesar ca astfel de materiale să fie aprobate întâi în consiliul local şi apoi să se facă verificările şi măsurătorile,
susţinând că trebuie să se intervină
doar acolo unde este realmente necesar. Se supune la vot proiectul de hotărâre.
Dl. cons. Liţă face precizarea că astfel de solicitări nu s-au formulat decât
de către asociaţiile
de proprietari ale blocurilor
şi nu de şi de cei care locuiesc
la case şi care poate au întâmpinat
astfel de probleme.
Dl.
cons. Georgescu afirmă
că cei care fac constatările trebuie să-şi asume răspunderea.
Dl.
cons. Prisăcaru propune
ca pe viitor
să fie discutat şi aspectul
culorilor diferite care
există la blocuri, atunci
când se face reabilitarea.
Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se respinge : 8 voturi pentru: : Babeu Pavel,
Liţă Ion, Moţoc Honorius, Mocanu Livia, Cioacă Gabriel,
Răducanu Tudorică, Prisăcaru Ciprian şi Dumitrescu Claudiu, 8 voturi
împotrivă : Dobândă
Ion, Bozieru Cosmin, Păunescu Andrei, Albu Andrei,
Diaconu Diana, Enache Lucian, Georgescu Alen şi Rădulescu Cătălin
5 abţineri : Ţuţuianu
Ioan, Bănescu Rodica, Pătraşcu Eugen, Diculescu Maria, Stan Daniel Cristian.
14. Proiect de hotărâre privind acordarea de facilităţi fiscale contribuabililor
din Municipiul Târgovişte
Dl.
Crintescu, şef Serviciu Taxe şi Impozite
face prezentarea materialului.
Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 20 de voturi pentru şi o abţinere : dl. Enache Lucian, proiectul devenind HCL nr. 295
15. Hotărâre privind
aprobarea execuţiei bugetare pe
trimestrul III al anului
Directorul
economic, dna. Daniela Popa face prezentarea materialului.
Dl. cons.
Rădulescu consideră necesar ca execuţia bugetară să
fie întocmită detaliat. Directorul economic răspunde că
execuţia bugetară a fost întocmită conform legii la trimestru,
pe machetele de
Dl. cons.
Pătraşcu constată că din analiza contului de execuţie
se observă un grad de realizare foarte scăzut de doar 49,77%. La
majoritatea sumelor ce ar trebui primite de
Se supune
la vot proiectul de hotărâre. Se respinge: 9 voturi pentru: Babeu Pavel,
Liţă Ion, Moţoc Honorius, Mocanu Livia, Cioacă Gabriel,
Răducanu Tudorică, Prisăcaru Ciprian şi Dumitrescu Claudiu şi Dobândă Ion, o abţinere: Diculescu
Maria, 11 voturi împotrivă: Bozieru Cosmin,
Păunescu Andrei, Albu
Andrei, Diaconu Diana, Enache Lucian, Georgescu Alen, Rădulescu Cătălin,
Ţuţuianu Ioan, Bănescu Rodica, Pătraşcu Eugen, Stan Daniel Cristian.
16.Proiect de hotărâre
privind aprobarea unor Planuri Urbanistice
1.Proiect de hotărâre
privind aprobarea P.U.Z. studiat pentru „Extindere intravilan pentru construire
hală depozitare materiale feroase şi neferoase, sediu firmă
şi împrejmuire teren” în Municipiul Târgovişte, Şoseaua Găeşti,
T 17, P 112/3, beneficiar S.C. ANTERA STEEL SRL
Dna. Leca, face prezentarea materialului.
Dl. cons. Enache aduce la cunoştinţa consiliului local că pentru astfel de investiţii, suprafaţa minimă pentru introducerea în intravilan este
de 5000 mp, în cazul de faţă fiind vorba de o suprafaţă mai mică cu 24 mp. Dna. arhitect răspunde că la nivelul Consiliului Judeţean, comisia tehnică a emis avizele în
cunoştinţă de cauză,
au existat excepţii chiar şi pentru
construcţia de locuinţe
şi dl. secretar
afirmă că normele de cadastru acceptă un procent de 2% ca eroare de măsurătoare.
Dna. cons. Diculescu doreşte să ştie care este motivul pentru care termenele de valabilitate sunt diferite
Referitor la remarca dlui. Pătraşcu care atrăgea
atenţia asupra faptului că se va ridica
o hală la intrarea în oraş şi
trebuie să se ia în calcul
şi aspectul estetic, dna. Leca
răspunde că funcţiunea zonei este industrială
şi astfel se păstrează caracteristica
acesteia.
Se supune la vot
proiectul de hotărâre.
Se aprobă cu 19 voturi
pentru şi 2 abţineri: Diaconu Diana şi Enache Lucian, proiectul devenind HCL nr. 296
2. Proiect de hotărâre
privind aprobarea P.U.Z. studiat pentru „Construire staţie GPL şi
vulcanizare auto” în Municipiul Târgovişte, Calea Bucureşti, nr. 92 -
94, beneficiar CRISTACHE FLORENTIN
Dna. Leca, Arhitectul Şef face prezentarea materialului, făcând
precizarea că există şi acordul vecinilor pentru construire
staţie GPL şi vulcanizare auto.
Se supune
la vot proiectul de hotărâre.
Se aprobă cu
18 voturi pentru şi 3 abţineri: Ţuţuianu Ioan, Diculescu
Maria şi Albu Andrei, proiectul devenind HCL nr. 297
3. Proiect de hotărâre
privind aprobarea P.U.D. studiat pentru „CONSTRUIRE LOCUINŢĂ P+
Dna. Leca, Arhitectul Şef face precizarea
că nu s-a primit avizul de mediu.
Dl. cons. Enache
consideră că pentru orice investiţie ar trebui supuse dezbaterii
PUZ-uri şi atrage atenţia faptului că încă nu este
finalizat şi aprobat Planul de Urbanism General.
Se supune la vot proiectul
de hotărâre. Se respinge: 19 voturi
împotrivă, 1 abţinere: dl. Liţă Ion (dna. Diaconu Diana
nefiind prezentă în sala de şedinţă).
17.Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării unor apartamente din fondul
locativ de stat către actualii chiriaşi
Dl. Maican Dorin, directorul Direcţiei de Administrare a
Patrimoniului Public şi Privat face prezentarea materialului. Se supune la vot proiectul
de hotărâre. Se aprobă cu 20 de voturi
pentru şi o abţinere: dl. Albu Andrei, proiectul devenind HCL nr. 298
18. Proiect de hotărâre
privind darea în folosinţă gratuită către Asociaţia
Valleriana a unor imobile aflate în locaţia fostului Spital
Mânăstirea Dealu
Dl. Maican Dorin, directorul Direcţiei de
Administrare a Patrimoniului Public şi Privat face prezentarea
materialului.
Reprezentantul Asociaţiei Valleriana
precizează că se doreşte înfiinţarea unui centru medical la
standarde europene, având ca parteneri producători de medicamente, pe care
asociţia le foloseşte şi le va folosi pentru efectuarea de
studii medicale şi parteneri producători de aparatură
medicală, nefiind necesare achiziţii în acest sens; există
fonduri de investiţii care şi-au arătat interesul de a dezvolta
acest proiect.
Dl.
cons. Rădulescu doreşte să ştie, având în vedere termenul
de un an în care trebuie să demareze activitatea de finanţare a
investiţiei, cine va suporta cheltuielile de întreţinere, paza
obiectivului, taxele şi impozitele. Reprezentantul Asociaţiei
Valleriana răspunde că paza va fi asigurată de asociaţie,
se va încheia un contract cu Primăria cu clauze care să permită
desfăşurarea activităţii, dorindu-se ca într-un an să
se înceapă amenajarea.
Dl.
cons. Enache solicită amânarea acestui punct până la completarea
dosarului cu un plan de urbanism.
Dl.
cons. Dumitrescu susţine necesitatea apariţiei unei unităţi
spitaliceşti care acordă atenţie persoanelor vârstnice şi
celor cu probleme psihice şi mai mult decât atât se vor crea locuri de
muncă.
Dnii.
cons. Răducanu şi Dobândă susţin importanţa acestui
acestui proiect, a investiţiei ce se va realiza şi a creării de
noi locuri de muncă.
Dl.
cons. Prisăcaru mulţumeşte Asociaţiei Valleriana pentru
sprijinul pe care aceasta îl oferă mai multor activităţi din
municipiu şi din judeţ.
Se supune la
vot proiectul de hotărâre. Se aprobă cu 17 voturi pentru şi 4
abţineri: Diaconu Diana, Enache Lucian, Bănescu Rodica şi
Cioacă Gabriel, proiectul
devenind HCL nr. 299
19.
Proiect de hotărâre privind transmiterea în folosinţă
gratuită către Biblioteca I.H. Rădulescu a unei părţi
a imobilului proprietate publică a Municipiului Târgovişte situat în
Calea Domnească, nr. 208
Dl. Maican Dorin, directorul
Direcţiei de Administrare a Patrimoniului Public şi Privat face
prezentarea materialului.
Dl.
cons. Enache precizează că Biblioteca I. H. Rădulescu
funcţionează deja în spaţiul situat în Calea Domnească, nr.
208, deşi avea încheiat un contract de comodat cu Municipiul
Târgovişte pentru spaţiul din Bdul. Libertăţii.
Dl.
Secretar răspunde că a existat un contract de comodat care însă
a expirat şi care nu a mai fost prelungit de consiliul local trecut.
Dna. Diaconu doreşte să ştie
pe ce baza legală s-a mutat biblioteca în noul spaţiu.
Dl. Enache propune ca biblioteca să
funcţioneze în întreg spaţiul existent, incluzând şi
încăperile în care funcţionează Asociaţia Localităţilor şi
Zonelor Istorice şi de Artă din România.
Dl. Secretar face precizarea că sediul Asociaţiei
Localităţilor şi Zonelor Istorice şi de Artă din
România, asociaţie în care şi Municipiul Târgovişte este membru,
a fost stabilit în locaţia respectivă prin acordul de
voinţă al Consiliului Local Municipal Târgovişte, dar şi al
douăsprezece consilii judeţene şi şapte primării de pe
întreg cuprinsul ţării, potrivit Statutului şi Actului
Constitutiv.
Astfel, sediul acestei
asociaţii nu poate fi schimbat decât prin acordul de voinţă al
membrilor respectivei asociaţii şi nicidecum printr-un act unilateral
al consiliului local, care retrăgând în mod indirect folosinţa
spaţiului în cauză trebuie să propună o altă
locaţie cu destinaţia de sediu pentru Asociaţia Localităţilor
şi Zonelor Istorice şi de Artă din România, care oricum nu are o
activitate permanentă, întrunindu-se de câteva ori pe an, în restul
timpului putând fi folosit spaţiul de către bibliotecă.
Se supune la vot proiectul de hotărâre cu amendamentul formulat de
dl. cons. Enache, fără a se propune un alt spaţiu pentru Asociaţia
Localităţilor şi Zonelor Istorice şi de Artă din
România. Se
aprobă cu 16 voturi pentru şi 5 abţineri: Dobândă Ion,
Bozieru Cosmin, Păunescu Andrei, Albu Andrei şi Georgescu Alen, proiectul
devenind HCL nr. 300.
20.Proiect de hotărâre privind scoaterea la licitaţie
publică în vederea închirierii/concesionării unor bunuri imobile
1.Proiect de hotărâre privind scoaterea la licitaţie publică în vederea concesionării pe o perioadă de 10 ani, cu posibilitatea de prelungire de 5 ani, a unui teren în
suprafaţă de 1360 mp, situat
în Municipiul Târgovişte, str. Moldovei, nr. 2, în curtea Şcolii “Tudor Vladimirescu”, în vederea amenajării unui spaţiu pentru tenis de camp - tip bază sportivă
Dl.
Maican Dorin, directorul Direcţiei de Administrare a Patrimoniului Public
şi Privat face prezentarea materialului.
Dl.
cons. Prisăcaru susţine acest proiect considerând o investiţie
foarte importantă având în vedere starea în care se află infrastructura
sportivă şcolară, având în vedere că Primăria nu poate
investi în aceste baze sportive; acest teren nu este folosit de 20 de ani
şi ar putea fi folosit de către elevii şcolii cu prioritate, de
cei din cartier şi de cei care fac tenis de performanţă.
Dl.
Stan doreşte să ştie cum va fi folosit acest teren raportat la
activitatea şcolară. Solicitantul răspunde că terenul va fi
utilizat de către elevi şi profesori de câte ori va fi necesar, dar
numai păstrându-i funcţiunea de teren de tenis, având în vedere
că tot solicitantul va fi cel care il va întreţine.
Dl.
cons. Ţuţuianu aminteşte că Municipiul Târgovişte are
în derulare o investiţie foarte importantă, Baza de Agrement, unde
sunt prevăzute terenuri de tenis.
Dna. Diculescu este de părere că
preţul de început al licitaţiei de 0,5 euro mp/an este foarte
scăzut.
Dl.
cons. Pătraşcu consideră inacceptabil modul în care arată
terenul acum, iar în ceea ce priveşte investiţia, în perioada de toamna-primavara
va trebui să se pună balon, apoi vor fi necesare câteva câteva luni
pentru amenajarea terenului, iar după o asemenea investiţie dânsul nu
este convins că terenul va fi folosit doar câteva ore pe zi de către
solicitant.
Dl.
cons. Prisăcaru aduce la cunostinţă că fiul solicitantului
este legitimat
Dl.
cons. Cioacă propune înfiinţarea unei comisii care să
urmărească etapele în care se desfăşoară
investiţia şi care să propună un termen în care proiectul
să fie demarat.
Se supune la
vot proiectul de hotărâre. Se respinge: 8 voturi
pentru:
Babeu Pavel, Liţă Ion, Moţoc Honorius, Mocanu Livia, Cioacă
Gabriel, Răducanu Tudorică, Prisăcaru Ciprian şi Dumitrescu
Claudiu, 4 voturi împotrivă: Ţuţuianu Ioan, Bănescu Rodica, Dobândă Ion şi Pătraşcu Eugen şi 9 abţineri: Bozieru Cosmin, Păunescu Andrei, Albu
Andrei, Diculescu Maria, Georgescu Alen, Rădulescu Cătălin, Stan
Daniel Cristian, Enache Lucian şi Diaconu Diana
2.Proiect de hotărâre privind scoaterea la licitaţie publică în vederea închirierii pe o perioadă de 2 ani, a unui teren
în suprafaţă de
12 mp, situat în Municipiul Târgovişte, Bdul. Mircea cel
Bătrân, în vederea amenajării unui birou de copiat
acte şi intermediere asigurări
Dl. Maican Dorin, directorul
Direcţiei de Administrare a Patrimoniului Public şi Privat face
prezentarea materialului.
Dl.
cons. Georgescu consideră că era necesar şi un punct de vedere
al Arhitectului Şef care se ocupă de urbanism şi estetică având
în vedere zona în care va fi amplasat.
Dl.
cons. Enache face precizarea că a mai existat o solicitare pentru
aceeaşi zonă iar răspunsul Primăriei a fost că nu sunt
admise concesiuni de terenuri în zona centrală pe spaţiul pietonal
din faţa unei instituţii publice.
Se supune
la vot proiectul de hotărâre. Se respinge: 16 voturi
împotrivă:
Babeu Pavel, Moţoc Honorius, Mocanu Livia, Cioacă
Gabriel, Răducanu Tudorică, Prisăcaru Ciprian, Ţuţuianu Ioan,
Dobândă Ion, Pătraşcu
Eugen, Bozieru
Cosmin, Diculescu Maria, Georgescu Alen, Rădulescu Cătălin, Stan
Daniel Cristian, Enache Lucian şi Diaconu Diana, 4 abţineri:
Liţă Ion, Păunescu
Andrei, Albu Andrei şi
Dumitrescu Claudiu (dna. Bănescu Rodica nu este prezentă în sala de şedinţă)
3.Proiect de hotărâre privind
scoaterea la licitaţie
publică în vederea închirierii pe o perioadă de 2 ani, a unui spaţiu
comercial în suprafaţă de 9,50 mp, situat
în Municipiul Târgovişte, în incita Cupolei din Piaţa 1 Mai, modulul nr. 45,
etaj I, în vederea desfăşurării
activităţii de comerţ
cu produse nealimentare
Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se aprobă în unanimitate cu 21 de voturi pentru, proiectul devenind HCL nr. 301. Se supune la vot
ca membrii comisiei de licitaţie să
fie cei desemnaţi într-o şedinţă anterioară pentru închirieri: Pătraşcu
Eugen, Diaconu Diana şi dl. Cioacă Gabriel. Se supune la vot. Se
aprobă în unamitate.
Dl. cons.
Rădulescu propune ca preşedintele de şedinţă să
fie fie dl. Stan Daniel Cristian pentru următoarele trei luni. Se supune
la vot. Se aprobă cu 13 voturi pentru: Dobândă Ion, Bozieru Cosmin,
Păunescu Andrei, Albu Andrei, Ţuţuianu Ioan, Bănescu
Rodica, Pătraşcu Eugen, Diculescu Maria, Georgescu Alen,
Rădulescu Cătălin, Stan Daniel Cristian, Enache Lucian şi Diaconu
Diana şi 8 voturi împotrivă: Babeu Pavel, Liţă Ion,
Moţoc Honorius, Mocanu Livia, Cioacă Gabriel, Răducanu
Tudorică, Prisăcaru Ciprian şi Dumitrescu Claudiu.
Cu aceasta, şedinţa se
declară închisă.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ SECRETAR
MUNICIPIU,
jr.
Stan Daniel Cristian jr.
Chiru Cătălin Cristea