PROCES VERBAL
încheiat în urma şedinţei ordinare
a
Consiliului Local Municipal Târgovişte
din data de 12.12.2011
Dl Secretar Chiru Cătălin Cristea,
întrucât sunt prezenţi 18 din numărul de 21 de consilieri,
absenţi fiind Răducanu Tudorică, Păunaş Maria Roxana
şi Tănase Silviu Gabriel declară: Şedinţa este legal
constituită, îşi poate desfaşura lucrările în conformitate
cu prevederile Legii Administraţiei Publice Locale, nr. 215/2001,
republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Această
şedinţă ordinară a Consiliului Local Municipal
Târgovişte a fost convocată de Primarul Municipiului Târgovişte,
dl. jr. Gabriel Florin Boriga, prin Dispoziţia nr. 8602 din data de
06.12.2011.
La
această şedinţă mai participă directori ai
societăţilor din subordinea Consiliului Local, şefi de servicii
din partea Aparatului Propriu precum şi reprezentanţi ai mass-media
locale.
Pentru a conduce şedinţa de
astăzi este propus dl. cons. Briceag Paul Robert. Se supune la vot. Se
aprobă în unanimitate.
Se supune la vot procesul verbal al
şedinţei ordinare din data de 04.11.2011. Se aprobă: 14 voturi
pentru şi 3 abţineri: Dănciulescu Ion, Paraschiv Cornelia
şi Rusescu Gheorghe. Dl Ilie Valentin este prezent în sală începând
cu punctul 2.
Se supune la vot
procesul verbal al şedinţei extraordinare din data de 11.11.2011. Se
aprobă: 11 voturi pentru şi 6 abţineri: Dănciulescu Ion,
Diculescu Maria, Frăţilă Cezar, Ţuţuianu Ioan, Vasiliu
Teodor, şi Paraschiv Cornelia
Se supune la vot procesul
verbal al şedinţei extraordinare din data de 28.11.2011. Se
aprobă: 12 voturi pentru şi 5 abţineri: Dănciulescu Ion,
Diculescu Maria, Ţuţuianu Ioan, Vasiliu Teodor, şi Paraschiv
Cornelia
Se supune la vot
ordinea de zi, care a fost suplimentată cu două puncte. Se
aprobă în unanimitate.
1. Proiect de hotărâre privind modificarea
statului de funcţii al Aparatului de Specialitate al Primarului
Municipiului Târgovişte
Se dă
citire proiectului de hotărâre. Se dă cuvântul dnei Neagu Veronica
din partea Serviciului Resurse Umane pentru a prezenta materialul. Se supune la
vot. Se aprobă în unanimitate, proiectul devenind hotărârea
numărul 242.
2. Proiect de hotărâre privind aprobarea
programului şi a devizului de cheltuieli prilejuite de organizarea
spectacolului Revelion 2012
Se dă
citire proiectului de hotărâre. Se dă cuvântul dnei Mihăescu
Magdalena pentru a prezenta materialul. Dl consilier Vasiliu doreşte
să fie prezentată societatea comercială cu care s-a încheiat
contractul şi echipa de negociere. De asemenea doreşte să
cunoască sumele alocate pentru fiecare artist în parte. Dl consilier
Vasiliu doreşte să fie precizată suma cu care Consiliul Local a
contribuit la spectacolul organizat de 1 Decembrie. Dna Mihăescu
afirmă că au fost primite oferte de la firme de impresariat. Dna Popa
Daniela, director Economic, afirmă că în Bugetul de Venituri şi
Cheltuieli nu a fost cuprinsă o astfel de acţiune culturală.
Dl consilier
Şerban propune retragerea acestui punct din ordinea de zi şi
discutarea lui în şedinţă extraordinară. Dl consilier
Ţuţuianu doreşte să ştie dacă au fost vizionate mai
multe oferte sau dacă a fost organizată o licitaţie. Dl Secretar
afirmă că Biroul de Aciziţii Publice este cel care se ocupă
de aceste servicii şi că modalitatea folosită este cea a
solicitării de oferte, la acest moment existând solictări de la
două firme. Dl consilier Ţuţuianu întreabă dacă
există o dispoziţie a Primarului prin care să fie numită o
comisie de negociere pentru acest eveniment. Dl Secretar afirmă că nu
există o astfel de comisie. Dl. consilier Rusescu doreşte să
ştie dacă există o metodologie folosită pentru aceste
evenimente şi cum au fost selectaţi cei care au depus ofertele. Dl
consilier Vasiliu aminteşte că există o instituţie acreditată,
care are un Regulament de organizare şi funcţionare, precum şi o
legislaţie stabilită, care se ocupă de astfel de evenimente,
aceasta fiind Teatrul Municipal. Dna Mihăescu afirmă că nu
există o astfel de metodologie. Dna consilier Paraschiv aminteşte
că la comisia economică acest punct nu a fost discutat şi de
asemenea consideră că la deschiderea de oferte trebuiau să fie
prezenti şi consilierii din comisia de cultură şi cea economică.
Dl consilier Ilie afirmă că există probleme de organizare
şi de asemenea consideră că la deschiderea de oferte consilierii din comisia economică
şi cei din comisia de cultură trebuiau să participe. Se supune
la vot proiectul de hotărâre. Se respinge: 6 voturi pentru: Babeu Pavel, Băluţă
Vasile, Liţă Ion, Matei Gheorghe, Moţoc Honorius şi Pantea
Viorel, 5 voturi împotrivă: Dănciulescu Ion, Diculescu Maria,
Ţuţuianu Ioan, Vasiliu Teodor, şi Paraschiv Cornelia şi 7
abţineri: Badiu Cristina, Briceag Paul Robert, Ilie Valentin, Iorga Liviu,
Rusescu Gheorghe, Şerban Alexandru şi Frăţilă Ioan
Cezar.
3.
Proiect
de hotărâre privind menţinerea contribuţiei lunare de
întreţinere şi stabilirea
costului mediu lunar în Centrul Social Integrat ,,Sfânta Maria’’
Se dă citire proiectului de hotărâre. Se dă cuvântul dnei
Iordache Marcela din partea Direcţiei de Asistenţă Socială
pentru a prezenta materialul. Dl consilier Vasiliu doreşte să
ştie dacă procentele prezentate acoperă cheltuielile. Dna
Iordache afirmă că sunt persoane care nu au venituri, iar
cheltuielile legate de aceste persoane sunt suportate de Consiliul Local. Dl
consilier Vasiliu doreşte ca în hotărâre să se facă
referire şi la persoanele care nu au venituri. Se supune la vot proiectul
de hotărâre cu amendamentul dlui. Vasiliu. Se aprobă în unanimitate,
proiectul devenind hotărârea nr. 243
4.
Proiect de hotărâre privind menţinerea
contribuţiei lunare de întreţinere la 60% din venit şi
stabilirea costului mediu lunar în Centrul Social pentru Vârstnici ,,Sfânta
Elena’’
Se dă citire proiectului de
hotărâre. Se dă cuvântul dnei Iordache Marcela din partea
Direcţiei de Asistenţă Socială pentru a prezenta
materialul. Dl consilier Vasiliu doreşte să ştie de ce este
diferenţa mare între cuantumul anterior şi cel actual. Dna Iordache
informează consiliul că au fost făcute reparaţii si de
asemenea au montate 2 centrale în acest centru, de aici provenind
diferenţele. Se supune la vot. Se aprobă în unanimitate proiectul
devenind hotărârea nr. 244.
5.
Proiect
de hotărâre privind aprobarea numărului de asistaţi prin Cantina
de Ajutor Social pentru anul 2012
Se dă citire proiectului de
hotărâre. Se dă cuvântul dnei Iordache Marcela din partea
Direcţiei de Asistenţă Socială pentru a prezenta
materialul. Dl consilier Vasiliu
doreşte să ştie care este numărul de cereri. Dna. Iordache
afirmă că sunt 356 cereri pentru hrană caldă şi 132
cereri pentru pachete. Se supune la vot. Se aprobă în unanimitate,
proiectul devenind hotărârea nr. 245.
Se dă citire proiectului de
hotărâre. Se dă cuvântul dnei Iordache Marcela din partea
Direcţiei de Asistenţă Socială pentru a prezenta
materialul. Dl Secretar face precizarea că la propunerea comisiilor de
specialitate nr. 2 şi nr. 3 proiectul a fost modificat în sensul că
semestrul II va deveni trimestrul II (de la data de 1 iulie se trece la cea de
1 aprilie). Dl consilier Vasiliu doreşte să ştie care este
numărul de persoane care beneficiază de indemnizaţii. Dna
Iordache afirmă că la acest moment sunt 668 de beneficiari. Dl
consilier Ilie doreşte să ştie dacă indemnizaţiile
sunt plătite la zi. Dna Iordache răspunde afirmativ. Se supune la
vot. Se aprobă în unanimitate, proiectul devenind hotărârea nr.
246.
8.
Proiect
de hotărâre privind aprobarea executarii proiectului „Sisteme de
alimentare individuală (descentralizate) cu energie termică a
Municipiului Târgovişte prin utilizarea centralelor termice de bloc în
condensaţie- etapa I” şi garantarea plătilor cu bilet la ordin a
acestuia
9. Proiect de hotărâre privind rectificarea
Bugetului de Venituri şi Cheltuieli al Consiliului Local Municipal
Târgovişte pe anul 2011
Se dă
cuvântul dnei Popa Daniela, director economic, care prezintă materialul.
Se supune la vot. Se aprobă în unanimitate, proiectl devenind
hotărârea nr. 248.
10.
Proiect
de hotărâre privind modificarea şi completarea HCL nr. 165/2011
referitoare la aprobarea demarării procedurilor de contractare a unei
finanţări rambursabile în sumă de 8.000.000 lei, pentru
finanţarea unor lucrări de reparaţii capitale străzi din
Municipiul Târgovişte
Se dă
cuvântul dnei Popa care prezintă materialul. Se supune la vot. Se
aprobă în unanimitate, proiectul devenind hotărârea nr. 249
Dna director
cere permisiunea de a se prezenta în şedinţa extraordinară cu o
nouă rectificare de buget.
Dl consilier
Şerban propune reintroducerea pe ordinea de zi a punctului legat de
spectacolul de Revelion.
Se convoacă şedinţă
extraordinară din iniţiativa consilierilor VINERI – 16.12.2011 – ORA
18 cu 3 puncte pe ordinea de zi: primul legat de rectificarea Bugetului de
venituri şi cheltuieli, cel de al doilea legat de programul de Revelion
şi cel de al treilea legat de Termica. Se supune la vot. Se aprobă în
unanimitate
11.
Proiect
de hotărâre privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale în
Municipiul Târgovişte pentru anul 2012
Se
dă cuvântul dlui Crintescu pentru a face prezentarea materialului. Dl
Briceag afirmă că există taxe şi impozite ce au fost
diminuate. Dl consilier Vasiliu afirmă că se va abţine la vot.
Dl consilier Şerban propune o taxă de urgenţă pentru
certificatul de urbanism. Dl. Secretar afirmă că este propusă
şi solicită mai multe informaţii legate de preţ de la dna
Leca. Dna Arhitect face precizarea că aceste certificate se pot elibera la
urgenţă în 48 ore. Dl. Briceag aminteşte că s-a propus
preţul de 600 de lei. Autorizaţia de construire va fi eliberată
în sistem de urgenţă, dar costul va avea 2 componente – una
procentuală în funcţie de valoare + 600 lei. Dl. consilier Ilie
consideră că preţul este mare. Dna Leca aminteste că
termenul legal de rezolvare este de 30 zile. Se supune la vot propunerea
legată de taxa de urgenţă de 600 lei pentru certificatul de
urbanism şi 600 pentru autorizaţia de construire, termenul pentru
eliberarea acestora fiind stabilit la 3 zile lucrătoare. Se aprobă în
unanimitate. Se supune la vot proiectul de hotărâre. Se aprobă: 17
voturi pentru şi o abţinere – Vasiliu Emilian Teodor, proiectul
devenind hotărârea nr. 250
12.
Proiect
de hotărâre privind modificarea HCL nr. 67/2010 referitoare la aprobarea și instrumentarea proiectului : „Modernizare drumuri
de exploatare agricolă în Municipiul Târgoviște, județul Dâmbovița”, precum și asigurarea resurselor financiare pentru
proiect
Se dă cuvântul dnei Paraschivescu Cerasela care
prezintă materialul. Dl consilier Babeu solicită ca la
şedinţele de consiliu să fie prezenţi directorii direcţiilor
din cadrul Primăriei. Se supune la vot. Se aprobă în unanimitate
proiectul devenind hotărârea nr. 251.
14.
Proiect
de hotărâre privind transmiterea în folosinţă gratuită
către “ARHIEPISCOPIA TÂRGOVIŞTEI”, a unui teren proprietatea
privată a Municipiului Târgovişte, în suprafaţă de 357 mp,
situat în strada Mihai Bravu
Se dă
cuvântul dlui Maican, director al Direcţiei de Adminstrare a Patrimoniului
Public şi Privat, pentru a prezenta materialul. Se supune la vot. Se aprobă: 14 voturi pentru şi 4
abţineri: Dănciulescu Ion, Paraschiv Cornelia, Ţuţuianu Ioan
şi Vasiliu Emilian, proiectul devenind hotărârea nr. 253.
15.
Proiect
de hotărâre privind transmiterea în folosinţă gratuită
către Asociaţia Socio-Culturală Târgovişte, a unui teren
proprietate publică a Municipiului Târgovişte, situat în Bdul. Mircea
cel Bătrân
Se dă
cuvântul dlui Maican, director al Direcţiei de Adminstrare a Patrimoniului
Public şi Privat, pentru a prezenta materialul. Se supune la vot. Se aprobă: în unanimitate, proiectul
devenind hotărârea nr.
254.
16.
Proiect
de hotărâre privind transmiterea în folosinţă gratuită
către Agenţia pentru Protecţia Mediului Dâmboviţa, a unui
teren in suprafaţă de 25 mp, proprietatea Municipiului
Târgovişte, situat în str. Gral. I.E.Florescu
Se dă
cuvântul dlui Maican, director al Direcţiei de Adminstrare a Patrimoniului
Public şi Privat, pentru a prezenta materialul. Se supune la vot. Se aprobă în
unanimitate, proiectul devenind hotărârea nr. 255.
17.
Proiect
de hotărâre privind aprobarea vânzării
unor apartamente din fondul locativ de stat către actualii chiriaşi
Se dă
cuvântul dlui Maican, director al Direcţiei de Adminstrare a Patrimoniului
Public şi Privat, pentru a prezenta materialul. Se supune la vot. Se aprobă în
unanimitate, proiectul devenind hotărârea nr. 256.
18.
Proiect de hotărâre privind aprobarea Procesului
Verbal din data de 05.12.2011 al comisiei de vânzare a locuinţelor A.N.L.
Se dă
cuvântul dlui Maican, director al Direcţiei de Adminstrare a Patrimoniului
Public şi Privat, pentru a prezenta materialul. Se supune la vot. Se aprobă în
unanimitate, proiectul devenind hotărârea nr. 257.
19.
Proiect
de hotărâre privind aprobarea Procesului Verbal din data de 05.12.2011 al
Comisiei de analiză şi repartizare a locuinţelor sociale
Se dă
cuvântul dlui Maican, director al Direcţiei de Adminstrare a Patrimoniului
Public şi Privat, pentru a prezenta materialul. Se supune la vot. Se aprobă în
unanimitate, proiectul devenind hotărârea nr. 258.
20.1. Proiect de hotărâre privind scoaterea la licitaţie
publică în vederea închirierii pe o perioadă de 3 ani, cu
posibilitate de prelungire de 1 an şi 6 luni, a unui teren în
suprafaţă de 1 mp, situat în incinta Grupului Şcolar „Constantin
Brâncoveanu”, în vederea ampasării unui automat de cafea
Se dă
cuvântul dlui Maican, director al Direcţiei de Adminstrare a Patrimoniului
Public şi Privat, pentru a prezenta materialul. Se supune la vot. Se aprobă în
unanimitate, proiectul devenind hotărârea nr. 259.
20.2. Proiect de hotărâre privind scoaterea la licitaţie
publică în vederea concesionării pe o perioadă de 10 ani, cu
posibilitate de prelungire de 5 ani, a două spaţii comerciale în
suprafaţă totală de 208,80 mp, situate în Piaţa 1 Mai, în
vederea desfăşurării activităţii de comerţ cu
produse alimentare şi nealimentare
Se dă
cuvântul dlui Maican, director al Direcţiei de Adminstrare a Patrimoniului
Public şi Privat, pentru a prezenta materialul. Se supune la vot. Se aprobă în
unanimitate, proiectul devenind hotărârea nr. 262.
20.3. Proiect de hotărâre privind scoaterea la licitaţie
publică în vederea închirierii pe o perioadă de 3 ani, cu
posibilitate de prelungire de 1 an şi 6 luni, a unui spaţiu în
suprafaţă de 5,79 mp, situat în incinta Cupolei din Piata 1 Mai, etaj
I, modul nr. 5, în vederea desfăşurării activităţii de
comerţ cu produse nealimentare
Se dă
cuvântul dlui Maican, director al Direcţiei de Adminstrare a Patrimoniului
Public şi Privat, pentru a prezenta materialul. Se supune la vot. Se aprobă în
unanimitate, proiectul devenind hotărârea nr. 260.
20.4. Proiect de hotărâre privind scoaterea la licitaţie
publică în vederea închirierii pe o perioadă de 3 ani, cu
posibilitate de prelungire de 1 an şi 6 luni, a două locuri de
parcare, teren în suprafaţă totală de 24 mp, situat în zona
Cinematografului Independenţa
Se dă
cuvântul dlui Maican, director al Direcţiei de Adminstrare a Patrimoniului
Public şi Privat, pentru a prezenta materialul. Se supune la vot. Se aprobă în
unanimitate, proiectul devenind hotărârea nr. 261.
20.5. Proiect de hotărâre privind scoaterea la licitaţie în
vederea închirierii pe o perioadă de 3 ani cu posibilitate de prelungire 1
an şi 6 luni, a 2 (două) terenuri în suprafaţă de 3,5 mp
fiecare, situate în Municipiul Târgovişte, în vederea amplasării unor
construcţii provizorii pentru desfăşurarea activităţii
de vânzare pâine şi produse de panificaţie
Se dă
cuvântul dlui Maican, director al Direcţiei de Adminstrare a Patrimoniului
Public şi Privat, pentru a prezenta materialul. Se supune la vot. Se aprobă în
unanimitate, proiectul devenind hotărârea nr. 263.
20.6. Proiect de hotărâre privind scoaterea la
licitaţie în vederea concesionării pe o perioadă de 5 ani cu
posibilitate de prelungire 2 ani şi 6 luni, a unui teren în
suprafaţă de 120 mp, situat în Târgovişte, str. Calea
Domnească, nr. 177
Se
dă cuvântul dlui Maican, director al Direcţiei de Adminstrare a
Patrimoniului Public şi Privat, pentru a prezenta materialul. Se supune la
vot. Se aprobă în unanimitate, proiectul devenind hotărârea nr.
264.
20.7. Proiect de hotărâre privind scoaterea la
licitaţie în vederea concesionării pe o perioadă de 10 ani cu
posibilitate de prelungire 5 ani, a unui teren în suprafaţă de 16,3
mp, situat în Târgovişte, Bdul. Eroilor, nr. 38, zona Mondotrans, în
vederea amenajării unui spaţiu pentru comercializare produse
alimentare
Se dă
cuvântul dlui Maican, director al Direcţiei de Adminstrare a Patrimoniului
Public şi Privat, pentru a prezenta materialul. Se supune la vot. Se aprobă în
unanimitate, proiectul devenind hotărârea nr. 265.
20.8. Proiect de hotărâre privind scoaterea la
licitaţie în vederea concesionării pe o perioadă de 5 ani cu
posibilitate de prelungire 2 ani şi 6 luni, a unui teren în
suprafaţă de 9 mp, situat în Târgovişte, Bdul. Mircea cel
Bătrân, în vederea extinderii clădirii staţiei de autobuz,
pentru desfăşurarea activităţii de prestări servicii
Se dă
cuvântul dlui Maican, director al Direcţiei de Adminstrare a Patrimoniului
Public şi Privat, pentru a prezenta materialul. Se supune la vot. Se aprobă în
unanimitate, proiectul devenind hotărârea nr. 266.
Se fac propuneri pentru comisiile de
închirieri şi concesiuni: Paraschiv Cornelia, Babeu Pavel şi
Diculescu Maria. Se supune la vot. Se aprobă în
unanimitate
DIVERSE 1 Proiect de hotărâre privind aprobarea
P.U.Z. studiat pentru „CONSTRUIRE LOCUINTE” în Municipiul Târgovişte,
Aleea Sinaia, nr. 62, beneficiar S.C. SCAPINO COM S.R.L.
Se dă cuvântul dnei Arhitect Şef Lenia
Leca, pentru a prezenta materialul. Se supune la vot. Se aprobă în
unanimitate, proiectul devenind hotărârea nr. 267.
DIVERSE 2 Proiect de hotărâre privind aprobarea
P.U.Z. studiat pentru „Centru de afaceri şi conferinţe” în Municipiul
Târgovişte, Bdul. Libertăţii, nr. 2 beneficiar Municipiul
Târgovişte
Se dă cuvântul dnei Arhitect Şef Lenia
Leca, pentru a prezenta materialul. Se supune la vot. Se aprobă în
unanimitate, proiectul devenind hotărârea nr. 268.
Cu aceasta şedinţa se declară
închisă.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ SECRETAR MUNICIPIU,
ing. Paul Robert Briceag jr. Chiru
Cătălin Cristea