Anexa nr. 1
INDICATORI
DE PERFORMANTA
A SERVICIULUI
PUBLIC DE SALUBRIZARE A MUNICIPIULUI TARGOVISTE
Nr. Crt. |
INDICATORI |
Trimestru |
Total an |
|||
|
I |
II |
III |
IV |
||
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
INDICATORI DE PERFORMANTA GERNERALI |
|
||||
1.1 |
CONTRACTAREA SERVICIILOR DE SALUBRIZARE |
|
||||
|
a) numarul de contracte incheiate raportat la numarul de solicitari, pe categorii de utilizatori |
80% |
90% |
95% |
100% |
91,25% |
|
b)procentul de contracte de la lit a) incheiate
in mai putin de 10 zile calendaristice |
80% |
90% |
95% |
95% |
90% |
|
c)numarul de solicitari de modificare a prevederilor contractuale, raportate la numarul total de solicitari de modificare a prevederilor contractuale , rezolvate in 10 zile |
80% |
80% |
80% |
80% |
80% |
|
d)numarul de solicitari de imbunatatire a parametrilor de calitate ai activitatii prestate, rezolvate , raportat la numarul total de cereri de imbunatatire a activitatii, pe categorii de activitati |
90% |
90% |
95% |
100% |
93,75% |
1.2 |
MASURAREA SI |
|
||||
|
a) numarul de recipiente de precolectare asigurate, pe tipodimensiuni , ca urmare a solicitarilor , raportat la numarul total de solicitari |
80% |
90% |
95% |
100% |
91,25% |
|
b) numarul de reclamatii rezolvate privind cantitatile de servicii prestate, raportat la numarul total de reclamatii privind cantitatile de servicii prestate pe tipuri de activitati si categorii de utilizatori |
95% |
95% |
95% |
95% |
95% |
|
c) ponderea din numarul de reclamatii de la lit
b) care s-au dovedit justificate |
3% |
3% |
2% |
2% |
2,5% |
|
d)procentul de solicitari de la lit c) care au fost
rezolvate in mai putin de 5 zile lucratoare |
100% |
100% |
100% |
100% |
100% |
|
e) numarul de sesizari din partea agentiilor de protectia mediului raportat la numarul total de sesizari din partea autoritatilor centrale si locale |
2% |
2% |
2% |
2% |
3% |
|
f) numarul anual de sesizari din apartea agentiilor de sanatate publica raportat la numarul total de sesizari din partea autoritatilor centrale si locale |
2% |
2% |
2% |
2% |
2% |
|
g) cantitatea
de deseuri colectata selectiv raportata la cantitatea totala de deseuri
colectata |
5% |
10% |
15% |
20% |
12,5% |
|
h) cantitatea de deseuri sortate si valorificate,
raportata la cantitatea totala de deseuri colectata |
100% |
100% |
100% |
100% |
100% |
|
i) Penalitatile contractuale totale aplicate de autoritatile administratiei publice locale, raportate la valoarea prestatiei, pe activitati |
0% |
0% |
0% |
0% |
0% |
|
j) Cantitatea totala de deseuri colectata pe baza de contract raportata la cantitatea totala de deseuri colectata |
80% |
90% |
95% |
95% |
90% |
|
K)Cantitatea totala de deseuri
colectata din locuri neamenajate , raportata la cantitatea totala de deseuri colectata. |
20% |
20% |
20% |
20% |
20% |
|
l) Numarul de reclamatii rezolvate privind calitatea activitatii prestate , raportat la numarul total de reclamatii privind calitatea activitatii prestate , pe tipuri de activitati si categorii de utilizatori |
100% |
100% |
100% |
100% |
100% |
|
m) Ponderea din numarul de reclamatii de la pct 1) care s-au dovedit
justificate |
3% |
3% |
2% |
2% |
2,5% |
|
n) Procentul de solicitari de la lit m) care au fost
rezolvate in mai putin de doua zile calendaristice |
80% |
80% |
90% |
90% |
85% |
|
o) Valoarea aferenta activitatii de colectare a deseurilor total facturata, raportata la valoarea totala rezultata din valorificarea deseurilor reciclabile |
5% |
6% |
7% |
10% |
7% |
1.3 |
FACTURAREA SI INCASAREA CONTRAVALORII
PRESTATIILOR |
|
||||
|
a) numarul de reclamatii privind facturarea raportat la numarul total de utilizatori pe categorii de utilizatori |
4% |
4% |
4% |
4% |
4% |
|
b) procentul de reclamatii de la
lit a) rezolvate in mai putin de 10 zile |
100% |
100% |
100% |
100% |
100% |
|
c) procentul de reclamatii de la
lit a) care s-au dovedit justificate |
2% |
2% |
2% |
2% |
2% |
|
d) valoarea totala a facturilor incasate raportata la valoarea totala a facturilor emise , pe categorii
de activitati de utilizatori |
70% |
70% |
80% |
80% |
75% |
|
e) valoarea totala a facturilor emise raportata la cantitatile de servicii prestate, pe categorii de utilizatori |
90% |
90% |
90% |
90% |
90% |
1.4 |
RASPUNSURI LA SOLICITARILE SCRISE ALE
UTILIZATORILOR |
|
||||
|
a) numarul de sesizari scrise , raportat la numarul total de utilizatori, pe activitati si categorii de utilizatori |
6% |
4% |
3% |
3% |
4% |
|
b) procentul din totalul de la lit
a) la care s-a raspuns intr-un
termene mai mic de 30 zile calendaristice |
100% |
100% |
100% |
100% |
100% |
|
c) procentul din totalul de la lit. a) care s-a dovedit
a fi intemeiat |
2% |
2% |
2% |
2% |
2% |
2. |
INDICATORI DE PERFORMENTA GARANTATI |
|
|
|
|
|
2.1 |
INDICATORI GARANTATI PRIN LICENTA DE PRESTARE
A SERVICIULUI |
|
|
|
|
|
|
a) numarul de utilizatori care au primit despagubiri datorate operatorului sau daca s-au imbolnavit din cauza nerespectarii conditiilor corespunzatoare de prestare a activitatii |
100% |
100% |
100% |
100% |
100% |
|
b) valoarea despagubirilor acordate de operator pentru situatiile de la lit a) raportata
la valoarea totala facturata aferenta activitatii |
1% |
1% |
1% |
1% |
1% |
|
c) numarul de neconformitati constatate de autoritatea administratiei publice locale, pe activitati |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
DIRECTOR,
CONTABIL
SEF,
JR. BADEA DANUT
EC. MIHAI ELENA