PROCES VERBAL
încheiat în urma
şedinţei ordinare a
Consiliului
Local Municipal Târgovişte
din data de 25.10.2011
Dl Secretar Chiru
Cătălin Cristea, întrucât sunt prezenţi 19 din numărul de
21 de consilieri, absenţi fiind Ilie Valentin şi Păunaş
Maria Roxana declară: Şedinţa este legal constituită,
îşi poate desfaşura lucrările în conformitate cu prevederile
Legii Administraţiei Publice Locale, nr. 215/2001, republicată, cu
modificările şi completările ulterioare.
Această
şedinţă ordinară a Consiliului Local Municipal
Târgovişte a fost convocată de Primarul Municipiului Târgovişte,
dl. jr. Gabriel Florin Boriga, prin Dispoziţia nr. 4251 din data de 19.10.2011.
La această şedinţă mai participă directori ai
societăţilor din subordinea Consiliului Local, şefi de servicii
din partea Aparatului Propriu precum şi reprezentanţi ai mass-media
locale.
Pentru a conduce
şedinţa de astăzi este propus dl. cons. Babeu Pavel. Se supune
la vot. Se aprobă în unanimitate.
Se supune la vot
procesul verbal al şedinţei ordinare din data de 28.09.2011. Se
aprobă: 15 voturi pentru şi 4 abţineri: Ţuţuianu Ioan,
Dănciulescu Ion, Badiu Cristina, Vasiliu Teodor.
Se supune la vot
procesul verbal al sedinţei de îndată din data de 28.09.2011. Se
aprobă: 13 voturi pentru şi 6 abţineri: Ţuţuianu Ioan,
Dănciulescu Ion, Badiu Cristina, Vasiliu Teodor, Băluţă
Vasile şi Liţă Ion.
Se
aprobă în unanimitate.
1.Proiect
de hotărâre privind transformarea unei funcţii
publice din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului Municipiului
Târgovişte
Se dă citire proiectului de hotărâre. Se
dă cuvântul dlui. Valerică Niţu – şef Serviciu Resurse
Umane, Relaţii Externe, Relaţii cu Publicul care face prezentarea
materialului.
Se supune la vot. Se
aprobă în unanimitate, proiectul devenind hotărârea nr. 219.
2.
Proiect de hotărâre privind transformarea unei funcţii
publice din cadrul Serviciului Public Comunitar de Evidenţă a
Persoanelor
Se dă citire proiectului de hotărâre. Se
dă cuvântul dlui. Valerică Niţu – şef Serviciu Resurse
Umane, Relaţii Externe, Relaţii cu Publicul care face prezentarea
materialului.
Se supune la vot. Se
aprobă în unanimitate, proiectul devenind hotărârea nr. 220.
3. Proiect
de hotărâre privind propunerea de numire a dlui. Andrei Gheorghe în
funcţia de conducere de director al S.C. Municipal Security S.R.L.
Târgovişte
Se dă citire proiectului de hotărâre. Se
dă cuvântul dlui. Valerică Niţu – şef Serviciu Resurse
Umane, Relaţii Externe, Relaţii cu Publicul care face prezentarea
materialului.
Se supune la vot. Se
aprobă în unanimitate, proiectul devenind hotărârea nr. 221.
Se dă citire proiectului de
hotărâre. Se dă cuvântul dnei. Dana Popa, directorul Direcţiei
Economice pentru a face prezentarea materialului.
Se supune la vot. Se
aprobă: 13 voturi pentru, 6 abţineri: Diculescu Maria,
Dănciulescu Ion, Paraschiv Cornelia, Ţuţuianu Ioan, Tănase
Silviu Gabriel şi Vasiliu Teodor, proiectul devenind hotărârea nr. 222.
6. Proiect de hotărâre privind rectificarea Bugetului de Venituri
şi Cheltuieli al Consiliului Local
Municipal Târgovişte pe anul 2011
Se dă citire proiectului de
hotărâre. Se dă cuvântul dnei. Dana Popa, directorul Direcţiei
Economice pentru a face prezentarea materialului.
Se supune la vot. Se
aprobă: 12 voturi pentru şi 7 abţineri: Diculescu Maria,
Dănciulescu Ion, Frăţilă Ioan Cezar, Paraschiv Cornelia,
Ţuţuianu Ioan, Tănase Silviu Gabriel şi Vasiliu Teodor, proiectul devenind hotărârea nr.
218
7. Proiect de hotărâre
privind aprobarea programului şi a devizului estimativ de cheltuieli
pentru desfăşurarea Festivalului Naţional „Crizantema de Aur”, ediţia XLIV – a
Se dă citire
proiectului de hotărâre.
Dl. cons. Vasiliu afirmă
că în conformitate cu datele apărute în ziarul Dâmboviţa, cheltuielile
ocazionate de acest festival se ridică la suma de 500 milioane lei vechi,
iar în devizul estimativ care este anexă la proiectul de hotărâre,
apare suma de 6 miliarde şi doreşte să ştie care este
valoarea reală.
Dl. cons. Babeu
doreşte să ştie dacă faţă de ce s-a prevăzut
în bugetul pe acest an, referitor la festival, sunt modificări.
Dir. ec. Dana Popa
răspunde că nu există modificări în bugetul teatrului,
încadrându-se în bugetul aprobat iniţial.
Dl. Vasiliu
doreşte să ştie cine sunt organizatorii acestui festival, cine
va răspunde în faţa Consiliului Local de modul în care au fost
cheltuiţi banii alocaţi.
Dl. viceprimar
Moţoc răspunde că preşedintele acestui festival este dl.
primar, iar organizarea cade în sarcina managerului general al Teatrului
Municipal, dl. Dan Ţopa, sumele necesare fiind cuprinse în bugetul
teatrului.
Dl. cons. Vasiliu
susţine că trebuie aprobat de Consiliul Local atât bugetul cât
şi comitetul de organizare şi programul festivalului.
Dl. viceprimar
Moţoc relatează că a participat la discuţiile privind
festivalul, împreună cu dna. Felicia Filip la cele pentru organizarea
preselecţiei, ocazie cu care s-au discutat diverse propuneri, în
funcţie de disponibilitatea artiştilor programul a fost modificat
şi s-a ajuns la concluzia că, în acest format, festivalul va atrage
mai multe segmente de vârstă, decât cele tradiţionale pentru
romanţă.
Dl. cons. Vasiliu
doreşte să afle în ce condiţii s-a pierdut brandul „Crizantema
de Aur”, având în vedere că a existat un proces cu o societate
privată care a câştigat procesul, şi în ce condiţii s-au
făcut negocierile ca acest brand să mai poată fi folosit şi
în acest an.
Dl. Secretar
Cristea răspunde că marca nu s-a pierdut, o societate comercială
a înregistrat-o. S-a contestat dreptul de a înregistra, s-a dispus de
către instanţă un studiu la nivel naţional, urmând ca
instanţa să constate că înscrierea acestei mărci de
către altcineva este nelegală. De asemenea, face precizarea că
executivul a refuzat orice negociere referioare la aceasta, fiind o chestiune
încărcată de istorie.
Dl. cons. Tănase solicită un
răspuns referitor la suma prevăzută în bugetul pe anul trecut al
festivalului.
Directorul Direcţiei economice
răspunde că bugetul aprobat pentru anul trecut al festivalului a fost
de aproximativ 5,5 miliarde lei vechi.
S-a propus amânarea acestui punct până la
momentul primirii raportului de specialitate.
În urma primirii pe parcursul
şedinţei a raportul de specialitate s-au reluat discuţiile
asupra cestui punct.
Dl. cons. Vasiliu
nu este de acord cu faptul că raportul de specialitate nu este întocmit de
o comisie de specialitate, ci de un consilier al primarului.
Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se aprobă: 17 voturi
pentru, 2 abţineri: Vasiliu Teodor şi Dănciulescu Ion, proiectul
devenind hotărârea nr. 223
8.Proiect de hotărâre privind aprobarea parteneriatului
între Consiliul Local Municipal Târgovişte şi Universitatea „Valahia”
Târgovişte
Se dă citire proiectului de hotărâre. Se dă cuvântul dlui.
Valerică Niţu – şef Serviciu Resurse Umane, Relaţii
Externe, Relaţii cu Publicul care face prezentarea materialului.
Dl. cons.
Dănciulescu doreşte să ştie dacă se supune vot un
proiect de hotărâre referitor la nişte manifestări care au avut
deja loc.
Dl. viceprimar Moţoc răspunde că pot
apărea astfel de situaţii, când s-a stabilit congresul a existat
şi problema susţinerii financiare din partea Primăriei şi
nu există altă soluţie decât aprobarea retroactivă a contribuţiei
financiare.
Dl. cons. Ţuţuianu afirmă că
susţine astfel de manifestări, dar nu se poate aproba retroactiv,
declarând că trebuia organizată o şedinţă extraordinară
înaintea perioadei 20-23 octombrie când a avut loc congresul, punct de vedere
susţinut şi de dl. cons. Vasiliu.
Dl. Secretar Cristea declară că la data
emiterii dispoziţiei, a convocării consiliului local, congresul nu
avusese loc şi este vorba de alocarea unei sume de bani prilejuită de
desfăşurarea evenimentului.
Se supune la vot proiectul
de hotărâre Se respinge: 7 voturi împotrivă: Vasiliu Teodor,
Ţuţuianu Ioan, Diculescu Maria, Dănciulescu Ion, Paraschiv
Cornelia, Şerban Alexandru, Iorga Liviu, 4 abţineri: Rusescu
Gheorghe, Răducanu Tudorică, Tănase Silviu,
Frăţilă Cezar şi 8 voturi pentru.
9. Proiect
de hotărâre privind
aprobarea listei de beneficiari ai sprijinului financiar stabilit prin HCL nr.
62/2011 cu modificările ulterioare
Se dă citire proiectului de
hotărâre. Se dă cuvântul dnei. Iordache Marcela, director adjunct în
cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială pentru a face
prezentarea materialului.
Se supune la vot. Se
aprobă în unanimitate, proiectul devenind hotărârea nr. 224.
10. Proiect de hotărâre privind acordarea unui
sprijin financiar în cuantum de 100.000 lei Arhiepiscopiei Târgovişte, în
vederea finanţării obiectivului Centrul Social Creştin din
Târgovişte, str. Calea Domnească, nr. 261
Se dă citire proiectului de
hotărâre.
Se aprobă: 13
voturi pentru, 5 abţineri: Diculescu Maria, Frăţilă Ioan Cezar,
Ţuţuianu Ioan, Vasiliu Teodor si Şerban Alexandru.
Dănciulescu Ion lipseşte din sală, proiectul devenind
hotărârea nr. 225.
11. Proiect de
hotărâre privind asigurarea
cofinantarii de la bugetul local a contributiei de 20%, reprezentand cota parte
a AsociatiIor de proprietari pentru executia lucrarilor de reabilitare termica
la blocurile de locuinte din Municipiul Targoviste, participante
Se dă citire proiectului de
hotărâre. Dl. Folea face prezentarea materialului.
Dna. cons. Paraschiv doreşte ca pentru
bugetul anului viitor să se ia în calcul posibilitatea ca Primăria
să suporte integral costurile pentru reabilitarea termică a
blocurilor, deci inclusiv cota parte a asociaţiilor de proprietari.
Dl. cons. Vasiliu este de acord că
asociaţiile de proprietari trebuie ajutate, dar consideră că în
cazul de faţă acestea sunt împrumutate de către consiliul local,
legea nepermiţând însă consiliului local să împrumute sume de
bani nimănui şi propune varianta subvenţionării.
Dl. Secretar Cristea susţine că
propunerea executivului este ca aceste
sume să fie suportate cu caracter temporar, fiind baze
contractuale, lucrările trebuie să continue.
Dl. cons. Vasiliu doreşte să
ştie cum se va înregistra contabil această sumă.
Dir. ec. Dana Popa confirmă
posibilitatea suportării în integralitate de către Primărie a
cotei parţi a asociaţiilor de proprietari. Reaminteşte că
asociaţiile au cu Primăria un protocol prin care s-au angajat să
plătească aceste datorii, Primăria are posibilitatea de a se
indrepta împotriva lor pe cale legală pentru a recupera sumele respective.
La această dată Primăria are de recuperat pentru lucrări 22
miliarde lei vechi de la asociaţii.
Dl. cons. Frăţilă
întreabă dacă aceste lucrări sunt în curs de execuţie
şi în cazul în care nu se finalizează dacă pierde
finanţarea de la guvern.
Administratorul Public- dl. Constantinescu
răspunde afirmativ şi dă citire unor puncte din raportul de
specialitate.
Dl. cons. Dănciulescu întreabă
directorul economic cum va înregistra împrumutul dat asociaţiilor în
contabilitate. Directorul economic răspunde că la această
dată sunt înregistrate ca şi cheltuielile cu valoare integrală a
facturilor, pentru că ele reprezintă cheltuieli publice.
Dl. cons. Băluţă declară
că asociaţiile de proprietari nu sunt parte în contractele de
execuţie de lucrări făcute de
Primărie cu antreprenorii, ci sunt parte în programele guvernului
de reabilitare a locuinţelor. Susţine in continuare că nu se
poate discuta despre un împrumut acordat asociaţiilor; Primăria este
obligată prin contract să plătească sumele în integralitate executanţilor,
urmând ca, ulterior să recupereze cota de 20% de la asociaţii.
Dna. Cons. Paraschiv întreabă dacă la această data Primăria poate suporta această
cotă. Directorul economic răspunde afirmativ.
Dl. cons. Ţuţuianu
nu este de acord cu modul în care au fost încheiate contractile, susţinând
că Primăria nu trebuia să preia sarcinile asociaţiilor de proprietari,
acestea trebuind să achite măcar un avans.
Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se
aprobă : 16 voturi pentru, 3 abţineri : Tuţuianu Ioan,
Vasiliu Teodor şi Dănciulescu Ion, proiectul devenind
hotărârea nr. 226.
12.Proiect de hotărâre privind modificarea HCL nr. 217/2010 referitoare la
aprobarea proiectului <<Promovarea turistica a Bisericilor Medievale
secolul XVI, din Targoviste>>
Se dă citire proiectului de
hotărâre. Dl. Folea face prezentarea materialului.
Se
aprobă : 18 voturi pentru, 1 abţinere : Vasiliu Teodor, proiectul devenind
hotărârea nr. 217
13. Proiect de hotărâre privind aprobarea executarii proiectului
„Sisteme de alimentare individuală (descentralizate) cu energie
termică a Municipiului Târgovişte prin utilizarea centralelor termice
de bloc în condensaţie- etapa I” şi garantarea plătilor cu bilet
la ordin a acestuia
Se dă citire proiectului de
hotărâre. Directorul Direcţiei Economice face prezentarea
materialului.
Dna. consilier Paraschiv doreşte să
ştie ce presupun cele două etape si care este gradul maxim de
îndatorare.
Dir. economic răspunde că gradul
maxim de îndatorare este de 25% , iar punctul maxim va fi atins în anul 2015.
Dl. Constantinescu susţine referitor la
etapele proiectului că în prima etapă sunt incluse şcolile,
grădiniţele, clădirile administrative ale primăriei,
blocurile ANL, sociale, iar în etapa a II a acele blocuri pentru care se va
face solicitare.
Dl. cons. Ţuţuianu afirmă
că trebuia făcut studiul de fezabilitate al proiectului, trebuia văzut
dacă soluţia este viabilă, suportabilă de către
cetăţeni şi consideră că suma investită este
foarte mare, neputând fi achitată de către Termica.
Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se
respinge: 1 vot împotrivă: Dănciulescu Ion, 10 abţineri:
Şerban Alexandru, Tănase Silviu, Paraschiv Cornelia, Diculescu Maria,
Frăţilă Cezar, Ţuţuianu Ioan, Vasiliu Teodor,
Răducanu Tudorică, Iorga Liviu, Matei Gheorghe şi 8 voturi pentru.
14.Proiect de
hotărâre privind aprobarea P.U.D. studiat pentru „CONSTRUIRE GARAJ
- P” în Municipiul Târgovişte, str. Prof. Alexandru Vasilescu, nr.
Se dă citire proiectului de
hotărâre. Dna. Arhitect Leca face prezentarea materialului.
Se
supune la vot proiectul de hotărâre. Se aprobă în unanimitate, proiectul devenind hotărârea nr. 227
15. Proiect de hotărâre privind aprobarea atribuirii în
folosinţă gratuită în vederea edificării de locuinţe,
a unui număr de 6 (şase) loturi cămine de casă, conform
Legii nr. 15/2003, cu modificările şi completările ulterioare
Se dă citire proiectului de
hotărâre.
Dl. cons. Vasiliu doreşte să ştie dacă pe aceste
loturi sunt construite sau nu locuinţe.
Seful Serviciului Cadastru răspunde că pe trei dintre loturi
sunt construite locuinţe, pe trei nu.
Dl. cons. Răducanu susţine că nu se doreşte decât
intrarea în intrarea în legalitate a celor care locuiesc de douăzeci de
ani în zonele respective.
Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se respinge: 1
abţinere: Frăţilă Cezar, 6 voturi împotrivă:
Tănase Silviu, Paraschiv Cornelia, Dănciulescu Ion, Diculescu Maria,
Ţuţuianu Ioan, Vasiliu Teodor, 11 voturi pentru. Dl. Rusescu
lipseşte din sală.
16. Proiect de
hotărâre privind trecerea
din domeniul public in domeniul privat al Municipiului Targoviste a mijlocului
fix - Fantana arteziana Club Upet - pentru scoaterea din functiune in vederea
casarii
Se
dă citire proiectului de hotărâre.
Dl.
cons. Tănase susţine necesitatea unui nou proiect in locul fântânii
dezafectate.
Dl.
Constantinescu răspunde că fântâna nu mai poate fi reparată, în
locul respectiv se va face fie o nouă fântână, fie un parc.
Se
supune la vot proiectul de hotărâre. Se aprobă: 14 voturi pentru, 5
abţineri: Diculescu Maria,
Dănciulescu Ion, Frăţilă Ioan Cezar, Ţuţuianu Ioan şi Vasiliu
Teodor, proiectul devenind hotărârea nr. 228.
17. Proiect de
hotărâre privind aprobarea vânzării unui apartament din fondul locativ de stat
către actualul chiriaş
Se
dă citire proiectului de hotărâre. Se supune la vot proiectul de
hotărâre.
Se
aprobă în unanimitate, proiectul devenind hotărârea nr. 229
18. Proiect de hotărâre privind
aprobarea
Procesului Verbal din data de 14.10.2011 al comisiei de vânzare a
locuinţelor A.N.L.
Se
dă citire proiectului de hotărâre. Se supune la vot proiectul de
hotărâre.
Se aprobă în unanimitate, proiectul
devenind hotărârea nr. 230.
19.Proiect de hotărâre privind scoaterea la
licitaţie publică în vederea închirierii/concesionarii unor terenuri
Se
dă citire proiectului de hotărâre. Directorul DAPPP, dl. Maican face
prezentarea materialului.
Se
supune la vot proiectul de hotărâre.
Se aprobă în unanimitate, proiectul
devenind hotărârea nr. 231.
Se
dă citire proiectului de hotărâre. Directorul DAPPP, dl. Maican face
prezentarea materialului.
Dl.
cons. Ţuţuianu consideră că sunt suficiente chioşcuri
în zona respectivă şi dna. cons. Paraschiv doreşte să stie
cum vor arata chioşcurile respective.
Dnii.
cons. Vasiliu şi Rusescu susţin necesitatea existenţei unor
proiecte cu privire la modul în care vor arăta aceste chioşcuri, din
care să se aleagă un model.
Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se respinge: 9
abţineri: Matei Gheorghe, Babeu Pavel, Iorga Liviu, Tănase Silviu,
Paraschiv Cornelia, Diculescu Maria, Dănciulescu Ion, Ţuţuianu
Ioan, Vasiliu Teodor, 9 voturi pentru. Dl. Frăţilă Cezar
lipseşte din sală.
Se
dă citire proiectului de hotărâre. Directorul DAPPP, dl. Maican face
prezentarea materialului.
Dl. cons. Vasiliu susţine că toate
terasele existente în zonă sunt mult prea aproape de Şcoala nr. 1.
Dl.
viceprimar Briceag susţine că este vorba decât despre o extindere, o
construcţie simplă, prin care nu se încalcă cu nimic legea
şi în plus se mai încasează bani la bugetul local.
Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se respinge: 7
abţineri: Tănase Silviu, Paraschiv Cornelia, Diculescu Maria,
Dănciulescu Ion, Ţuţuianu Ioan, Vasiliu Teodor, Frăţilă
Cezar, 12 voturi pentru.
Se
dă citire proiectului de hotărâre. Directorul DAPPP, dl. Maican face
prezentarea materialului.
Directorul
societăţii Mondotrans afirmă ca se doreşte, începând cu
01.01.2012, atunci când expiră contractele, modernizarea zonei din
faţa Mondotrans, neavând probleme cu terenul din lateralul
societăţii.
Dl.
Tănase aminteşte că în comisia de urbanism s-a hotărât ca
acest contract să se prelungească până când se termină
şi contractul cu Mondotrans.
Dl.
Secretar afirmă că nu este vorba de acele contracte cu suprafeţe
mixte, atât de
Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se respinge: 1 vot
împotrivă: Vasiliu Teodor, 7 abţineri: Răducanu Tudorică,
Tănase Silviu, Paraschiv Cornelia, Diculescu Maria, Dănciulescu Ion,
Ţuţuianu Ioan, Frăţilă Cezar, 11 voturi pentru.
6. Proiect de hotărâre privind scoaterea
la licitaţie publică în vederea concesionării pe o perioadă
de 10 ani cu posibilitate de prelungire 5 ani, a unui teren în
suprafaţă de 200 mp, situat în Târgovişte, str. Laminorului, în
vederea amenajării unui spaţiu pentru vulcanizare şi
spălătorie auto
Se dă citire proiectului de
hotărâre. Directorul DAPPP, dl. Maican face prezentarea materialului.
Se supune votului.Se
aprobă: 16 voturi pentru, 3 abţineri: Iorga Liviu, Paraschiv Cornelia
şi Tănase Silviu, proiectul devenind hotărârea nr. 232
Se
dă citire proiectului de hotărâre. Directorul DAPPP, dl. Maican face
prezentarea materialului.
Se supune votului deschis
componenţa comisiei de licitaţie: Paraschiv Cornelia, Matei Gheorghe,
Răducanu Tudorică. Se aprobă în unanimitate.
20.Proiect de
hotărâre privind aprobarea pretului local al energiei termice facturate
populaţiei în Municipiul Târgovişte
Se
dă citire proiectului de hotărâre. Dl. Secretar face prezentarea
materialului.
Dl.
cons. Ţuţuianu întreabă conducerea S.C TERMICA S.A. care va fi
consumul mediu lunar pe apartament în această iarna. Directorul Termica
răspunde că va fi un consum mediu de 1-1,2 Gcal; la un apartament cu
2 camere factura în acest an va fi de aproximativ 500 lei. Dl. cons.
Ţuţuianu consideră ca adoptarea acestei hotărâri va conduce
la închiderea Termica, pentru că populaţia nu va putea plăti un
asemenea preţ. Dânsul susţine ca partea de subvenţie pe care nu
o mai acordă statul să fie suportată de către consiliul
local.
Dna.
cons. Paraschiv şi dl. cons. Rusescu doresc să ştie cât la
sută din preţ reprezinţă pierderi. Directorul S.C. Termica
răspunde că aproximativ 50% din preţ reprezintă pierderi
tehnologice.
Conducerea
S.C. Termica S.A. propune modificarea proiectului de hotărâre astfel:
Art.1 Începând cu 01.11.2011 preturile locale ale energiei termice facturate
populaţiei vor fi preţurile de producere, transport, distribuţie
şi furnizare a energiei termice aprobate prin HCL Târgovişte nr.
71/28.04.2011.
Art. 2 Începând cu
data prezentei HCL nr. 72/28.04.2011 se revocă.
Se supune votului modificarea
proiectului de hotărâre cu propunerile prezentate de S.C. Termica S.A. Se
aprobă: 11 voturi pentru, 8 abţineri: Diculescu Maria,
Dănciulescu Ion, Frăţilă Ioan Cezar, Paraschiv Cornelia,
Ţuţuianu Ioan, Tănase Silviu Gabriel, Vasiliu Teodor, Iorga
Liviu, proiectul devenind hotărârea nr. 234.
PREŞEDINTE DE
ŞEDINŢĂ SECRETAR
MUNICIPIU
ing.
Babeu Pavel jr.
Chiru Cătălin Cristea