359.
Hotarâre privind
încetarea contractului de concesiune înregistrat la S.C. TERMICA S.A. sub nr.
6535/1999
360.
Hotarâre privind scoaterea la licitaţie publică în vederea închirierii pe o perioadă
de 1 an a unui
schimbător de căldură M10
361. Hotarâre privind respingerea
constatării încetării de drept a mandatului de consilier municipal al
domnului RĂDUCANU TUDORICĂ
363. Hotarâre privind acordul Consiliului Local Municipal
Târgovişte cu privire la cesiunea întregului pachet de acţiuni,
respectiv a celor 1.229.463 acţiuni deţinute de Municipiul
Târgovişte la S.C. PAVCOM S.A.
364. Hotarâre privind modificarea organigramei şi a
statului de funcţii ale Direcţiei de Salubritate
365. Hotarâre privind modificarea organigramei şi a
statului de funcţii ale Direcţiei de Asistenţă Socială
366. Hotarâre privind aprobarea sumei de 47.800 lei pentru produse
igienico-sanitare ce urmează să fie distribuite unor familii
defavorizate din zona Romlux
367. Hotarâre privind rectificarea Bugetului de Venituri
şi Cheltuieli al Municipiului Târgovişte pe anul 2013
368. Hotarâre privind
aprobarea Procesului Verbal nr. 4 din data de 30.10.2013 al Comisiei de
analiză şi repartizare a locuinţelor sociale
371. Hotarâre privind stabilirea limitelor mandatului reprezentanţilor
Municipiului Târgovişte în Adunarea Generală a Acţionarilor la
S.C. TERMICA S.A.
373. Hotarâre privind
rectificarea Bugetului de Venituri şi Cheltuieli al Municipiului
Târgovişte pe anul 2013
374. Hotarâre privind trecerea din domeniul public în domeniul privat al Municipiului
Târgovişte a bunului imobil - TEREN GROAPĂ GUNOI ORAŞ - şi
transmiterea acestuia în proprietatea Judeţului Dâmboviţa
HOTARARE
privind
încetarea contractului de concesiune înregistrat la S.C. TERMICA S.A. sub nr.
6535/1999
Consiliul Local Municipal Târgovişte,
întrunit în şedinţă extraordinară, astăzi, 07.11.2013,
avand in vedere:
§ Adresa
Cabinetului Individual de practician în insolvență ”Constantin
Iulian”, înregistrată la Primăria municipiului Târgoviște cu nr.
27661/29.10.2013;
§ Prevederile HCL
nr. 219/22.11.1999 referitoare la aprobarea contractului de concesionare a
activității de producere,
transport și distribuție a energiei termice și a bunurilor
proprietate publică a municipiului Târgoviste;
§ Contractul de
concesiune înregistrat la Consiliul Local Municipal Târgoviște cu nr. 21351a/Dos.
I/17 din data de 30.11.1999 și la S.C. TERMICA S.A. sub nr. 6535 din data de
30.11.1999;
§ Prevederile art.
36, alin. 2, lit.”c” din Legea Administraţiei Publice Locale, nr. 215/2001
republicată, cu modificările şi completările ulterioare
În temeiul art. 45, alin. 3 din Legea Administraţiei Publice
Locale, nr. 215/2001 republicată, cu modificările şi
completările ulterioare, adoptă următoarea
HOTĂRÂRE:
Art. 1 Se aprobă
încetarea contractului de concesiune înregistrat la S.C. TERMICA S.A. sub nr.
6535/1999, ca urmare a imposibilității obiective a concesionarului de a-l exploata.
Art. 2 Se aprobă
preluarea de către Municipiul Târgoviște prin Direcția de Administrare a
Patrimoniului Public și
Privat a bunurilor ce au făcut obiectul contractului de concesiune menționat la art. 1.
Art. 3 Prin dispoziția Primarului se va
constitui comisia de preluare-predare a bunurilor.
Din
comisia de preluare a bunurilor vor face parte și următorii
consilieri:
Georgescu Alen
Pătrașcu Eugen
Babeu Pavel
Păunescu Andrei
Art. 4 Predarea-primirea
bunurilor ce au făcut obiectul contractului de concesiune se va efectua pe
bază de protocol încheiat între S.C. TERMICA S.A. și comisia
constituită în acest sens.
Art. 5 Cu aducerea la
îndeplinire a prezentei hotărâri se obligă Primarul Municipiului
Târgovişte, comisia de preluare-predare a bunurilor, Direcția de Administrare a
Patrimoniului Public și
Privat, și, pentru
comunicare, Secretarul Municipiului Târgoviște.
Nr. 359
Tgv. 07.11.2013
H O T Ă R Â R E
privind scoaterea la licitaţie publică
în vederea
închirierii pe o perioadă de 1 an
a unui
schimbător de căldură M10
Consiliul
Local Municipal Târgovişte întrunit în şedinţă
ordinară, astăzi, 07.11.2013, având în vedere:
§ Prevederile art. 36, alin. 2, lit. „c”, alin.
5 lit. „a” şi art. 123, alin. 2 si cele ale art. 45, alin. 3
din Legea Administraţiei Publice Locale, nr. 215/2001, republicată,
cu modificările şi completările ulterioare, adoptă
următoarea
H
O T Ă R Â R E :
Art.
1 Se aprobă scoaterea la licitaţie publică în
vederea închirierii pe o perioadă
de 1 an a unui schimbător de căldură M10.
Rădulescu Cătălin
Răducanu
Tudorică
Enache Lucian
Art. 3 Preţul
de început al licitaţiei este de 500 lei/lună+TVA
Art.
4 Prezenta
hotărâre va fi adusă la îndeplinire de Primar, Direcţia de
Administrare a Patrimoniului Public şi Privat, Direcţia
Administraţie Publică Locală, comisia ce va fi constituită
şi, pentru comunicare, Secretarul Municipiului Târgovişte.
Nr. 360
Tgv. 07.11.2013
HOTĂRÂRE
privind
respingerea constatării încetării de drept a mandatului de consilier
municipal al domnului RĂDUCANU TUDORICĂ
Consiliul Local Municipal Targoviste, întrunit în sedinţa ordinară, astăzi, 14.11.2013, având in vedere:
§ Adresa Partidului Democrat Liberal înregistrată la Primăria Municipiului Târgovişte cu nr. 1744 din data de 22.01.2013 prin care se aduce la cunoştinţă excluderea din partid a dlui. Răducanu Tudorică;
§ Adresa Partidului Democrat Liberal prin care se aduce la cunoştinţă hotărârea Comisiei Judeţene pentru Integritate, Statut şi Litigii;
§ Adresa Partidului Democrat Liberal înregistrată la Primaria Municipiului Târgovişte cu nr. 10738 din data de 12.04.2013;
§ Dosarul nr. 2053/120/2013;
§ Raportul de specialitate întocmit de Secretarul Municipiului Targoviste;
§ Prevederile art. 9 alin. 2, lit. h1, alin. 3 şi ale art. 12 din cuprinsul Legii nr. 393/2004 privind Statutul Alesilor Locali, cu modificările şi completările ulterioare;
§ Prevederile art. 121, alin. 2, lit. h1 din Regulamentul de organizare şi funcţionare al Consiliului Local Muncipal Târgovişte;
§ Raportul de avizare al comisiei juridice din cadrul Consiliului Local Municipal Targoviste;
În temeiul art. 45, alin. 1 din Legea Administraţiei Publice Locale, nr. 215/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare adoptă următoarea
H
O T A R A R E :
Art.1 Consiliul Local Municipal Târgovişte nu ia act de încetarea de drept a mandatului de consilier municipal al domnului Răducanu Tudorică, în condiţiile art. 9 alin. 2, lit. h1 din Legea nr. 393/2004 privind Statutul Aleşilor Locali.
Art. 2 Cu aducerea la îndeplinire şi comunicare celor în cauză a prezentei hotărâri se obliga Secretarul Municipiului Targoviste.
Nr. 361
Tgv. 14.11.2013
HOTĂRÂRE
Consiliul Local Municipal Targoviste, întrunit în sedinţa ordinară, astăzi, 14.11.2013, având in vedere:
§ Raportul de specialitate al Serviciului Resurse Umane, Relaţii Externe şi Relaţii cu Publicul prin care se propune semnarea unui protocol de colaborare între Centrul Naţional „România Digitală” şi Municipiul Târgovişte, constituirea unui grup de lucru pentru identificarea procedurilor administrative, organizarea unor sesiuni de instruire şi configurarea procedurilor în Punctul de Contact Unic electronic naţional (PCUe);
§ Prevederile H.G. nr. 922/2010 privind organizarea şi funcţionarea Punctului de contact unic electronic;
§ Raportul de avizare al comisiei de specialitate din cadrul Consiliului Local Municipal Targoviste;
§ Prevederile art. 36, alin. 7, lit. c din Legea Administraţiei Publice Locale, nr. 215/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45, alin. 1 din Legea Administraţiei Publice Locale, nr. 215/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare adoptă următoarea
H
O T Ă R Â R E :
Art. 3 Se împuterniceste primarul, jr. Gabriel Florin Boriga să semneze în numele si pe seama municipiului Târgoviste protocolul de colaborare.
Art. 4 Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se obligă Primarul, Serviciul Resurse Umane, Relaţii Externe şi Relaţii cu Publicul, şi, pentru comunicare, Secretarul Municipiului Târgovişte.
Nr. 362
Tgv. 14.11.2013
H O T Ă R Â R E
privind acordul Consiliului Local Municipal
Târgovişte cu privire la cesiunea întregului pachet de acţiuni,
respectiv a celor 1.229.463 acţiuni deţinute de Municipiul
Târgovişte la S.C. PAVCOM S.A.
Consiliul Local Municipal Târgovişte, întrunit în şedinţă ordinară, astăzi, 14.11.2013, având in vedere:
§ Raportul de specialitate al Direcţiei Administraţie Publică Locală prin care se propune adoptarea unei hotărâri privind acordul Consiliului Local Municipal Târgovişte cu privire la cesiunea întregului pachet de acţiuni, respectiv a celor 1.229.463 acţiuni deţinute de Municipiul Târgovişte la S.C. PAVCOM S.A.;
§ Art. 12 din Actul Constitutiv al S.C. PAVCOM S.A.;
§ Raportul de evaluare întocmit de expert autorizat Groza Vergil;
În temeiul art. 45, alin. 1 din Legea Administraţiei Publice Locale, nr. 215/2001 republicată, cu modificările şi completările ulterioare, adoptă următoarea
HOTĂRÂRE:
Nr. 363
Tgv. 14.11.2013
HOTĂRÂRE
privind modificarea organigramei şi a
statului de funcţii
ale Direcţiei de Salubritate
Consiliul Local Municipal
Târgovişte, întrunit în şedinţa ordinară, astăzi,
14.11.2013 având în vedere :
§
Raportul de specialitate al Direcţiei
Salubritate prin care se propune adoptarea unei hotărâri privind
modificarea organigramei și a statului de funcții;
§ Prevederile art. 26, alin 3, alin 4 si alin 5 din Legea cadru 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice;
§ Prevederile art. 43, alin 3 din HG 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului cadru privind criteriile de promovare in grade si trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual platit din fonduri publice;
§ Prevederile HCL nr. 164/26.07.2013 referitoare la aprobarea numărului de posturi şi a structurii funcţionale, după caz, pentru Aparatul de Specialitate al Primarului Municipiului Târgovişte, instituţiile şi serviciile publice din subordinea Consiliului Local Municipal Târgovişte, în conformitate cu măsurile prevăzute la art. 1 - 3 din O.U.G. nr. 77/2013;
§ Raportul de avizare ale comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului Local Municipal Târgovişte;
§ Prevederile art. 36 alin. 2, lit. „a” si alin. 3 lit. „b” din Legea Administraţiei Publice Locale, nr. 215/2001 republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45 alin. 1 din Legea Administraţiei Publice Locale, nr. 215/2001 republicată, privind Administraţia Publică Locală adoptă urmatoarea
H O T Ă R Â R E :
Art. 1 Începând cu data de 01.12.2013 se aprobă modificarea organigramei şi a statului de funcţii ale Direcţiei de Salubritate, conform anexelor 1 şi 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre, astfel:
· transformarea unui post de inspector specialitate grad I in inspector specialitate grad IA in cadrul compartimentului Protectia Mediului;
· transformarea unui post de consilier juridic grad II in consilier juridic grad I si a unui post de referent grad II in referent grad I in cadrul compartimentului Juridic, Contracte, SSM si SU;
· transformarea a doua posturi de inspector specialitate grad I in inspector specialitate grad IA in cadrul serviciului Financiar Contabil;
· transformarea a unui post de inspector specialitate grad II in inspector specialitate I, a trei posturi de mecanic utilaje II in mecanic utilaje I, a doua posturi de mecanic auto II in mecanic auto I, a unui post de lacatus mecanic II in lacatus mecanic I, a unui post de electrician auto II in electrician auto I si a unui post de electromecanic II in electromecanic I in cadrul sectie Mecanizare;
· transformarea a unui post de mecanic circulatie II in mecanic I in cadrul compartimentului Marcaj Rutier;
· transformarea a unui post de sef sector grad I in sef sector grad II, a trei posturi de referent I in referent IA si a unui post de referent II in referent I in cadrul sectorului Cimitire;
· transformarea unui post de sef compartiment grad I in sef comp. grad II, a cinci posturi de floricultor IV in floricultor III si a unui post de fochist IV in fochist III in cadrul sectiei Spatii Verzi, Agrement, Sere si Animale fara Stapan;
Art. 2 Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se obligă Primarul, Direcţia de Salubritate, şi pentru comunicare, Secretarul Municipiului Târgovişte.
Nr. 364
Tgv. 14.11.2013
HOTĂRÂRE
privind modificarea organigramei şi a
statului de funcţii
ale Direcţiei de Asistenţă
Socială
Consiliul Local Municipal Târgovişte,
întrunit în şedinţa ordinară, astăzi, 14.11.2013 având în
vedere :
§ Raportul de specialitate al Direcţiei de Asistenţă Socială prin care se propune adoptarea unei hotărâri privind modificarea organigramei şi a statului de funcţii ale Direcţiei de Asistenţă Socială;
§ Prevederile Legii nr. 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice;
§ Raportul de avizare al comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului Local Municipal Târgovişte;
§Prevederile art. 36 alin. 2, lit. „a” si alin. 3 lit. „b” din Legea Administraţiei Publice Locale, nr. 215/2001 republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45 alin. 1 din Legea Administraţiei Publice Locale, nr. 215/2001 republicată, privind Administraţia Publică Locală adoptă urmatoarea
H O T Ă R Â R E :
Art. 1 Începând cu data de 01.12.2013 se aprobă modificarea organigramei şi a statului de
funcţii ale Direcţiei de Asistenţă Socială prin înfiintarea a două posturi de sofer
si transferarea a patru salariati în interiorul serviciilor directiei,
conform anexelor 1 şi 2 care fac parte integrantă din prezenta
hotărâre.
Art. 2 Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se obligă Primarul, Direcţia de Asistenţă Socială, Direcţia Economică şi pentru comunicare, Secretarul Municipiului Târgovişte.
Nr. 365
Tgv. 14.11.2013
HOTĂRÂRE
privind aprobarea sumei de 47.800 lei pentru produse
igienico-sanitare ce urmează să fie distribuite unor familii
defavorizate din zona Romlux
Consiliul Local Municipal Târgovişte,
întrunit în şedinţa ordinară, astăzi, 14.11.2013 având în
vedere :
§ Raportul de specialitate al Direcţiei de Asistenţă Socială prin care se propune adoptarea unei hotărâri privind aprobarea sumei de 47.800 lei pentru produse igienico-sanitare ce urmează să fie distribuite unor familii defavorizate din zona Romlux;
§
Adresa nr. 30471/01.11.2013 a Directiei de Asistenta Sociala Targoviste;
§
Adresa nr.7470/05.11.2013 a Directiei de Sanatate Publica Dambovita;
§
Prevederile
Legii nr. 292/2011 a asistentei sociale ;
§
Prevederile Ordonantei de Urgenta nr. 162/2008
privind transferul ansamblului de atributii si competente exercitate de
Ministerul Sanatatii catre autoritatile administratiei publice locale, cu
modificările și completările ulterioare;
§
Prevederile H.G. nr. 56/2009 pentru
aprobarea Normelor metodologice de
aplicare a Ordonantei de Urgenta nr.162/2008;
§
Prevederile Ordinului Ministrului Sanatatii nr. 422/2013
privind aprobarea Normelor tehnice de realizare a
programelor naţionale de sănătate publică pentru anii 2013
şi 2014;
§
Raportul de avizare al comisiilor de
specialitate din cadrul Consiliului Local Municipal Târgovişte;
§
Prevederile art. 36 alin. 2, lit. „a” si alin. 3
lit. „b” din Legea Administraţiei
Publice Locale, nr. 215/2001 republicată, cu
modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45 alin. 2 lit. a din Legea Administraţiei Publice Locale, nr. 215/2001 republicată, privind Administraţia Publică Locală adoptă urmatoarea
H O T Ă R Â R E :
Art. 1 Se aprobă suma de 47.800 lei pentru acordarea de produse igienico-sanitare pe o perioada de doua luni, (100 pachete/lună) pentru 100 de familii defavorizate din cartierul Romlux.
Art. 2 Sursa de finantare a proiectului
este bugetul local.
Art. 3 Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se obligă Primarul, Direcţia de Asistenţă Socială, Direcţia Economică şi pentru comunicare, Secretarul Municipiului Târgovişte.
Nr. 366
Tgv. 14.11.2013
H O T A R A R E
privind
rectificarea Bugetului de Venituri şi Cheltuieli
al Municipiului
Târgovişte pe anul 2013
Consiliul Local Municipal Târgovişte, întrunit în şedinţă ordinară, astăzi, 14.11.2013, având în vedere:
· Raportul de specialitate al Direcţiei Economice nr. 29165/13.11.2013 privind rectificarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli al Municipiului Târgovişte pe anul 2013;
· Prevederile art. 19 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
· Prevederile art. 36, alin. 4 lit. „a” din Legea Administraţiei Publice Locale, nr. 215/2001 republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45, alin. 2, lit. „a” din Legea Administraţiei Publice Locale, nr. 215/2001 republicată, cu modificările şi completările ulterioare, adoptă următoarea
H O T Ă R Ă R E :
Art. 1 Se aprobă
rectificarea bugetului local de venituri si cheltuieli pe anul 2013 după cum urmează :
I. Majorarea
veniturilor totale cu suma de 4.849 mii lei, prin:
· majorarea cu suma de 161 mii lei a prevederilor la indicatorul 01.02.01 -"Impozit pe profit de la agenţi economici",
· majorarea cu suma de 70 mii lei a prevederilor la indicatorul 03.02.18 - " Impozitul pe veniturile din transferul proprietatilor imobiliare din patrimoniul personal ",
· majorarea cu suma de 50 mii lei a prevederilor la indicatorul 18.02.50-" Alte impozite si taxe"
· majorarea cu suma de 4.336 mii lei a prevederilor la indicatorul 11.02.02 - " Sume defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru finanţarea cheltuielilor descentralizate la nivelul comunelor, oraşelor, municipiilor
· majorarea cu suma de 11 mii lei a prevederilor la indicatorul 34.02.50-" Alte venituri din taxe administrative, eliberari permise "
· majorarea cu suma de 109 mii lei a prevederilor la indicatorul 36.02.50-" Alte venituri"
· majorarea cu suma de 12 mii lei a prevederilor la indicatorul 37.02.01-" Donatii si sponsorizari "
· majorarea cu suma de 8 mii lei a prevederilor la indicatorul 39.02.01 - " Venituri din valorificarea unor bunuri ale instituţiilor publice",
· majorarea cu suma de 92 mii lei a prevederilor la indicatorul 39.02.03 - "Venituri din vânzarea locuinţelor construite din fondurile statului",
· diminuarea cu suma de 2.442 mii lei a prevederilor la indicatorul 37.02.03 " Vărsăminte din secţiunea de funcţionare pentru finanţarea secţiunii de dezvoltare a bugetului local"
· majorarea cu suma de 2.442 mii lei a prevederilor la indicatorul 37.02.04 " Vărsăminte din secţiunea de funcţionare pentru finanţarea secţiunii de dezvoltare a bugetului local"
II. Majorarea cheltuielilor bugetare totale cu suma de 4.849 mii lei,
prin:
· Majorarea cu suma de 388 mii lei a prevederilor bugetare la capitolul 51.02 “Autorităţi publice“, din care pe titluri:
- Majorarea prevederilor bugetare la titlul Bunuri şi servicii cu suma de 388 mii lei
·
Majorarea cu suma de 4.265 mii lei a
prevederilor bugetare la capitolul 65.02
“Învăţământ“, din care pe titluri:
- Majorarea prevederilor bugetare la titlul Cheltuieli de personal cu suma de 4.020 mii lei.
- Majorarea prevederilor bugetare la titlul Bunuri şi servicii cu suma de 245 mii lei.
·
Majorarea cu suma de 667 mii lei a prevederilor bugetare la capitolul 67.02 “ Cultura,
recreere şi religie”, din care pe titluri:
- Majorarea prevederilor bugetare la titlul titlul Bunuri şi servicii cu suma de 667 mii lei, din care:
o 500 mii lei pentru majorarea titlului Bunuri şi servicii aferent bugetului Clubului Sportiv Municipal.
o 100 mii lei pentru suplimentarea sumelor destinate achitării cotizaţiei la Asociaţia Fotbal Club Chindia
o 67 mii lei pentru majorarea titlului Bunuri şi servicii aferent bugetului Primăriei Targoviste.
·
Majorarea cu suma de 671 mii lei a
prevederilor bugetare la capitolul 68.02
“Asistenţă socială”, din care pe titluri:
- Majorarea prevederilor bugetare la titlul Bunuri şi servicii cu suma de 500 mii lei. Majorarea se aplică în mod corespunzător asupra bugetului Directiei de Asistentă Socială.
- Majorarea prevederilor bugetare la titlul Asistenta socială cu suma de 171 mii lei. Majorarea se aplică în mod corespunzător asupra bugetului Directiei de Asistentă Socială.
·
Majorarea cu suma de 750 mii lei a prevederilor bugetare la capitolul 70.02 “ Locuinţe,
servicii şi dezvoltare publică”, din care pe titluri:
- Majorarea prevederilor bugetare la titlul Bunuri şi servicii cu suma de 750 mii lei..
·
Majorarea cu suma de 450 mii lei a prevederilor bugetare la capitolul 74.02 “Protecţia
mediului”, din care pe titluri:
- Majorarea prevederilor bugetare la titlul Bunuri şi servicii cu suma de 450 mii lei. Majorarea se aplică în mod corespunzător asupra bugetului Directiei de Salubritate.
·
Diminuarea cu suma de 2.342 mii lei a prevederilor bugetare la capitolul 84.02 “Transport
şi comunicatii”, din care pe titluri:
- Diminuarea prevederilor bugetare la titlul ”Proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile” cu suma de 2.342 mii lei .
Art. 2 Bugetul Local de Venituri şi Cheltuieli al Municipiului Târgovişte pe anul 2013 rectificat, detaliat pe capitole, subcapitole şi titluri este redat în anexele nr. 1 şi 2 ce fac parte din prezenta hotărâre.
Bugetul general consolidat al Municipiului Târgovişte pe anul 2013 rectificat este redat în anexele nr. 3 ce face parte din prezenta hotărâre.
Programul proiectelor cu finanţare din fonduri externe nerambursabile pe anul 2013 actualizat în mod corespunzător este redat în anexa nr. 5 ce face parte din prezenta hotărâre.
Prevederile H.C.L. nr. 72/08.04.2013 privind aprobarea Bugetului de Venituri şi Cheltuieli al Municipiului Târgovişte pe anul 2013 se aplică în mod corespunzător.
Art. 3 Prezenta hotărâre va fi adusă la îndeplinire de Primar, Direcţia Economică, Serviciul Contabilitate şi Secretarul Municipiului Târgovişte pentru comunicare.
Nr. 367
Tgv. 14.11.2013
privind
aprobarea Procesului Verbal nr. 4 din data de 30.10.2013
al Comisiei de analiză şi repartizare
a locuinţelor sociale
Consiliul Local Municipal Târgovişte întrunit în şedinţă ordinară astăzi, 14.11.2013, având în vedere:
§ Procesul
Verbal nr. 4 din data de 30.10.2013 al
Comisiei de analiză şi repartizare a locuinţelor sociale;
§ Prevederile Legii nr. 114/1996 - Legea Locuinţei, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
§ Prevederile H.C.L. nr. 195/2012 privind organizarea comisiei de analiză şi repartizare a locuinţelor sociale, conform Legii nr. 114/1996 şi ale HCL nr. 311/2012 privind modificarea şi completarea HCL nr. 195/2012 referitoare la organizarea comisiei de analiză şi repartizare a locuinţelor sociale, conform Legii nr. 114/1996;
§ Raportul de avizare al comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului Local Municipal Târgovişte;
§ Prevederile art. 36, alin. 6 lit. „e”, alin. 6, lit. „a”, pct. 17 si cele ale art. 45, alin. 1 din Legea Administraţiei Publice Locale nr. 215/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, adoptă urmatoarea
HOTĂRÂRE:
Art. 1 Se aprobă Procesul Verbal nr. 4 din data de 30.10.2013 al Comisiei de
analiză şi repartizare a locuinţelor sociale.
Art. 2 Se aprobă prelungirea unui
număr de 16 contracte de închiriere până la data de 30.06.2014,
conform Anexei nr. 1 care face parte integrantă din prezenta
hotărâre.
Art. 3 Se aprobă
criteriile şi punctajele în vederea repartizării locuinţelor
sociale conform Legii Locuinţei, nr. 114/1996, cu modificările
şi completările ulterioare conform Anexei nr. 2, care face parte
integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 4 Se aprobă
repartizarea unui număr de 6 locuinţe sociale din recuperări,
conform Anexei nr. 3, care face parte integrantă din prezenta
hotărâre.
Art. 5 Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se obligă
Primarul, Direcţia de Administrare a Patrimoniului Public şi
Privat – Compartiment Fond Locativ,
Comisia de analiză şi repartizare a locuinţelor sociale şi,
pentru comunicare, Secretarul Municipiului Târgovişte.
Nr. 368
Tgv. 14.11.2013
H O T Ă R Â R E
Consiliul Local Municipal Târgovişte întrunit în şedinţă ordinară, astăzi, 14.11.2013, având în vedere:
§ Prevederile art. 36, alin. 2, lit. „c”, alin.
5 lit. „a” şi art. 123, alin. 2 si cele
ale art. 45, alin. 3 din Legea Administraţiei Publice Locale, nr.
215/2001, republicată, cu modificările şi completările
ulterioare, adoptă următoarea
H
O T Ă R Â R E :
Din comisie vor face parte următorii consilieri:
Pătrascu Eugen
Bozieru
Cosmin
Pantea Viorel
Art. 3 Preţul de început al licitaţiei este de 66 lei/lună/loc de parcare + TVA.
Art. 4 Prezenta hotărâre va fi adusă la îndeplinire de Primar, Direcţia de Administrare a Patrimoniului Public şi Privat, Direcţia Administraţie Publică Locală, comisia ce va fi constituită şi, pentru comunicare, Secretarul Municipiului Târgovişte.
Nr. 369
Tgv. 14.11.2013
H O T Ă R Â R E
Consiliul Local Municipal Târgovişte întrunit în şedinţă ordinară, astăzi, 14.11.2013, având în vedere:
§ Prevederile art. 36, alin. 2, lit. „c”, alin.
5 lit. „a” şi art. 123, alin. 2 si cele
ale art. 45, alin. 3 din Legea Administraţiei Publice Locale, nr.
215/2001, republicată, cu modificările şi completările
ulterioare, adoptă următoarea
H
O T Ă R Â R E :
Din comisie vor face parte următorii consilieri:
Pătrașcu Eugen
Bozieru
Cosmin
Pantea Viorel
Art. 3 Preţul de început al licitaţiei este de 25 lei/mp/lună.
Art. 4 Prezenta hotărâre va fi adusă la îndeplinire de Primar, Direcţia de Administrare a Patrimoniului Public şi Privat, Direcţia Administraţie Publică Locală, comisia ce va fi constituită şi, pentru comunicare, Secretarul Municipiului Târgovişte.
Nr. 370
Tgv. 14.11.2013
HOTARARE
privind stabilirea limitelor mandatului reprezentanţilor
Municipiului Târgovişte în Adunarea Generală a Acţionarilor la
S.C. TERMICA S.A.
Consiliul Local Municipal
Târgovişte, întrunit în şedinţa ordinară, astăzi,
14.11.2013 având în vedere:
§ Dosarul nr. 3879/120/2013 aflat pe rolul Tribunalului Dâmboviţa, Secţia a II a Civilă de Contencios Administrativ şi Fiscal;
§ Notificarea Cabinetului individual de practician in insolvenţă „CONSTANTIN IULIAN”, înregistrată la Primăria Municipiului Târgovişte sub nr. 27661/29.10.2013;
§ Prevederile art. 36, alin. 2, lit.”a” din Legea Administraţiei Publice Locale, nr. 215/2001 republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45, alin. 3 din Legea Administraţiei Publice Locale, nr. 215/2001 republicată, cu modificările şi completările ulterioare, adoptă următoarea
HOTĂRÂRE:
Art. 1 Se aprobă limitele mandatului reprezentanţilor Municipiului Târgovişte în Adunarea Generală a Acţionarilor la S.C. TERMICA S.A., după cum urmează:
Se desemnează dl. NICOARĂ CĂLIN NICOLAE în calitate de administrator special al S.C. TERMICA S.A. ce urmează să participe la procedura insolvenţei societăţii, respectiv la îndeplinirea atribuţiilor preăzute de Legea nr. 85/2006.
Art. 2 Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se obligă Primarul Municipiului Târgovişte, reprezentanţii Municipiului Târgovişte în A.G.A. la S.C. TERMICA S.A., administratorul special, şi, pentru comunicare, Secretarul Municipiului Târgovişte.
Nr.
371
Tgv. 14.11.2013
H O T Ă R Â R E
Consiliul Local
Municipal Târgovişte întrunit în şedinţă extraordinară,
astăzi, 25.11.2013, având în vedere:
§ Cererea înregistrată la Primăria
Municipiului Târgovişte sun nr. 29964/22.11.2013 prin care Asociaţia
de proprietari nr. 175 solicită remedierea daunelor rezultate în urma
incendiulu ce a avut loc în data de
20.11.2013;
§ Procesul Verbal
de intervenţie nr. 325/20.112013 încheiat de Inspectoratul pentru
Situaţii de Urgenţă « Basarab I » Dâmboviţa
întocmit ca urmare a incendiului ce a avut loc în data de 20.11.2013 în casa
scării D a blocului nr. 56 situat în str. Moldovei, Târgovişte;
§ Prevederile art.
36, alin. 2, lit. d din Legea Administraţiei Publice Locale, nr. 215/2001,
republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
În temeiul art. 45, alin. 3, din Legea
Administraţiei Publice Locale, nr. 215/2001, republicată, cu
modificările şi completările ulterioare, adoptă
următoarea
H O T Ă R Â R E :
Art.
3
Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se obligă Primarul,
Direcţia Economică şi pentru comunicare, Secretarul Municipiului
Târgovişte.
Nr.
372
Tgv. 25.11.2013
H O T A R A R E
privind rectificarea Bugetului de Venituri
şi Cheltuieli
al Municipiului Târgovişte pe anul 2013
Consiliul Local Municipal
Târgovişte, întrunit în şedinţă extraordinară,
astăzi, 25.11.2013, având în vedere:
· Raportul
de specialitate al Direcţiei Economice nr. 30.079/22.11.2013 privind
rectificarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli al Municipiului
Târgovişte pe anul 2013;
· Adresa
Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Dâmboviţa nr.
110416/21.11.2013 privind suplimentarea plafonului aferent cheltuielilor de
personal
· Adresa
Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Dâmboviţa nr.
99013/29.10.2013 privind suplimentarea prevederilor la indicatorul Sume
defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru finanţarea
cheltuielilor descentralizate la nivelul comunelor, oraşelor,
municipiilor,
· Prevederile
art. 36, alin. 4 lit. „a” din Legea Administraţiei Publice Locale, nr. 215/2001 republicată, cu
modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45, alin. 2, lit. „a” din
Legea Administraţiei Publice Locale, nr. 215/2001 republicată, cu
modificările şi completările ulterioare, adoptă
următoarea
H O T Ă R Ă R E :
Art. 1 Se aprobă rectificarea bugetului local de venituri
si cheltuieli pe anul 2013 după cum
urmează :
1.1.
Majorarea veniturilor totale cu suma de 2.385 mii lei, prin:
·
majorarea cu suma de 150 mii lei a
prevederilor la indicatorul 01.02.01 - "Impozit pe profit de la
agenţi economici",
·
majorarea cu suma de 883 mii lei a
prevederilor la indicatorul 07.02.01.01 - "Impozit pe cladiri de la
persoane fizice",
·
majorarea cu suma de 367 mii lei a
prevederilor la indicatorul 07.02.02.01 -"Impozit pe teren de la persoane
fizice"
·
majorarea cu suma de 300 mii lei a
prevederilor la indicatorul 11.02.02. - "Sume defalcate din taxa pe
valoarea adăugată pentru finanţarea cheltuielilor
descentralizate la nivelul comunelor, oraşelor, municipiilor"
·
majorarea cu suma de 180 mii lei a
prevederilor la indicatorul 16.02.02.01 - "Impozit pe mijloacele de
transport detinute de persoane fizice"
·
majorarea cu suma de 218 mii lei a
prevederilor la indicatorul 16.02.02.02 - "Impozit pe mijloacele de
transport detinute de persoane juridice"
·
majorarea cu suma de 22 mii lei a prevederilor
la indicatorul 18.02.50 - "Alte impozite si taxe"
·
majorarea cu suma de 10 mii lei a prevederilor
la indicatorul 34.02.50 - "Alte venituri din taxe administrative,
eliberari permise"
·
majorarea cu suma de 225 mii lei a prevederilor la indicatorul
35.02.01 - "Venituri din amenzi si alte sanctiuni aplicate potrivit
dispozitiilor legale"
·
majorarea cu suma de 30 mii lei a prevederilor
la indicatorul 36.02.50 - "Alte venituri"
1.2. Majorarea cheltuielilor bugetare totale cu
suma de 2.385 mii lei, prin:
·
Majorarea cu suma de 435 mii lei a prevederilor bugetare la capitolul 51.02
“Autorităţi publice“, titlul Cheltuieli de personal.
·
Majorarea cu suma de 172 mii lei a prevederilor bugetare la capitolul 61.02 “Ordine
publică şi siguranta nationala“, din care pe titluri:
- Majorarea prevederilor bugetare la titlul
Cheltuieli de personal cu suma de 172
mii lei. Majorarea se reflectă în mod corespunzător în bugetul Poliţiei Locale.
·
Majorarea cu suma de 300 mii lei a prevederilor bugetare la capitolul 65.02
“Învăţământ“, titlul Cheltuieli de personal.
·
Majorarea cu suma de 70 mii lei a
prevederilor bugetare la capitolul 67.02
“ Cultura, recreere şi religie”, titlul Cheltuieli de personal, din care:
- 35 mii lei
pentru majorarea titlului Cheltuieli de personal aferent bugetului
Direcţiei Gradina Zoologica.
- 35 mii lei
pentru majorarea titlului Cheltuieli de personal aferent bugetului Clubului
Sportiv Municipal.
·
Majorarea cu suma de 1.014 mii lei a prevederilor bugetare la capitolul 68.02
“Asistenţă socială”, din care pe titluri:
- Majorarea prevederilor bugetare la titlul
Cheltuieli de personal cu suma de 614 mii lei. Majorarea prevederilor la acest
titlu este necesara pentru suplimentarea alocaţiilor bugetare destinate
platii salariilor Directiei de
Asistentă Socială
- Majorarea prevederilor bugetare la titlul
Asistenta socială cu suma de 400 mii lei. Majorarea prevederilor la acest
titlu este necesara pentru suplimentarea alocaţiilor bugetare destinate
platii indemnizaţiilor persoanelor cu handicap de către Directia de Asistentă Socială
·
Majorarea cu suma de 101 mii lei a prevederilor bugetare la capitolul 70.02 “ Locuinţe,
servicii şi dezvoltare publică”, titlul Cheltuieli de personal.
Majorarea se reflectă în mod corespunzător în bugetul Direcţiei
de Administrare a Patrimoniului Public şi Privat .
·
Majorarea cu suma de 293 mii lei a prevederilor bugetare la capitolul 74.02 “Protecţia
mediului”, titlul Cheltuieli de personal. Majorarea se reflectă în mod corespunzător în
bugetul Directiei de Salubritate.
Art. 2 Se aprobă rectificarea bugetului instituţiilor publice
şi activităţilor finanţate integral sau parţial din
venituri proprii pe anul 2013 după cum urmează :
2.1.Majorarea
veniturilor totale cu suma de 80 mii
lei, prin:
·
majorarea cu suma de 80 mii lei a
prevederilor la indicatorul 36.10.50’’
Alte venituri’’;
2.2
Majorarea cheltuielilor totale cu suma de 80
mii lei, prin:
· Diminuarea cu suma de 100
mii lei la capitolul 67.10 “ Cultura, recreere şi religie”, titlul
Cheltuieli de personal.
· Majorarea cu suma de 180
mii lei a prevederilor bugetare la capitolul 67.10 “ Cultura, recreere şi
religie”, titlul Bunuri şi
servicii.
Art. 3 Bugetul Local de Venituri şi Cheltuieli al Municipiului
Târgovişte pe anul 2013 rectificat, detaliat pe capitole, subcapitole
şi titluri este redat în anexele
nr. 1 şi 2 ce fac parte din prezenta hotărâre.
Bugetul instituţiilor publice şi
activităţilor finanţate integral sau parţial din venituri
proprii al Consiliului Local Municipal
Târgovişte pe anul 2013 rectificat, detaliat pe capitole, subcapitole
şi titluri este redat în anexele
nr. 4A ŞI 4B care face parte din prezenta hotărâre.
Bugetul general consolidat al Municipiului
Târgovişte pe anul 2013 rectificat este redat în anexele nr. 3 la prezenta
hotărâre.
Programul actiunilor culturale derulate de
Teatrul Municipal, completat este redat în anexa nr. 5 la prezenta
hotărâre.
Prevederile H.C.L. nr. 72/08.04.2013 privind aprobarea Bugetului de
Venituri şi Cheltuieli al Municipiului Târgovişte pe anul 2013 se
aplică în mod corespunzător.
Art. 4 Prezenta hotărâre va fi adusă la
îndeplinire de Primar, Direcţia Economică, Serviciul Contabilitate
şi, pentru comunicare, Secretarul Municipiului Târgovişte.
Nr. 373
Tgv.
25.11.2013
H O T Ă R Â R E
privind
trecerea din domeniul public în domeniul privat al Municipiului Târgovişte
a bunului imobil - TEREN GROAPĂ GUNOI ORAŞ - şi transmiterea
acestuia în proprietatea Judeţului Dâmboviţa
Consiliul Local Municipal Târgovişte întrunit în
şedinţă extraordinară,
astăzi, 25.11.2013, având în vedere:
§ Adresa înregistrată la Primăria Municipiului
Târgovişte sub nr. 29368/15.11.2013, prin care Consiliul Judeţean
Dâmboviţa solicită aprobarea
transmiterii unui teren în suprafaţă de
10 ha din domeniul public
al Municipiului Târgovişte în domeniul public al Judeţului
Dâmboviţa ;
§ Raportul de specialitate al Direcţiei de Administrare a Patrimoniului Public şi Privat prin
care se propune trecerea din domeniul public al Municipiului Târgovişte în domeniul
public al Judeţului Dâmboviţa a bunului imobil - TEREN
GROAPĂ GUNOI ORAŞ ;
§ Prevederile Anexei nr. 2, poziţia 408 din H.G. nr.
1350/2001
privind atestarea domeniului public al judeţului Dâmboviţa, precum
şi al municipiului Târgovişte, al oraşelor şi comunelor din
judeţul Dâmboviţa
§ Prevederile art. 4 şi art. 10, alin.
2 din Legea nr. 213/1998 privind bunurile
proprietate publică, cu modificările şi completările
ulterioare;
§ Prevederile Contractului de vânzare - cumpărare nr. 373/1999,
prin care Municipiul
Târgovişte deţine în proprietatea
sa bunul imobil - TEREN
GROAPĂ GUNOI ORAŞ - în suprafaţă
de 100.000 mp, situat pe raza comunei
Aninoasa ;
§ Prevederile art. 36, alin. 2, lit.
« c » din Legea Administraţiei Publice
Locale nr. 215/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
În temeiul art. 45, alin. 3, din Legea
Administraţiei Publice Locale, nr. 215/2001, republicată, cu
modificările şi completările ulterioare, adoptă
următoarea
H O T Ă R Â R E :
Art.
1 Se aprobă
trecerea din domeniul public în domeniul privat al Municipiului Târgovişte
a bunului imobil - TEREN GROAPĂ GUNOI ORAŞ identificat
potrivit art. 3 din prezenta hotărâre.
Art.
2 Se aprobă
trecerea din domeniul privat al Municipiului Târgovişte în domeniul privat
al Judeţului Dâmboviţa a bunului imobil – Teren groapă gunoi oraş
– corespunzător poziţiei 408 la Anexa nr. 2 din HG nr. 1350/2001.
Art.
3 Datele şi
elementele de identificare ale terenului ce se transmite sunt urmatoarele:
a) Denumire: Teren groapă
gunoi oraş
b) Amplasament: Comuna
Aninoasa, sat Viforata
c) Suprafaţa: 100.000
mp, conform planului anexat
d) Număr inventar: 7007108
e) Valoarea de inventar: 1.732.000 lei.
Art.
4 Transmiterea
se va efectua pe baza de protocol, în evidenţa patrimonială se va
opera în mod corespunzător.
Art. 5 Cu
aducerea la îndeplinire a prezentei
hotărâri se obligă Primarul, Direcţia de Administrare a
Patrimoniului Public şi Privat, Consiliul Judeţean Dâmboviţa, Direcţia
Economică şi pentru comunicare, Secretarul Municipiului
Târgovişte.
Nr. 374
Tgv. 25.11.2013