HOTĂRÂREA
nr. ……..… din ….... …… 2013
privind aprobarea contractării unui împrumut în valoare de 2.000.000
lei, în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a
Guvernului nr. 3/2013 privind reglementarea unor măsuri pentru reducerea
unor arierate din economie, alte măsuri financiare, precum şi
modificarea unor acte normative
În temeiul prevederilor
art. 36 alin. (2) şi (4) lit. b), art. 45 alin. (2), art. 63 alin. (1) lit. c) şi alin.
(4) lit. c), precum şi ale art. 115 alin.
(1) lit. b), alin. (3), alin. (5) şi
alin. (6) din Legea administraţiei publice locale nr. 215/2001, republicată,
având în vedere prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului
nr. 64/2007 privind datoria
publică, cu modificările
şi completările ulterioare, ale capitolului IV
din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările
şi completările ulterioare, coroborate cu cele ale Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.
3/2013 privind reglementarea
unor măsuri pentru reducerea unor arierate din economie, alte măsuri financiare, precum şi modificarea unor acte normative, precum şi cu cele ale Hotărârii Guvernului nr.
9/2007 privind constituirea,
componenţa şi funcţionarea Comisiei de autorizare a împrumuturilor
locale, cu modificările şi
completările ulterioare;
ţinând seama de prevederile
art. 41 alin. (4) din Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată,
cu modificările şi
completările ulterioare,
luând în considerare prevederile art. 9 pct. 8 din Carta europeană a autonomiei locale, adoptată
ţinând seama de prevederile
art. 1166 şi următoarele
din Codul civil, republicat,
referitoare la contracte sau convenţii,
luând act de:
-
raportul direcţiei
economice, înregistrat sub nr. 4271/11.02.2013;
constatând
necesitatea de a asigura resursele financiare pentru achitarea arieratelor,
înregistrate în contabilitate, faţă de furnizorii de bunuri, servicii
şi lucrări, în conformitate cu prevederile art. 2 alin. (4) din OUG nr. 3/2013.
CONSILIUL LOCAL AL UNITĂŢII
ADMINISTRATIV TERITORIALE MUNICIPIUL TÂRGOVIŞTE adoptă
prezenta hotărâre.
Art. 1. Se aprobă contractarea de
Art. 2. Contractarea împrumutului prevăzut la art. 1 se face pentru
achitarea arieratelor înregistrate în contabilitate la data de 28.02.2012 faţă
de furnizorii de bunuri, servicii şi lucrări, conform situaţiei prevăzute în anexa la prezenta.
Art. 3. Din bugetul local al unităţii
administrativ teritoriale Municipiul Târgovişte se asigură integral plata serviciului anual al datoriei publice locale aferent împrumutului prevăzut la
art. 1.
Art. 4. (1) Pe întreaga durată a serviciului datoriei publice locale, ordonatorul principal de credite are obligaţia să publice pe pagina de internet a unităţii administrativ teritoriale Municipiul Târgovişte următoarele date:
a)
hotărârea
Comisiei de autorizare a împrumuturilor locale, precum şi orice
modificări şi/sau completări ale acesteia;
b)
valoarea
finanţării rambursabile contractate/garantate în valuta de contract;
c)
gradul de îndatorare a unităţii administrativ teritoriale Municipiul Târgovişte;
d)
durata
serviciului datoriei publice locale, cu precizarea perioadei de graţie
şi a perioadei de rambursare a finanţării rambursabile;
e)
dobânzile,
comisioanele şi orice alte costuri aferente fiecărei
finanţări rambursabile;
f)
plăţile efectuate din fiecare finanţare
rambursabilă.
(2)
Datele
prevăzute la alin. (1) se actualizează în prima decadă a
fiecărui trimestru pentru trimestrul expirat, sub sancţiunile
prevăzute de lege.
Art. 5. Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri
se însărcinează primarul unităţii administrativ teritoriale
Municipiul Târgovişte.
Art. 6. Prezenta hotărâre se comunică, prin
intermediul secretarului Municipiului Târgovişte , în termenul
prevăzut de lege, primarului Municipiului Târgovişte şi
Prefectului Judeţului Dâmboviţa şi se aduce la
cunoştinţă publică prin publicarea pe pagina de internet
www. pmtgv.ro
PREŞEDINTELE DE
ŞEDINŢĂ, ? …………………………….………………………… Jr. Stan Cristian
Daniel
Contrasemnează: SECRETARUL MUNICIPIULUI ? …………………………….………………………… Jr. Cristea Chiru Cătălin
|
|
|
ANEXA 1 |
|
|
|
|
SITUATIA |
|||
arieratelor inregistrate
în contabilitate faţă de furnizori de bunuri, servicii şi lucrări
la data de 28.02.2013 |
Nr. crt. |
Denumirea furnizorului de bunuri, servicii şi lucrări |
Codul de identificare fiscală
al furnizorului
de bunuri, servicii
şi lucrări |
Suma |
Contul furnizorului de bunuri, servicii şi lucrări |
A) unitatea/subdiviziunea administrativ-teritorială
şi instituţiile
publice finanţate
integral din bugetul local, din care: |
||||
a1) unitatea administrativ-teritorială
Municipiul Târgovişte,
cu codul de identificare fiscală 4279944 |
||||
2 |
ECO-SAL 2005 |
17870232 |
275.152,54 |
RO96TREZ2715069XXX002725 |
13 |
SC COBADI IMPEX |
6657035 |
132.335,00 |
RO41TREZ2715069XXX001193 |
16 |
REGIA AUTONOMA |
2351458 |
473.818,99 |
|
SUBTOTAL |
|
|
881.306,53 |
|
a2) instituţia
publică finanţată
integral din bugetul local DIRECTIA DE SALUBRITATE,
cu codul de identificare fiscală 23922875 |
||||
1 |
ECO-SAL 2005 |
17870232 |
1.118.693,47 |
RO96TREZ2715069XXX002725 |
|
|
|
|
|
SUBTOTAL |
|
|
1.118.693,47 |
|
TOTAL |
|
|
2.000.000,00 |
|
Contrasemnează: SECRETARUL MUNICIPIULUI ? …………………………….………………………… Jr. Cristea Chiru Cătălin
PREŞEDINTELE DE
ŞEDINŢĂ, ? …………………………….………………………… Jr. Stan Cristian
Daniel