Anexa nr. 2

 

 

 

 

REGULAMENT

de organizare şi desfăşurare a concursului de proiecte de management pentru ocuparea postului de Manager al Teatrului Municipal Târgoviște

 

 

CAPITOLUL I: Dispoziţii generale

Art. 1

Concursul de proiecte de management pentru TEATRUL MUNICIPAL TÂRGOVIȘTE aflat în subordinea Consiliului Local al Municipiului Târgoviște, denumit în continuare autoritatea, se organizează în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul instituţiilor publice de cultură, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 269/2009, denumită în continuare OUG, precum şi cu cele ale HG 1301/2009 și ale prezentului Regulament.

Art. 2

(1) Concursul de proiecte de management se desfăşoară conform unui calendar, stabilit cu respectarea dispoziţiilor art. 9 din Ordonanţa de urgenţă189/2008 privind managementul instituţiilor publice de cultură, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 269/2009

 (2) Consiliul Local Târgoviște va delega Primarului obligația de a stabili datele exacte de desfășurare ale etapelor concursului, bibliografia si conditiile de participare la concurs

CAPITOLUL II: Organizarea şi funcţionarea comisiei de concurs

Art. 3

 (1)Comisia de concurs, denumită în continuare Comisia, este alcătuită din:

a)2 reprezentanţi ai autorităţii – numiți prin hotărâre a  Consiliului Local

b) 4 specialişti din domeniul artelor spectacolului și managementului cultural.

(2) Membrii Comisiei de concurs vor fi votați nominal de Consiliul Local.

(3) Lista membrilor aprobați va conține și un număr proporțional de membri supleanți pentru situații neprevăzute.

(4) Consiliul Local va delega Primarului, respectiv Secretariatului Tehnic, obligația de a convoca membrii Comisiei de Concurs la sediul autorității, la data agreată pentru susținerea celor 2 probe.

(2)Membrii Comisiei sunt numiţi prin Hotărârea Consiliului Local Municipal Targoviste

Art. 4

 (1)Comisia are următoarele atribuţii principale:

a)elimină din concurs proiectele de management care conţin informaţii privind identitatea autorului;

b)analizează proiectele de management depuse de candidaţi, acordând note pentru fiecare etapă a concursului;

c)stabileşte rezultatul concursului pe baza rezultatelor fiecărei etape;

d)alege în prima ședință a Comisiei un Președinte de Comisie

 (2)Comisia poate formula recomandări autorităţii privind durata contractului de management, în limitele prevăzute la art. 11 alin. (2) lit. d) din ordonanţa de urgenţă, şi, după caz, privind conţinutul acestuia.

 (3)Lucrările şi dezbaterile din cadrul Comisiei sunt confidenţiale.

Art. 5

 (1)Secretariatul Comisiei este asigurat prin grija doamnei Neagu Veronica din cadrul Compartimentului Resurse Umane si Asigurarea Calitatii al Aparatului de Specialitate al Primarului

(2)Secretariatul are următoarele atribuţii:

a)asigură condiţiile tehnico-organizatorice pentru desfăşurarea concursului;

b)verifică legalitatea şi conformitatea documentelor depuse de candidaţi;

c)elimină, pe bază de proces-verbal, mapele de concurs incomplete şi pe cele care conţin documente neconforme cu cerinţele din anunţul public şi îi anunţă pe candidaţii în cauză;

d)certifică pentru conformitatea cu originalul copiile actelor din dosarul de concurs, pe baza documentelor originale;

e)întocmeşte pentru membrii Comisiei declaraţiile de confidenţialitate;

f)transmite membrilor Comisiei proiectele de management ale candidaţilor cu dosare admise;

g)participă la şedinţele Comisiei, fără drept de vot;

h)consemnează în documente redactate la finele fiecărei etape nota fiecărui candidat;

i)aduce la cunoştinţa candidaţilor, în scris, nota obţinută în prima etapă, în termenul prevăzut la art. 19 alin. (2) din ordonanţa de urgenţă;

j)calculează nota fiecărui candidat şi redactează procesul-verbal al concursului, consemnând, după caz, recomandările Comisiei;

k)aduce la cunoştinţa candidaţilor, în scris, nota obţinută în prima etapă a concursului, în termenul prevăzut la art. 19 alin. (2) din ordonanţa de urgenţă, şi asigură afişarea acesteia la sediul autorităţii, la sediul instituţiei, precum şi pe pagina de internet a acesteia, după caz;

l)aduce la cunoştinţa candidaţilor, în scris, rezultatul concursului, în termenul prevăzut la art. 19 alin. (8) din ordonanţa de urgenţă, şi asigură afişarea acestuia la sediul autorităţii, la sediul instituţiei, precum şi pe pagina de internet a autorităţii, după caz;

m)asigură aducerea la cunoştinţa publică a rezultatului final al concursului, a listei nominale a candidaţilor şi a altor informaţii de interes public, în termenul prevăzut la art. 20 alin. (4) din ordonanţa de urgenţă;

n)se ocupă de retribuirea membrilor Comisiei pentru activitatea prestată în ședințele Comisiei.

CAPITOLUL III: Analiza şi notarea proiectelor de management

SECŢIUNEA 1: Rezultatul concursului

Art. 6

 (1)Membrii Comisiei studiază individual proiectele de management primite în format electronic şi/sau pe suport hârtie de la secretariat.

 (2)Analiza şi notarea proiectelor de management se fac în baza criteriilor generale din caietul de obiective, prevăzute la art. 12 alin. (1) din ordonanţa de urgenţă.

 (3)Comisia îşi desfăşoară activitatea în şedinţe, organizate la sediul autorităţii, în cadrul cărora membrii acesteia:

a)analizează Caietul de obiective şi stabilesc punctajul/grila de evaluare pentru criteriile în baza cărora se notează proiectele de management şi interviul;

b)dezbat, analizează şi notează proiectele de management - pentru prima etapă a concursului;

c)acordă note pentru cea de-a doua etapă a concursului - susţinerea, în cadrul interviului, a proiectelor de management de către candidaţii admişi;

(4) Președintele Comisiei certifică punctajul/grila de evaluare stabilită în prima ședință a Comisiei și verifică notarea corectă de către fiecare membru al Comisiei în grilele completate individual.

 (5)Data, ordinea de zi şi locul de desfăşurare a şedinţelor sunt anunţate de către secretariat cu cel puţin 48 ore înainte de desfăşurarea acestora.

Art. 7

 (1)Notarea se face prin acordarea de către fiecare membru al Comisiei de note, de la 1 la 10, pentru fiecare etapă.

 (2)Nota candidatului, acordată de fiecare membru, se calculează prin aplicarea însumării punctajului stabilit de Comisie în cadrul şedinţelor prevăzute la art. 6 alin. (3).

 (3)Rezultatul final al fiecărei candidaturi se calculează prin media aritmetică a notelor acordate candidatului de fiecare membru al Comisiei.

 [Rezultatul final] = (nota 1 + nota 2 + nota 3 + nota 4 + nota x)/x

x - nr. membrilor Comisiei stabilit de autoritate pentru respectivul concurs

CAPITOLUL IV: Soluţionarea contestaţiilor

Art. 8

Candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţii asupra modului de respectare a procedurii privind organizarea şi desfăşurarea concursului la Compartimentului Resurse Umane si Asigurarea Calitatii al Aparatului de Specialitate al Primarului în termen de 3 zile lucrătoare de la data aducerii la cunoştinţă a rezultatului concursului.

Art. 9

 (1)Contestaţiile se soluţionează în termenul prevăzut la art. 20 alin. (3) din ordonanţa de urgenţă.

 (2)Comisia de soluţionare a contestaţiilor este alcătuită din 3 membri, numiţi/desemnaţi cu respectarea dispoziţiilor art. 21 alin. (2) din ordonanţa de urgenţă.

(3)Membrii Comsiei de soluționarea contestațiilor sunt aprobați nominal de către membrii Consiliului Local Municipal Targoviste prin hotarare.

(4)Lista membrilor propuși va conține și membrii supleanți pentru situații neprevăzute.